Ga naar inhoud

Hannie : 15 maart 2017 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Ik wil mij even voorstellen, 

Ik ben een jonge dame van 28 slank postuur en helaas maar een 75 AA gekregen. Ik heb daar vanaf mijn pubertijd last van gehad. Ik heb inmiddels 2 kinderen en tijdens de borstvoeding had ik ineens een volle C cup! Wow geweldig. Maar ja na de borstvoeding bleef daar helemaal niks van over! Op 15 maart heb ik de borstvergroting gekregen! Ik ben super blij ermee. Ondanks dat het niet pijnloos is natuurlijk.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Wat spannend en leuk!:D Afgezien van de kinderen zit ik bijna in hetzelfde schuitje (26 jaar, 70AA) en ik ben zo blij dat ik in augustus eindelijk borsten ga krijgen! Ben het zat om me altijd maar te verschuilen omdat ik zo baal dat ik geen borsten heb.

 

Waar ga je geopereerd worden en hoeveel cc ga je krijgen?

 

Heel veel succes en plezier:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Oh, sorry, had helemaal over het feit dat je al geopereerd bent heen gelezen!:blush:

 

Wat fijn dat je tevreden bent. Ik word in augustus ook geopereerd door dokter Fresow, maar twijfel nog erg over de maat. Heb nu 70AA en dacht aan 350cc, maar ben bang dat het te klein uit gaat vallen.

 

Fijn dat je vriend er voor je is! Hopelijk herstel je snel en goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Hannie

 

He meis, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Een bv is zeker niet pijnloos en vooral de eerste 3 tot 5 dagen zijn het heftigste.

 

Ik heb je titel eventjes aangepast en je topic verhuisd, hier kun je nu al je verdere updates neerzetten.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

Dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.