Ga naar inhoud

Mama van 3 meisjes


Elskevdh

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben Els, 37j, mama van 3 meiden (5,3,1). Eigenlijk ben ik nooit echt blij geweest met mijn borsten, b cup, maar voordien waren ze dan toch nog stevig. Ik ben meer dan 5 jaar onder invloed van hormonen geweest, non stop, omwille van zwangerschap, 9m borstvoeding,direct terug zwanger, 12m borstvoeding, direct terug zwanger, 18 m borstvoeding. En nu sinds kerstmis gestopt met bv en blijkbaar schiet er nu niet veel van mijn boobs over. Meer dan 5 jaar had ik een dikke c tegen een d aan door de hormonen en nu een kleine b die hangt en niet stevig is. Om te huilen.

Wil niet meer voor de spiegel, man mag er niet meer aankomen. Doodongelukkig. Maar ik verdien geen centen omdat ik thuismama ben... dus sparen voor operatie... zit er niet in.

Xxx

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai els,

herkenbaar! Ik had ooit ook een B tje.. maar wel mooi rond en stevig. Ik voelde me na 3 kinderen 9 mndn borstvoeding ook een travestiet elke ochtend als ik m'n vul bh aan deed. Ik heb een goede baan , dus heb het wel kunnen betalen.. maar weet je: ik denk dat de meeste mensen het niet eens op gaat vallen. Je moet het je leven niet laten beïnvloeden hoor! Er zijn veel ergere dingen die je kan krijgen! Wat sex betreft heb ik het ook een paar jaar in t donker gedaan om dezelfde reden. Weet je wat je doet: je legt gewoon elke maand stiekem zo veel mogelijk opzij. Het idee alleen al dat er dan ooit nieuwe boobs komen maakt al zo,n verschil! Hoop doet leven! Tot die tijd gewoon vul bh's en bikini's aan. Ik ben nu ruim in de 40 en heb t nu ook pas laten doen! Al doe je er 7 jaar over! €2400,-( tegen die tijd is t vast goedkoper dan nu..) :7=€343,- per jaar:12= €28,50 per maand.dat moet toch ergens vandaan te halen zijn? Vraag geld voor je verjaardag, keer niet uit eten op vakantie. Ik heb zelf een vakantie er voor overgeslagen.

kom op! Begin vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.