Ga naar inhoud

Maar een maatje meer


Nijntje!

Aanbevolen berichten

Hoihou borstenchicks !

Ik ben hier echt opzoek naar de perfecte informatie voor mij.

 

Ik ben niet blij met mijn kleine boobies helaas moet ik het er nog even mee doen. Vriendje lief vind ze wel leuk. Maar is het gelukkig ook wel eens met mijn keus.

 

Ik ben opzoek naar meiden die hebben wat ik wil. Ik draag nu iets opgevulde bh's maar 75 b. Enige wat ik wil is een 75 c kleine d (ben een klein meisje )

Dus echt een maatje groter niet meer niet minder.

Ik weet dat er veel meiden zijn die ze echt groot hebben (ook rond) laatste wat ik wil is iemand aanvallen. Maar ik wil echt totaal geen nep uitziende boobs.

 

Hoe kies je een kliniek? Welke is goed? Hoe kies je de juiste maat? Hoe is het genees proces? Hoe ging de operatie zelf? 

 

 

Please help me !!!! ♡♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

Welkom hier! Ik kom ook van een 75B af, ik had wel iets van borst, maar stonden erg uit elkaar en geen volume bovenin, ik wilde een heel natuurlijk resultaat niet te groot en wel mooi decollete. Mijn pc adviseerde mij anatomisch en dan wel met een high projection, dat gaf mij een hoge projectie (dat betekend hoever je tepel naar voren/omhoog komt. En mijn borst loopt van de zijkant heel mooi af. Ik heb 345cc erin zetten. Ik gok dat ik straks op een cup E zit, maar het toont als een redelijke D denk ik. En ben naar kliniek heyendael geweest bij Frans Straten.

 

Ik kan je ff toevoegen aan mijn album. Ronde protheses hoeven niet altijd nep te ogen, als deze dual plane (tussen je borstspier) geplaatst worden, kan dat een heel mooi resultaat geven, het hangt ook een beetje ervanaf wat je pc adviseerd natuurlijk, en hoeveel bolling je van de zijkant wilt. Ik zou lekker ff gaan rond snuffelen hier en foto's gaan bekijken! Succes!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.