Ga naar inhoud

Titte : 31 mei 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Vandaag de datum van de operatie te horen gekregen.

woensdag 31 mei is het zover de operatie bij Bergman dhr koopman.

wel heb ik nog afgesproken nog even keer te komen passen. Op dit moment heb ik gekozen voor 400cc

maar toch blijf ik steeds twijfelen.

mijn lengte is 168 en ik weeg 54 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste Reactie

@Titte

 

Hoi meis, en welkom,

 

Ik zie een datum dus ik heb gelijk je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu alle verdere vragen, updates en na je operatie ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Nog een keer gaan passen is altijd goed want je moet wel volledig achter je keuze staan qua cc.

Als je met passen een grote glimlach op je gezicht krijgt, weet je dat die keuze de juiste is.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Titte, spannend! Fijn hè een datum, nu kun je echt ergens naar toe leven.

Ik blijf ook een beetje over de maat twijfelen, maar ben er inmiddels achter dat iedereen dat doet hier ;-).

Ik krijg over 2 weken 375cc anatomisch dual plane bij Velthuis Kliniek geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Titte Nice je datum bekend. Spannend ook wel :D 

ja zekers nog x Passen en goed oriënteren zodat jr er geen spijt van krijgt dat ze miss te klein zijn ( of te groot :D

lekker rond neuzen hier op forum en mocht je vragen hebben stel ze hier :38: x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Wat fijn dat je een datum geprikt hebt.

Ik ben nieuw op dit forum..

Ik heb eind deze maand een afspraak voor 3D consult met Dhr Koopman bij Bergman Clinics, ook voor een bg.

Spannend zeg! Voor welke methode heb jij gekozen? Dual Plane of boven/onder de borstspier?

En waar twijfel je tussen, groter dan 400cc of kleiner?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sarahw:

Hoi hoi,

 

Wat fijn dat je een datum geprikt hebt.

Ik ben nieuw op dit forum..

Ik heb eind deze maand een afspraak voor 3D consult met Dhr Koopman bij Bergman Clinics, ook voor een bg.

Spannend zeg! Voor welke methode heb jij gekozen? Dual Plane of boven/onder de borstspier?

En waar twijfel je tussen, groter dan 400cc of kleiner?

 

Groetjes

Hoi hoi

Misschien leuk als je een eigen voorsteltopic aanmaakt?
Dan kunnen mensen ook op jouw topic reageren :)
Een en ander over het forum staat uitgelegd in de pb en mail, die je bij registratie gekregen hebt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk! Dhr Koopman is zakelijk maar erg aardig! Een 3D heb ik niet gehad misschien is dat ook nog een idee voor over twee weken. Dan heb ik een afspraak bij anesthesie en om nog een keer te passen. Ik heb voor duel plane gekozen mede doordat ik redelijk smal ben. Ik heb voor 400cc gekozen en hij gaat 415 en 450 bestellen. Nu ga ik toch twijfelen of ik niet 500cc wil. Maar wil het ook niet dat het nep lijkt. Wat heb jij in gedachte om te laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Titte:

Wat leuk! Dhr Koopman is zakelijk maar erg aardig! Een 3D heb ik niet gehad misschien is dat ook nog een idee voor over twee weken. Dan heb ik een afspraak bij anesthesie en om nog een keer te passen. Ik heb voor duel plane gekozen mede doordat ik redelijk smal ben. Ik heb voor 400cc gekozen en hij gaat 415 en 450 bestellen. Nu ga ik toch twijfelen of ik niet 500cc wil. Maar wil het ook niet dat het nep lijkt. Wat heb jij in gedachte om te laten doen?

 

Okay dat is mooi om te horen dat hij aardig is! Okay, ja zou ik zeker doen. Op de filmpjes heb ik gezien dat het dan nog echter lijkt, dat je het nog beter kunt visualiseren voor jezelf, zodat je zeker bent van je keuze.

Dat je nog een keer gaat passen is altijd goed lijkt me:1:.

Dan wordt het voor mij ook een dual-plane denk ik, ik ben ook redelijk smal.

Ik snap je twijfels, ik heb in gedachte om 450cc te laten doen, als het kan natuurlijk. Wil namelijk niet later spijt hebben van m'n gekozen maat, dat ik het nog groter had gewild.

Voor welk soort implantaat heb je gekozen, de ronde of de anatomisch gevormde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch ook wat voor mij zo'n 3D! Ik zal zo is filmpjes opzoeken. De 415/450 was voor mij haalbaar. Ik heb voor de ronde gekozen dat is ook wat hij mij adviseerde omdat ik juist wat volume aan de bovenkant mis. Bij anatomisch is het meer gevuld aan de onderkant zeg maar. Ik heb ook gekozen voor high profile op zijn advies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Titte:

Misschien toch ook wat voor mij zo'n 3D! Ik zal zo is filmpjes opzoeken. De 415/450 was voor mij haalbaar. Ik heb voor de ronde gekozen dat is ook wat hij mij adviseerde omdat ik juist wat volume aan de bovenkant mis. Bij anatomisch is het meer gevuld aan de onderkant zeg maar. Ik heb ook gekozen voor high profile op zijn advies. 

Dat doe je goed! Staan een aantal filmpjes gewoon op de site vd kliniek zelf. 

Oké, ben erg benieuwd!! 

Snap waarom je de ronde hebt gekozen. Scheelt ook nog pittig wat geld zag ik. Okay, high profile weet ik nog niet wat dat betekent. Misschien kun jij het me uitleggen? En anders komt het vast bij m'n afspraak met de pc aan bod. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat was juist een meevaller want ik dacht zelf juist aan anatomische. Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor maar simpel gezegd is het de dikte van het implantaat (hoever het naar voor staat zeg maar) Het is lastig hoor met het kiezen van de juiste cc. Ik heb er gelukkig wel foto's van. Die filmpjes zien er goed uit, raar dat ik dat niet gehad heb. Of moet je daar speciaal om vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik!

Okay, op die manier. Foto's is prettig, kun je thuis nog zo vaak kijken als je wilt. Ooh, ik bedoelde juist alleen het 3d consult. Dat je met zo'n programma van crystalix gaat zien hoe het eruit komt te zien virtueel. Filmpjes zijn geloof ik puur voor reclame voor hun. Maar had het over de filmpjes omdat je dan mooi kunt zien hoe zo'n 3d consult gaat. Denk niet dat ze zo'n filmpje maken alleen voor de klant, maar je kunt het altijd vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

 

ik heb mijn intake gehad en heb 15 augustus m'n operatie bij dokter Koopmann. Helaas kan het niet eerder maar ben blij een datum te hebben.

ik twijfel alleen erg over de maat. Ik kwam met passen en nadat ik een foto liet zien op 375 cc rond medium profile, maar ben bang dat dat wat groot word. Iemand foto's van deze grootte toevallig? Heb nu 75a/aa. Wil liefst een gevulde C.

 

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 09:07 zei Liefbeestje:

@Titte, spannend! Fijn hè een datum, nu kun je echt ergens naar toe leven.

Ik blijf ook een beetje over de maat twijfelen, maar ben er inmiddels achter dat iedereen dat doet hier ;-).

Ik krijg over 2 weken 375cc anatomisch dual plane bij Velthuis Kliniek geplaatst.

Ben benieuwd naar jouw resultaat.. ik wil denk ook voor 375 cc gaan maat twijfel erg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Mama0815:

Hallo allemaal, 

 

ik heb mijn intake gehad en heb 15 augustus m'n operatie bij dokter Koopmann. Helaas kan het niet eerder maar ben blij een datum te hebben.

ik twijfel alleen erg over de maat. Ik kwam met passen en nadat ik een foto liet zien op 375 cc rond medium profile, maar ben bang dat dat wat groot word. Iemand foto's van deze grootte toevallig? Heb nu 75a/aa. Wil liefst een gevulde C.

 

alvast bedankt!

 

Spannend! Ik heb geen foto's helaas haha, hoop mn bg in juli te hebben. 375cc, wat is dat in cupmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast mrslaurajessy
Op 3-4-2017 om 16:59 zei Sarahw:

Hoi hoi,

 

Wat fijn dat je een datum geprikt hebt.

Ik ben nieuw op dit forum..

Ik heb eind deze maand een afspraak voor 3D consult met Dhr Koopman bij Bergman Clinics, ook voor een bg.

Spannend zeg! Voor welke methode heb jij gekozen? Dual Plane of boven/onder de borstspier?

En waar twijfel je tussen, groter dan 400cc of kleiner?

 

Groetjes

Hey! Heb je inmiddels al je consult gehad? Ik ga maandag as naar Koopmann. Weet je toevallig of je je 3D simulatie meekrijgt? Of nog kunt bekijken? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei mrslaurajessy:

Hey! Heb je inmiddels al je consult gehad? Ik ga maandag as naar Koopmann. Weet je toevallig of je je 3D simulatie meekrijgt? Of nog kunt bekijken? Liefs

Hey,

Nee, nog niet helaas, kan je dus nog geen antwoord geven op je vragen. Ik hoop het wel natuurlijk! Op de website beloven ze het wel dus ga er vanuit van wel, maar weet het nog niet zeker.

Heb hem ook as maandag! Hoe laat moet je?

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Sarahw:

Hey,

Nee, nog niet helaas, kan je dus nog geen antwoord geven op je vragen. Ik hoop het wel natuurlijk! Op de website beloven ze het wel dus ga er vanuit van wel, maar weet het nog niet zeker.

Heb hem ook as maandag! Hoe laat moet je?

Liefs

 

Ik moet as maandag ook bij Dr koopman haha toevallig:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
1 uur geleden zei Sarahw:

Hey,

Nee, nog niet helaas, kan je dus nog geen antwoord geven op je vragen. Ik hoop het wel natuurlijk! Op de website beloven ze het wel dus ga er vanuit van wel, maar weet het nog niet zeker.

Heb hem ook as maandag! Hoe laat moet je?

Liefs

 

 

1 uur geleden zei Mama0815:

Ik moet as maandag ook bij Dr koopman haha toevallig:D

Haha cool! Ik moet om 1300, jullie? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.