Ga naar inhoud

Voorstellen ☺


Camilla

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, nieuw op dit forum!

Mijn naam is Camilla, 36 jaar en moeder van een dochter. 

Heb nooit grote borsten gehad maar na de zwangerschap en wat kilo's is er niks meer van over...

Jaren over na gedacht om een bv te doen maar pfff waar begin je. Eerst maar in je omgeving, vragen hoe en wat qua ervaringen. Nu van een aantal mensen advies gehad om naar Frans Straten te gaan. Hier ook op het forum zag ik zijn naam voorbij komen. 

Nu de knoop doorgehakt om me echt te orienteren voor een intake bij een aantal klinieken. Dan is de eerste stap gezet ☺

iemand tips en advies waar ik op moeten letten behalve een goed gevoel?

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

welkom! Ik ben vorige week dinsdag geopereerd door dokter Nio en ik heb deze dokter als zeer positief ervaren. Op dit forum zijn er meerdere meiden door hem geopereerd en zij hebben allemaal mooie resultaten. 

 

Klopt, Frans straten staat ook goed aangeschreven. Ik wilde ook bij hem op consult, maar ik ben alleen bij Nio geweest en direct de beslissing genomen dat ik door hem geopereerd wilde worden. 

 

Wat wil je precies voor cupmaat?

Nio zet namelijk ook groter als je dat zou willen en luisterd echt heel erg goed naar jou wensen. Ik heb wel echt naar mijn gevoel geluisterd en wat ook meespeelde waren de resultaten van andere meiden hier op het forum. 

 

Spannend allemaal hè? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.