Ga naar inhoud

hoeveel cc?


jaimy

Aanbevolen berichten

Jee dus dat kan ook zelfs. Ben je er blij mee? Wat voor methode heb je gekozen? Viel de ingreep mee?

Ik ben bij de Bergmankliniek geweest en heb 200 en 240 cc gepast. Ik ben bang dat ik met 240 echt grote borsten krijg en ik ben niet zo groot. Ik neig dan eerder naar 220. Bedankt voor je reactie. Fijn te horen.

Gr. Jaimy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet even wennen hier, kijken hoe ik moet reply-en e.d. :-)

PC gaf aan 240 cc dual plane. Heb aangegeven dat ik een b cup wilde

maar toch twijfel ik. Dat passen geeft volgens mij niet echt een goed beeld.

Dual plane zorgt ervoor dat het toch iets kleiner is omdat het deels onder de spier is?

Ik pieker me suf wat te doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jaimy..

Elk mens is anders en bij iedereen pakt het verschillend uit !

Ik zou gewoon naar je pc luisteren, die kan ongeveer wel een goed inschatting maken!

Als jij om een B gevraagd hebt, gaat het heus wel goedkomen hoor!

Anders ga je nog een keertje op consult en bespreek je je wensen nog eens!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt bij dual plane verlies je iets van cc,s een 20a 25 ongeveer(per borst) en ik weet je startborsten niet,maar als je echt echt echt niks hebt,en dan 240 dual plane doet,kan je echt wel op een B uitkomen hoor,en zeker als je arts dat bevestigd heeft.

en ookal word het een kleine C,ook mooi toch,ookal klinkt dat heftig in cijfertjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou op je arts vertrouwen,die weet t wel,en meesten hier wennen erg snel aan hun nieuwe maat,en klein beetje meer is beter denk ik dan te weinig, 1bouncingboobs.gif want dan wil je weer een wissel,zit je ook niet op te wachten.

Als jij hebt gezegd dat je een C al te groot vindt,dan zal hij daar heus wel rekening mee houden.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jaimy,

Ik heb 200cc op de spier gekregen en ben van 70A/AA naar 70C gegaan, ben 1,58 m en 49 kg. Beetje vergelijkbaar met jou dus. Een C klinkt misschien groot in jouw oren, maar een C in protheseboobs is niet vergelijkbaar met een natuurlijke C-cup, op het zicht ziet het er meer uit als een B-cup. Dus gewoon op je pc vertrouwen, als jij hebt aangegeven wat je graag wilt zal het wel goedkomen, en mocht het een beetje groter worden denk ik niet dat je dat uiteindelijk erg zou vinden, je went er snel aan. :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb 240cc onder de spier en ben ook op een kleine C uitgekomen. Maar zoals Eefje al zei, het valt reuze mee in grootte hoor. Spiek maar eens in de galerij, daar staan mijn foto's. Ik wou ook een mooie B maar ben helemaal niet teleurgesteld dat het een C is geworden. Ik ben wel wat groter, 1.72 en 53kg

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een lege 70 c of een 75 b. Had om een volle c kleine d gevraagt. Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik toch blij dat ik een d heb. Ben ook niet groot (1,59) en mijn borsten veranderen nu nog veel ben pas 12 dagen po. Bij mij is aan iedere kant 300cc rond onder de borstspier geplaatst.

Liefs,

Cinta1.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Mij werd verteld dat ik op een grote C/kleine D uit zou komen. Ik ben met 300 cc anatomisch voor de spier van een 75B naar een 70F gegaan..

Je kunt er dus af en toe geen peil op trekken :S

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.