Ga naar inhoud

2,5 weken po, rechterborst gaat niet lekker


paulus

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Heb al veel op deze site gelezen maar kan op mijn vraag nog niet heel veel antwoord op vinden. Ik ben 2,5 week geleden geopereerd en is er 345 cc ingegaan. IK had cup A. Naast dat ik ze nu nog best groot vind in me nakkie zit mijn rechter borst nog heel hoog en voelt die kant vanaf het begin al niet lekker. Komt dit nog goed????? zijn dat de spieren aan die kant een flinke opdonder hebben gehad of is het nog veel vocht?? Bij me consult vorige week zeiden ze dat ik het de tijd moet geven. Ik heb ruwe proteses en zijn deels achter de spier geplaatst en geen borstband gehad.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee??? Want zoals het er nu uitziet ga ik ook niet in bikini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

ik had/heb zelf ook een licht verschil tussen link en rechts maar je ziet het echt met de week beter worden. Over het algemeen genomen hebben je borsten 3 maanden de tijd nodig om hun vorm te krijgen en het vocht kan zelfs 6 weken duren voordat het weg trekt.

 

ik zou me dus nog niet heel veel zorgen maken want ze hebben nog alle tijd om te vormen. 

 

Wanneer heb je een afspraak voor de nacontrole? Ik zou hier wel aangeven dat je je zorgen maakt of ik zou de kliniek bellen en vragen of je foto's mag insturen.. zij kunnen dan aangeven hoe of wat of eventueel een extra afspraak met de arts inplannen.

 

Een andere tip is om je bh bandje losser te maken zodat ze meer ruimte hebben om te gaan zakken!

 

Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben nu 7 weken po en mijn rechterborst zit ook nog hoog en voel hem ook vaak omhoog schieten als ware. Ben al 2 keer terug geweest en de eerste keer zeiden ze komt wel goed. Later weer een afspraak gemaakt want het zat me niet lekker en heb ik een band gekregen. Nu 3 weken verder met dag en nacht een band om en geen enkel verschil. Ik kan pas 5 mei weer terug voor controle en ben benieuwd wat ze ervan zeggen. Dat ze niet gelijk zijn  vind ik vervelend maar dat ik hem nog zo voel helemaal. Gelijk na me operatie voelde hij al niet lekker en  zeiden dat het  de spier was. Maar nu wil ik wel eens er klaar mee zijn. Hoeveel geduld moet ik nog hebben

 Voorheen vond ik in bikini een krime maar nu zie ik het ook niet zitten. Het lukt me niet om een foto te plaatsen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.