Ga naar inhoud

Mel90 : 18 mei 2017 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw op dit forum, moet nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt hier...

Zal me eerst even voorstellen, mijn naam is Melanie ben 26 jaar, 1.64m en weeg 53 kilo.

 

Ik denk er al meer dan 10 jaar over om een borstvergroting te doen. Eindelijk staat er een datum... 18 mei is het zover... 

 

Advies van de chirurg was Mentor druppelvormige prothese 300cc dual plane,

maar ik koos toch voor de Ronde prothese 300cc en dual plane..

Nu ben ik aan het twijfelen of ik toch voor druppelvormige zal gaan? Ik zie en lees zoveel verschillende dingen... 

 

Graag wil ik een zo groot en natuurlijk mogelijk resultaat en liefst een volle C/ kleine D, ik heb nu amper cup 70a.

Mijn huid is trouwens erg dun en wil absoluut niet dat je randen van de protheses ziet. 

De Chirurg gaf aan dat ongeveer 300 of 325cc toch wel de max. is en ik dan uit zal komen op een volle cup B, maar ik hoop echt zo dat het minimaal een cup C gaat worden...

 

Is het zo dat je met druppel door een grotere projectie ook sneller een cupmaat meer zal hebben?

En hoe zit het met paaldansen, als je onderste boven hangt zakken de druppelvormige protheses dan natuurlijk mee? 

 

Heb nog een 2de consult aangevraagd, vind het allemaal zo spannend!!

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met ervaringen en tips, alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girl. 

Spannende tijd ga je tegemoet. Maar ook heel leuk! Ik ben vorige week geopereerd en heb 300 cc HP ronde protheses gekregen. Ik had nog wel wat borstvorm maar door zwangerschappen en borstvoeding niet veel van over helaas. Misschien kun je een tweede consult aanvragen, of misschien een consult bij een hele andere kliniek. Al is het alleen maar om je twijfel weg te nemen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.