Ga naar inhoud

Ann82 : 11 april 2017 : Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

ik ben 8 maart op consult geweest bij de heer van der Lei voor een borstvergroting. Ik ben letterlijk plat na de laatste bevalling. Daarvoor had ik een aa/a geen borstvoeding gegeven. Tijdens de zwangerschap een b/c gehad maar na de zwangerschap is alles verdwenen. Van der Lei raadde mij anatomische protheses aan de Natrelle 410FX 495cc Zelf dacht ik aan ronde protheses dan zou het Natrelle trx/tsx 560cc worden. Maar wat is behalve de vorm een verschil tussen beide protheses? Als ik de 3D zie dan ga ik toch voor de anatomische puur voor de mooie vorm. Maar ik wil ook dat ze natuurlijk bewegen en ik begreep dat dat met de anatomische minder is. Kan iemand me helpen? Helaas moet ik een beslissing maken vanaf een 3D ze hadden geen grotere pasprotheses dan 290, en ik wil uiteraard een goede keus maken en geen spijt hebben. De maat zal goed komen maar de vorm en de beweging enz daar maak ik me zorgen om. Ik wil dat het natuurlijk lijkt en natuurlijk beweest. Domme vraag misschien maar ik wil het toch weten. Zijn de anatomische protheses ook zacht? En bewegen ze ook natuurlijk?

 

Kunnen jullie me een beetje op weg helpen? Bedankt alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ann82:

Hoi dames,

 

ik ben 8 maart op consult geweest bij de heer van der Lei voor een borstvergroting. Ik ben letterlijk plat na de laatste bevalling. Daarvoor had ik een aa/a geen borstvoeding gegeven. Tijdens de zwangerschap een b/c gehad maar na de zwangerschap is alles verdwenen. Van der Lei raadde mij anatomische protheses aan de Natrelle 410FX 495cc Zelf dacht ik aan ronde protheses dan zou het Natrelle trx/tsx 560cc worden. Maar wat is behalve de vorm een verschil tussen beide protheses? Als ik de 3D zie dan ga ik toch voor de anatomische puur voor de mooie vorm. Maar ik wil ook dat ze natuurlijk bewegen en ik begreep dat dat met de anatomische minder is. Kan iemand me helpen? Helaas moet ik een beslissing maken vanaf een 3D ze hadden geen grotere pasprotheses dan 290, en ik wil uiteraard een goede keus maken en geen spijt hebben. De maat zal goed komen maar de vorm en de beweging enz daar maak ik me zorgen om. Ik wil dat het natuurlijk lijkt en natuurlijk beweest. Domme vraag misschien maar ik wil het toch weten. Zijn de anatomische protheses ook zacht? En bewegen ze ook natuurlijk?

 

Kunnen jullie me een beetje op weg helpen? Bedankt alvast :)

Hallo Ann82

Er is een topic anatomische of ronde prothese via de zoekbalk te vinden.

En heb je deze site al gelezen http://www.natrelle.nl/breast-implants/Pages/size-shape-lift.aspx

Ik hoop dat je morgen meer reactie's krijgt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

ik heb na jaren eindelijk de knoop doorgehakt en ga voor een bv. Deze zal op 11 april plaatsvinden bij Bergman Clinics in Heerenveen. Op advies van mijn pc wordt het Natrelle style 410fx 495cc deze wordt dual plane geplaatst omdat ik echt plat ben. Nu ben ik benieuwd wie van jullie deze protheses ook heeft en of ik bij jullie mag spieken naar het resultaat. Ik ben zelf 180 lang en weeg 73 kilo. Mijn omvang is 80. Heel raar maar ik kan me er geen voorstelling van maken aangezien ze niet zulke grote pas protheses daar hadden op die dag. Maar dit is het maximale wat erin kan volgens mijn pc zou ik dan op een mooie c uitkomen. Ik ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen met deze protheses. Heb een foto bijgevoegd van voor en hopelijk na :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

@Ann82

 

Hallo Ann! Ik heb zelf over 3 weken mijn eerste consult bij dezelfde pc. Ik vroeg me af hoe je ingreep is verlopen en hoe je ervaringen waren met de arts en Bergman.. Welke siliconen heb je gekozen uiteindelijk en hoe was de herstelperiode? Sorry voor de hoeveelheid vragen.... Maar ik ben erg nieuwsgierig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.