Ga naar inhoud

Janneke1982 : 31 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Jaja, daar gaan we dan!! 

Na 2 kinderen ( 9 maanden en 2,5 jaar) is het lichaam toch anders,.... heeeeel anders ;-)

Zo lang over gedacht, gedroomd, gepraat met mijn man.... Nu gaat het echt gebeuren, 31 maart is de datum. Als ik er nu al aan denk, krijg ik kriebels in mijn buik. Voor veel meiden hier heel herkenbaar denk ik. 

 

Dus hopelijk vind ik wat steun hier op het forum.

 

Lees hier graag de verhalen en zal zelf ook regelmatig dingen posten.

 

Groetjes!

 

 


 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Janneke1982:

Jaja, daar gaan we dan!! 

Na 2 kinderen ( 9 maanden en 2,5 jaar) is het lichaam toch anders,.... heeeeel anders ;-)

Zo lang over gedacht, gedroomd, gepraat met mijn man.... Nu gaat het echt gebeuren, 31 maart is de datum. Als ik er nu al aan denk, krijg ik kriebels in mijn buik. Voor veel meiden hier heel herkenbaar denk ik. 

 

Dus hopelijk vind ik wat steun hier op het forum.

 

Lees hier graag de verhalen en zal zelf ook regelmatig dingen posten.

 

Groetjes!

 

 


 

 

 

 

Spannend!!! De datum is al in zicht!! Hoeveel cc ga je laten plaatsen? 

 

Ik bijna 8 weken geleden geholpen door de. Verdonck en super tevreden! Heb 355cc  Motiva laten plaatsen! Bij mij was er ook na 2 zwangerschappen niks meer over!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Janneke1982:

dank je! :-) Tja, ben er nog niet helemaal in thuis.. :-)

 

@Janneke1982 Ik zag dat je op 355cc tijdens de passessie was uitgekomen en dat je nu twijfels of t niet te groot is... ik heb ook 355 gekregen, zal je even toevoegen aan m'n albums dan kun je eens kijken hoe t bij mij geworden is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.