Ga naar inhoud

Borstvergroting - Diana Gabriels


Gast Smmy

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben Sammy, ben 23 jaar en heb vandaag mijn eerste advies gesprek gehad.

 

Dit gesprek zou ik krijgen met Diana Gabriels zelf in Amstelveen, maar nadat ik al anderhalf uur zat te wachten, werd ik geroepen door iemand anders. Zij ging heel snel door het gesprek heen en raadde me uiteindelijk 325cc met ronde protheses aan.

 

Later in de bevestigingsmail zag ik dat dit gedaan zal worden door dokter Schellekens. Zondag 2 april heb ik mijn gesprek met hem en dan 17 april de operatie.

 

Ik hoop dat hij iets meer tijd voor me heeft zodat ik ook nog vragen kan stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sammy,

Ik heb vrijdag mijn eerste sessie gehad bij dezelfde praktijk. Stond in je mail dat je geholpen zou worden door Diana zelf? Bij mij leek het er ook te staan, maar niet heel duidelijk. Ik had uiteindelijk een andere consulente, maar echt een hele fijne! Ze nam echt de tijd en kon al veel vragen stellen die ik op dat moment had.  Ook kwam zij heel deskundig op mijn over qua adviezen die ze gaf met betrekking tot het aantal cc's.  

 

Jammer dat jij meer als nummertje zoveel gezien werdt. Voor hun is het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld en zien zoveel vrouwen per dag die dit willen. Maar het is jammer als ze daar ook naar handelen, want voor jou is het natuurlijk een spannend moment!

 

Ik weet zeker dat je alle vragen aan je arts kan stellen. Schrijf ze anders van te voren op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sammy,

 

ik ben ook bij de praktijk diana Gabriels geweest. En had wel een beetje dezelfde indruk . Ik ben naar de vervolg afspraak geweest en dokter schellekens raadde precies hetzelfde aan als die mevrouw. Dat gaf me wel een goed gevoel . Ik ben nu zelf 2 weken geleden geopereerd en ben echt tevreden . Alleen het jammere vond ik dat ze deden alsof je 2 weken een beetje spierpijn zou hebben en dat ik dan wel weer zou kunnen werken. 

 

Maar ben zo blij dat ik de stap heb gezet. Hopelijk ben ik snel weer de oude.

 

succes met je vervolg afspraak.

 

hele fijne man dokter schellekens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je echt aan ergens anders ook op consult te gaan.. een klik en goed gevoel bij je chirurg is onwijs belangrijk, ook je gehoord voelen... als je nu geen fijn gevoel hebt bij je chirurg is het best heel krap tussen je consult en operatie datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg heb ik nu nog niet gezien. Dit was alleen het eerste advies gesprek, dus zij heeft gelukkig verder niets met mijn operatie te maken. 

Ik zag toevallig gisteren toen ik weer thuis was dat ze op de Instagram van Diana wel leuk kon doen in zo'n Boomerang filmpje. 

 

Ze zei ook dat het consult 2 april met Schellekens in Barendrecht is en de operatie in Bosch en Duin, maar in de email met de afspraak staat alleen Bosch en Duin. Dus ik moet ze nog maar bellen om te vragen waar ik precies moet zijn.

Ik wacht het gesprek met de arts zelf nog even af, want daar lees ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.