Ga naar inhoud

Betsy89 : ? februari 2017 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi hoi !

 

Mijn naam is Kim en ik heb 4.5 week geleden een borstvergroting gehad . Ik was ben nieuw hoe iedereen hersteld en of sommige al iets eerder dan 6 weken een beugel bh aan doen overdags . 

Ik hoor graag ervaringen en reactie 's :)

 

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Betsy89:

Hoi hoi !

 

Mijn naam is Kim en ik heb 4.5 week geleden een borstvergroting gehad . Ik was ben nieuw hoe iedereen hersteld en of sommige al iets eerder dan 6 weken een beugel bh aan doen overdags . 

Ik hoor graag ervaringen en reactie 's :)

 

Groetjesss

Ik mocht van mijn pc na 4 weken weer een gewone beugel bh aan. Maar je kan best het advies van je eigen pc volgen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Happy(._.):

Ik mocht van mijn pc na 4 weken weer een gewone beugel bh aan. Maar je kan best het advies van je eigen pc volgen 

Oké dankje ! Had het liefst al eerder een beugel bh aan gehad . In die sport wordt het allemaal best plat gemaakt .haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Happy(._.):

Ik had er eentje van shock absorber en daar viel het goed in mee

Oké dat is wel prettig dan . Dat je er nog wel iets van ziet . Welk kliniek / ziekenhuis ben je geweest . En is het resultaat geworden wat je wilde ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Betsy89:

Oké dat is wel prettig dan . Dat je er nog wel iets van ziet . Welk kliniek / ziekenhuis ben je geweest . En is het resultaat geworden wat je wilde ?

Ik heb mijn wissel laten doen door dr plovier in de be-clinic mijn boobs zijn echt als de voorbeelde die ik mee had. Al ga ik ooit wel voor groter. Bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Happy(._.):

Ik heb mijn wissel laten doen door dr plovier in de be-clinic mijn boobs zijn echt als de voorbeelde die ik mee had. Al ga ik ooit wel voor groter. Bij jou?

Ik ben bij bergman geweest bij Dr Rooijens. Heb 375 cc gekozen en ik had zelf een  een cup a / b. Dus ben benieuwd wat voor maat het gaat worden . Wat ik nu zie ben erg tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Happy(._.):

Ik droeg altijd een 70c push up van de hunckemoller nu zit ik op 70e/F zal je toevoegen aan men album 

Heb even gekeken bij je , prachtig geworden zeg ! Erg mooi . Je bent zeker 2 maten groter geworden . Hoop dat ik ook 2 maten om hoog ga .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Ik denk dat je op 4,5 week po nog echt wel voorzichtig mag zijn omdat t kapsel zich dan nog helemaal vormen moet. Soms is t lastig reactie te krijgen, dan moet je het ff in de chat gooien^_^! Liefs en beterschap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Betsy89 Hee! Ik heb mijn operatie ook door Dr. Rooijens laten doen. Ik heb zelf 365cc. Bij mij is alles niet helemaal goed gegaan doordat er een huidbacterie op mijn prothese is geslagen en hierdoor heb ik een ontsteking in mijn linker borst gekregen. Mijn hele verhaal staat bij complicaties. Hoe beviel jou alles? De ervaring met Dr.Rooijens en Bergman Clinics zelf? Ik ben er in iets meer dan een maand 9 keer geweest haha. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.