Ga naar inhoud

jess.1 : 28 april 2017 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey, ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben net 25 jaar geworden en ik denk er al een tijdje aan om een borstvergroting te laten doen.
Momenteel heb ik een kleine A-cup.

Ik ben gisteren voor de eerste keer op consultatie geweest bij dr.Demeyere,

Omdat ik zelf niet genoeg borstweefsel heb zou hij mij maar 200cc (245cc absolute maximum!) kunnen geven.

Dit lijkt mij echt heel weinig, ik zou van een A cup maximum naar een B-cup kunnen gaan.

Hij zei dat als ik groter wil dat ze dan achter de spier zouden moeten geplaatst worden, maar hij heeft mij dit afgeraden

volgens hem zou het véél meer pijn doen , staan je borsten verder uit elkaar, en zouden je borsten bewegen als je je spieren opspant ?!?!

 

Heeft hier iemand ervaring met een BV achter de spier?
Staan je borsten dan echt zoveel verder uit elkaar?

 

Ik twijfel echt enorm, ik wil dit al zo lang. Maar 200cc lijkt mij zo weinig. Ik ben bang dat er niet veel verschil te zien zal zijn na de operatie.

 

Groetjes
Xxx Jessy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Leuk dat je de stap hebt durven zetten naar een eerste consult!

Heel veel vrouwen hier op het forum hebben hun protheses dual plane geplaatst hoor. Maar De Meyere is voorstander van plaatsing vóór de spier. Daar staat hij voor bekend. Hij maakt heel natuurlijke borsten. Maar hij plaatst inderdaad ook dual plane als je dat wenst. Ik ben zelf ook door hem geopereerd en inderdaad, de pijn achteraf is te verwaarlozen. Terwijl dual plane (als ik het hier zo lees) best wel heftig kan zijn. Maar als jij écht grotere protheses wil dan 200cc dan is het wel een optie voor jou!

Er zijn verschillende topics hier op het forum over de plaatsing voor de spier of dual plane. Gewoon even intikken in de zoekbalk. Dan kan je uitzoeken welke voor- en nadelen jij belangrijk vindt.

Want het zou jammer zijn dat je dan achteraf spijt hebt van je keuze!

 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bo90:

Hey!

 

Leuk dat je de stap hebt durven zetten naar een eerste consult!

Heel veel vrouwen hier op het forum hebben hun protheses dual plane geplaatst hoor. Maar De Meyere is voorstander van plaatsing vóór de spier. Daar staat hij voor bekend. Hij maakt heel natuurlijke borsten. Maar hij plaatst inderdaad ook dual plane als je dat wenst. Ik ben zelf ook door hem geopereerd en inderdaad, de pijn achteraf is te verwaarlozen. Terwijl dual plane (als ik het hier zo lees) best wel heftig kan zijn. Maar als jij écht grotere protheses wil dan 200cc dan is het wel een optie voor jou!

Er zijn verschillende topics hier op het forum over de plaatsing voor de spier of dual plane. Gewoon even intikken in de zoekbalk. Dan kan je uitzoeken welke voor- en nadelen jij belangrijk vindt.

Want het zou jammer zijn dat je dan achteraf spijt hebt van je keuze!

 

Veel succes!

 

Sorry dat ik me hier even tussengooi, maar ik heb ongeveer dezelfde situatie. Of ik genoeg weefsel heb weet ik echter nog niet.

 

Ik ga op 4 april ook op eerste consult bij De Meyere en ik ben ook benieuwd naar zijn voorkeuren qua plaatsing. Als je de prothese helemaal niet voelt zitten vind ik vóór de spier OK, maar ik begrijp wel dat sommige mensen dual plane willen om toch een grotere cup te bekomen.

 

De Meyere doet dit dus wel als je dit wenst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @RosieW!

Ik zou eerst je consult afwachten bij dr. De Meyere. Hij zal je zijn professionele mening kunnen geven over wat het mooiste resultaat zal geven bij jou. Hij plaatst inderdaad vooral voor de spier. En indien je weinig weefsel zou hebben, werkt hij met speciale protheses met een dunne bovenrand (Natrelle style 510). Die kunnen voor de spier geplaatst worden zonder dat je de randen gaat zien.

Maar als je dat echt wenst zal hij ook dual plane plaatsen. Bijvoorbeeld om meer Cc te kunnen plaatsen zoals @jess.1 aangaf.

Ik zou je aanraden om veel te lezen en bij te leren hier op het forum en dan je consult af te wachten. En schrijf al je vragen neer zodat je ze kunt stellen 4 april. Anders kom je thuis en besef je dat je nog een hele boel bent vergeten vragen. Had ik ook voor :155:

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @RosieW & @Bo90 !
 

Ik heb ondertussen al het een en ander gelezen op het forum :)
Maar ik twijfel echt nog te veel, ik heb vandaag nog eens gebeld naar Dr.Demeyere,
en ze plaatsen ook achter de spier als je dit zelf wenst. Maar ze zijn daar geen voorstander van.
Als ik hen er over hoor praten heeft het volgens hun alleen maar nadelen.
enorm veel pijn, niet zo'n mooi resultaat , en worden je implantaten helemaal naar de zijkant geduwt als je je spieren aanspant... 
Ik heb gewoon een nieuwe afspraak gemaakt, en mag nog eens terug gaan op 10 april. En ik ga mijn vragen opschrijven zodat ik niets vergeet deze keer :P 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 24-3-2017 om 15:43 zei jess.1:

Hey @RosieW & @Bo90 !
 

Ik heb ondertussen al het een en ander gelezen op het forum :)
Maar ik twijfel echt nog te veel, ik heb vandaag nog eens gebeld naar Dr.Demeyere,
en ze plaatsen ook achter de spier als je dit zelf wenst. Maar ze zijn daar geen voorstander van.
Als ik hen er over hoor praten heeft het volgens hun alleen maar nadelen.
enorm veel pijn, niet zo'n mooi resultaat , en worden je implantaten helemaal naar de zijkant geduwt als je je spieren aanspant... 
Ik heb gewoon een nieuwe afspraak gemaakt, en mag nog eens terug gaan op 10 april. En ik ga mijn vragen opschrijven zodat ik niets vergeet deze keer :P 

 

 

Hi Jess.1

 

Ik haak even aan op je vraag, mss mijn ervaring handig mee te nemen in je beslissing.. Ik heb zo een 11 jaar geleden een ronde prothese voor de spier laten plaatsen bij Demeyere.. Lang tevreden geweest, maar na verloop van tijd werd ik wat magerder/ouder/borstvoeding 9 maanden en kwam ik vorig jaar weer met een nieuwe wens bij Demeyere aan. Ik wilde graag natuurlijker en eig wat kleiner, dus stelde hij voor om de  Natrelle style 510 voor de spier te plaatsen. Ik heb destijds besproken met hem of dual plane niet beter zou zijn( had mooie resultaten gezien bij andere vriendinnen).. Volgend Demeyere zou dit ondanks ik weinig eigen weefsel had een mooi resultaat geven. Hij had ook een mooi voorbeeld van een andere patiënt. Ik vond zelf meteen vanaf het begin dat je de randen toch teveel voelde. En twijfelde of dual toch niet beter zou zijn geweest, ook omdat je met dualplane wat cc verliest en ik wilde het liefst wat minder opzichtig. Zo een 2 maanden terug begon ik toch de randen aan de bovenkant naast meer te voelen ook echt te zien. Ik ben terug gegaan vorige maand en toen gaf hij ook te kennen dat in mijn geval dual plane toch een betere optie is. Ik ben nu 2 weken PO en veel blijer met het resultaat. Nou is elk lichaam anders en Bruno zeer ervaren en de deskundige, maar dan heb je mijn ervaring iig mee en kun je daarin mss een beter besluit voor jezelf maken.

 

succes iig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-3-2017 om 15:43 zei jess.1:

Hey @RosieW & @Bo90 !
 

Ik heb ondertussen al het een en ander gelezen op het forum :)
Maar ik twijfel echt nog te veel, ik heb vandaag nog eens gebeld naar Dr.Demeyere,
en ze plaatsen ook achter de spier als je dit zelf wenst. Maar ze zijn daar geen voorstander van.
Als ik hen er over hoor praten heeft het volgens hun alleen maar nadelen.
enorm veel pijn, niet zo'n mooi resultaat , en worden je implantaten helemaal naar de zijkant geduwt als je je spieren aanspant... 
Ik heb gewoon een nieuwe afspraak gemaakt, en mag nog eens terug gaan op 10 april. En ik ga mijn vragen opschrijven zodat ik niets vergeet deze keer :P 

 

 

 

Hoe is je consult gegaan?

Ik ben ook erg benieuwd naar de mogelijkheden met dual plane bij Dr. De Meyere!

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Louisa Louisa:

Hi Jess.1

 

Ik haak even aan op je vraag, mss mijn ervaring handig mee te nemen in je beslissing.. Ik heb zo een 11 jaar geleden een ronde prothese voor de spier laten plaatsen bij Demeyere.. Lang tevreden geweest, maar na verloop van tijd werd ik wat magerder/ouder/borstvoeding 9 maanden en kwam ik vorig jaar weer met een nieuwe wens bij Demeyere aan. Ik wilde graag natuurlijker en eig wat kleiner, dus stelde hij voor om de  Natrelle style 510 voor de spier te plaatsen. Ik heb destijds besproken met hem of dual plane niet beter zou zijn( had mooie resultaten gezien bij andere vriendinnen).. Volgend Demeyere zou dit ondanks ik weinig eigen weefsel had een mooi resultaat geven. Hij had ook een mooi voorbeeld van een andere patiënt. Ik vond zelf meteen vanaf het begin dat je de randen toch teveel voelde. En twijfelde of dual toch niet beter zou zijn geweest, ook omdat je met dualplane wat cc verliest en ik wilde het liefst wat minder opzichtig. Zo een 2 maanden terug begon ik toch de randen aan de bovenkant naast meer te voelen ook echt te zien. Ik ben terug gegaan vorige maand en toen gaf hij ook te kennen dat in mijn geval dual plane toch een betere optie is. Ik ben nu 2 weken PO en veel blijer met het resultaat. Nou is elk lichaam anders en Bruno zeer ervaren en de deskundige, maar dan heb je mijn ervaring iig mee en kun je daarin mss een beter besluit voor jezelf maken.

 

succes iig!!

 

Hoi Louisa,

 

Dus nu heb jij 3 operaties achter de rug bij De Meyere?

Hoeveel tijd zat er tussen de 2de en de 3de? Heb jij dan 3x €3500 betaald?

Ik ben ook aan het twijfelen om toch geen dual plane te nemen...

 

Inderdaad jouw verhaal heeft me zeker aan het denken gezet!

Dankjewel! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de 2e en 3e zat precies een jaar...en de 3e werd volledig vergoed door Demeyere. Het is een kundige en correcte arts, maar omdat hij zo een voorstander van voor de spier is en bij mij nu toch achteraf zoveel beter is, wilde ik je die info niet onthouden.. Wel moet ik erbij vermelden dat volgens mij de meeste bij dual plane een andere prothese krijgen, dus niet die duurdere Natrelle 510, maar omdat ik die destijds heb gekozen, kreeg ik die nu natuurlijk ook.. Hij gaf aan als nadeel net voor de operatie dat t zou kunnen dat de decolleté iets breder zou kunnen worden, maar dat had ik juist al best erg.. en het frappante is dat de uitkomst nog mooier is dan ik had kunnen bedenken. Mijn decolleté is nu juist heel nauw tegen elkaar aangesloten. Super mooi en een heel natuurlijk resultaat. Mss komt dat door de de combi van dit type prothese als dual plane. Ik kan ook niet wachten dit aan Bruno te Laren zien. Ik denk dat hij nl dit resultaat ook niet in gedachten had. Oh, en destijds waren de 1e prothese 3000 en de nieuwe Natrelle style 510 5000, wel een pittig verschil.. maar ik vind t achteraf een zege deze combi:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Louisa Louisa 


Bedankt om jouw verhaal met me te delen. Ik heb ondertussen al een datum voor mijn operatie.
28 april is het al zover :). Dr demeyere heeft mij ook aangeraden om de duurdere prothese Natrelle 510 te nemen. Dit zou volgens hem het natuurlijkste en mooiste resultaat geven. Nu ben ik wel een beetje bang dat ik de randen ga voelen en zien zoals bij jou het geval was. Ik heb namelijk zelf echt weinig borstweeefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Hey , 

 

Volgende week (28april) is het al zover :) 
ik vind dit echt zo spannend! ik ben heel erg blij en bang tegelijk.

Blij dat ik eindelijk de boobs krijg die ik al zo lang wil, en bang voor de pijn (maar dat heb ik er graag voor over :P ) 

Het wordt dus dual plane bij Dr.Demeyere. Hij gaat de dag zelf kijken hoeveel hij kan plaatsen
Hij denkt ongeveer 275cc tot maximum 300cc. :D:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 1 week po en heb 375 dual plane gekregen en de pijn is mij 100% meegevallen. Eerste dag is echt niet leuk maar ik heb eigenlijk daarna geen pijn meer gehad. Alleen ongemak. Dus bereid je voor op het ergste dan kan het alleen maar meevallen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, April 20, 2017 om 20:12 zei jess.1:

Hey Hey , 

 

Volgende week (28april) is het al zover :) 
ik vind dit echt zo spannend! ik ben heel erg blij en bang tegelijk.

Blij dat ik eindelijk de boobs krijg die ik al zo lang wil, en bang voor de pijn (maar dat heb ik er graag voor over :P ) 

Het wordt dus dual plane bij Dr.Demeyere. Hij gaat de dag zelf kijken hoeveel hij kan plaatsen
Hij denkt ongeveer 275cc tot maximum 300cc. :D:D

 

 

Nou spannend! Je kan beginnen aftellen! Neem je iemand mee die mag komen kijken naar de pasprothese?

 

Ik kan je alvast geruststellen, De Meyere en het team zijn erg vriendelijk en kundig. Het verloopt allemaal erg vlot en comfortabel. Je bent er buiten voor je het weet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!
Heb even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen.
Nu kun je al je updates, ook na de operatie, gewoon in dit topic blijven schrijven. Dan heb je alles handig bij elkaar en blijft het voor jou en voor ons, overzichtelijk :)

Nog een paar dagen aftellen, spannend!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het jess.1. Ik heb 6 maanden geleden exact dezelfde protheses gekregen als jij. 245 cc naturelle 510 omdat ik bijna geen eigen weefsel had. Mijnu vrees dat ze te klein zouden  zijn was onterecht. Ze zijn perfect en eigenlijk beter dan ik ooit hadden gehoopt. De randen zijn fijn dus je ziet ze niet. Je voelt ze natuurlijk wel een beetje maar goed. 5000 Euro is veel geld maar het was de beste investering ever. 1 gigantisch nadeel... ik heb nog steeds een soort van verdoofd gevoel in mijn tepels en onderkant borsten. Ik hoop dat dat nog wegtrekt. Aan het litteken van mijn keizersnedes heeft dat voos gevoel een jaar geduurd. 

 

Toi toi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RosieW:

 

Nou spannend! Je kan beginnen aftellen! Neem je iemand mee die mag komen kijken naar de pasprothese?

 

Ik kan je alvast geruststellen, De Meyere en het team zijn erg vriendelijk en kundig. Het verloopt allemaal erg vlot en comfortabel. Je bent er buiten voor je het weet! 

Ja , mijn vriend gaat mee :) ik ben echt aan het aftellen, ik kijk er zo naar uit :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-4-2017 om 20:23 zei Liefbeestje:

Ik ben nu 1 week po en heb 375 dual plane gekregen en de pijn is mij 100% meegevallen. Eerste dag is echt niet leuk maar ik heb eigenlijk daarna geen pijn meer gehad. Alleen ongemak. Dus bereid je voor op het ergste dan kan het alleen maar meevallen ;)

Hopelijk valt het bij mij ook wel mee, maar ik bereid me wel voor op het ergste ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Miss.G:

Het jess.1. Ik heb 6 maanden geleden exact dezelfde protheses gekregen als jij. 245 cc naturelle 510 omdat ik bijna geen eigen weefsel had. Mijnu vrees dat ze te klein zouden  zijn was onterecht. Ze zijn perfect en eigenlijk beter dan ik ooit hadden gehoopt. De randen zijn fijn dus je ziet ze niet. Je voelt ze natuurlijk wel een beetje maar goed. 5000 Euro is veel geld maar het was de beste investering ever. 1 gigantisch nadeel... ik heb nog steeds een soort van verdoofd gevoel in mijn tepels en onderkant borsten. Ik hoop dat dat nog wegtrekt. Aan het litteken van mijn keizersnedes heeft dat voos gevoel een jaar geduurd. 

 

Toi toi

Hey Miss.G

Ik ben een tweede keer op consulatie geweest bij dr.Demeyere omdat ik echt bang was dat dit te klein zou zijn.
Met 245cc zou ik wel blij geweest zijn maar hij kon mij niet met zekerheid zeggen dat hij dit ging kunnen plaatsen, het zou tussen 200cc en 245cc gaan. En 200cc vond ik echt te weinig.
We hebben het nog eens besproken en ik ga ze dan toch maar dual plane laten plaatsen en dan zou hij 275 à 300cc kunnen plaatsen. :D Nu ben ik wel wat bang voor de pijn, maar dat neem ik er graag bij. Ik bereid me voor op het ergste :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Gefeliciteerd met je datum!!
Heb even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen.
Nu kun je al je updates, ook na de operatie, gewoon in dit topic blijven schrijven. Dan heb je alles handig bij elkaar en blijft het voor jou en voor ons, overzichtelijk :)

Nog een paar dagen aftellen, spannend!!

 

xx BB

Bedankt @best_boobie , ik ben echt aan het aftellen, ik kijk er zo naar uit :D:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.