Ga naar inhoud

Wissel van onder naar op de spier??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

ik heb wat vraagjes en hoop dat iemand ze uit ervaring kan beantwoorden.

ik heb 8 jaar geleden een borstvergroting ondergaan met dual plane ronde protheses 325cc van Een b naar een volle d cup. Ik ben altijd tevreden geweest met het resultaat.  Nu ben ik ondertussen 2 kinderen en 2 jaar borstvoeding verder.  Uiteraard heeft dit z'n sporen achtergelaten. Mijn borstzak is dusdanig opgerekt dat de prothese als het ware verdwijnen. Mijn eigen borst zakt lager dan de prothese. Ik zou nu graag een wissel willen en denk daarbij ook om het onder de borst te plaatsen ipv onder de spier. Zijn er mensen die dezelfde wissel hebben gedaan van onder naar op de spier?  Ik heb altijd een beetje het gevoel gehad dat door plaatsing onder de spier mijn borsten een beetje naar de zijkanten werd gedrukt. Hoe is deze ervaring bij op de spier? Ik zou wat meer volume willen aan de binnenkanten van de borst ipv de buitenkant. Kan iemand mijn topic toelichten alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.