Ga naar inhoud

Eva11 : 20 maart 2017 : Dr. Jansen : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

ik ben een moeder van 46 (alweer). Ik zie dat ik op deze site niet tot de jongsten behoor..haha

ik heb eergisteren na 8 jaar twijfelen (!) bij mediconsult in Amstelveen door dr Jansen 250 cc laten plaatsen..

ai.. erg veel pijn nog.. en 1 gedeukte borst. Gelukkig lees ik in jullie berichtjes dat het wrschnlk allemaal wel goed komt.. dat hoop ik echt. Ik heb vorig jaar lipofilling van m'n borsten gedaan en was daardoor van een aa( vroeger voor m'n 3 kinderen 9 mndn borstvoeding had ik kleine B ) naar een a gegaan. Ik ben ( was) niet zo van gedoe in m'n lichaam als t niet noodzakelijk is... echter het bleef een ding in m'n hoofd. Obsessief.. dromen, zelfs nachtmerries .. dus toch de stap gewaagd.

ik hoop op een mooie volle B cup. C zou ik al bijna te groot bij mij vinden. Ik ben 1.73 en weeg 57 kilo en heb smalle schouders en een dunne taille van mezelf . De lipofilling viel mij heel erg mee. alleen operatietafel zelf wat paracetamol geslikt. Ik wist wel dat dit heftiger zou zijn, maar zo veel... tjezus! Ik doe geen oog dicht snachts. Kan alleen op m'n rug liggen.. na goed, heb het er allemaal voor over.. als het maar mooi wordt! Ik heb helemaal geen verkleuring maar m'n borsten zijn kogels zo hard en ik hoop echt dat de implantantaten nog erg gaan zakken want het zijn nu nog hoge ballen boven de tepel zeG maar..dr Jansen was ok.. nam de tijd bij beide consulten. Ik kom hem niet veel tegen op internet, niet positief, maar gelukkig ook niet negatief. Het isqua persoon een soort type" verstrooide professor" maar daar kon ik wel om lachen... lekker droog en nuchter . 

Voor nu, dank voor jullie info die ik vandaag heb gelezen. Echt fijn zo,n site met 'lotgenoten' !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi...erg spannend dus! De pijn wordt echt beter..... dat kost wat tijd.  Iig tijdig je medicatie innemen en goed luisteren naar je lichaam.  Je hebt ze dual plane laten plaatsen?? En wat bedoel je met ingedeukte borst?

Jammer genoeg kost alles tijd en dus ook een hoop geduld....en das nog het meest lastige van alles wat ik hier lees.  Ik hoop dat je snel opknapt en het allemaal wat voor je te doen is.  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, 

dank voor je reactie.

ja dual plane. Ik wilde eerst druppelvormig om het natuurlijker te laten lijken, alleen arts raadde dat af omdat druppelvormig kans op draaien heeft en als je op je zij ligt niet echt natuurlijk mee zakt naar de zijkant.

ik vind nu de bolling aan de bovenkant wel heftig nog, maar zal allemaal we zakken ( wat ik hier lees) ik wil wel een foto plaatsen van de deuk, maar moet ik even kijken hoe ik dat moet doen. Hij zit op de hechting. Dus m'n rechterborst is wel mooi rond aan de onderkant, m'n linker soort van recht. Wacht ik ga foto proberen t uploaden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij dual plane heeft het even tijd nodig voordat de spier zich ontspant.  Uiteindelijk zal hij dan ook dunner van boven worden en dus een soortgelijk effect krijgen als anatomisch. Zover ik weet zakken ze beide niet mee naar de zijkant hoor....dus dat zou weinig uit moeten maken.  Ik hoop dat je snel opknapt.  Wel fijn dat je weer redelijk slaapt.  Gaat straks met de dag beter!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.