Ga naar inhoud

acdd : 27 maart 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ben sinds gister nieuw hier..

ik krijg een borstvergroting bij dr fresow..

Bij het consult zijn we uitgekomen op 425cc. Maar na het lezen van veel verhalen begin ik te twijfelen of het niet te groot en overdreven gaat worden. Ik ben 165cm en weeg ongeveer 55kg. Wat denken jullie ? 

Iemand ervaring hiermee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zag al eerder een topic van je voorbij komen, maar je had daar de tekst weggehaald..
Moet ik dat topic voor je weghalen?
En mag ik vragen waarom je nu een nieuw voorsteltopic aanmaakt, ipv dat andere aan te vullen? Wij kunnen berichten aanpassen indien gewenst, dus je kunt ook altijd Desert-Rose of mij vragen :)

Waar ben je precies bang voor? En wat voor maat heb je nu?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Welkom! Ik word na de zomer ook geopereerd door dokter Fresow (350cc, meer past er helaas niet in). Welke cupmaat heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei acdd:

Ja klopt dat mag weg.. weet nog niet precies hoe het werkt haha

ik heb nu een cup A, ben bang dat het TE groot word en dus heel nep eruit gaat zien 

En je omvang? Heb je een 70A een 75? een 80?
Dat scheelt wel :) 
Waarschijnlijk zul je 70 of 75 hebben, en ik denk dat je dan met een 425 cc (als het om high profile gaat) qua zicht uit gaat komen op een mooie volle C, kleine D.
In bh zul je een andere maat hebben, maar dat komt doordat borsten met prothesen een ruimere beugel nodig hebben, dan 'gewone' borsten.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is al snel! Alvast succes maandag!!
Ga je in Faceland? Dan zet ik dat dadelijk in je topictitel erbij en ik ga je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie en heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan. Altijd leuk voor anderen en voor jezelf om de ervaringen bij te houden :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

19 uur geleden zei acdd:

Bedankt voor je nuttige reactie

ik heb idd 75

as maandag is de operatie spannend! 

 

 

ik wordt maandag ook geopereerd door dr Fresow in Mill, toevallig!!
Hoelaat jij? ik ben net gebeld en moet er om 09.00 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een verslag geschreven in mn eigen operatie verslag, Kun je even zoeken op dr Fresow dan staat mijn verslag van 27 maart erbij. 

Ik dit moment heb ik het best zwaar, vooral door het slapen op mn rug, ik wordt er helemaal stijf van en daardoor doet het zeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.