Ga naar inhoud

Even voorstellen (Dr Kolkman, Amphia Langendijk)


Mouse.

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben een meisje van 19 jaar met tubulaire borsten (graad 3) en cupmaat 75A.

Reeds mijn eerste consult gehad bij dokter Kolkman in het Amphia ziekenhuis, er is een aanvraag gedaan tot vergoeding van de zorgverzekering omdat er in mijn geval sprake is van ernstige misvorming. Duimen!

Mijn tweede afspraak staat gepland op 25 april.

 

Helaas heb ik niet veel vergelijkingsmateriaal omdat het een vrij grote afwijking is en er veel moet gebeuren. Er gaat een lift plaatsvinden waarbij de strakke "band" die in mijn borsten is gevormd los wordt gemaakt, mijn tepelhof wordt verkleind (doorsnee is nu 12 cm :unsure:) en er wordt dual plane een implantaat ingebracht dmv een incisie rond de tepelhof.

Ik ben 1,71 en 63 kilo, ik denk dat een D-cup mooi in evenwicht is met mijn lichaamsbouw.

 

Ik hoop hier iemand te kunnen vinden die een vergelijkbare ingreep heeft gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Heb je de zoekbalk (rechtsboven) al eens losgelaten op het woord 'tubulair'? Je zult zien dat er meerder meiden je voor gegaan zijn. Ik kan niet zo uit mijn hoofd zeggen of er meer meiden zijn met een graad 3, maar je zou wel eens wat verslagen kunnen lezen, zodat je wat meer op de hoogte bent :) 

In ieder geval veel succes en ik hoop voor je dat de verzekering het zal gaan vergoeden.. Ik weet niet precies aan welke criteria je moet voldoen om het vergoed te krijgen..

Leuk als je hier (in dit topic, zodat het overzichtelijk blijft) wilt updaten, zodat in ieder geval andere meiden er ook weer iets aan hebben :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Welkom hier!!

Heb je de zoekbalk (rechtsboven) al eens losgelaten op het woord 'tubulair'? Je zult zien dat er meerder meiden je voor gegaan zijn. Ik kan niet zo uit mijn hoofd zeggen of er meer meiden zijn met een graad 3, maar je zou wel eens wat verslagen kunnen lezen, zodat je wat meer op de hoogte bent :) 

In ieder geval veel succes en ik hoop voor je dat de verzekering het zal gaan vergoeden.. Ik weet niet precies aan welke criteria je moet voldoen om het vergoed te krijgen..

Leuk als je hier (in dit topic, zodat het overzichtelijk blijft) wilt updaten, zodat in ieder geval andere meiden er ook weer iets aan hebben :35: 

 

xx BB

 

Heel erg bedankt voor de tip, ik zie inderdaad dat er voldoende info naar boven komt!

 

De verzekering gaat nog lastig worden, maar mijn arts heeft er goede hoop in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Update:

Vandaag mijn tweede consult gehad.

De zorgverzekering wil het helaas niet vergoeden, maar dat had ik al wel verwacht.

We gaan voor een 320 tot 370 cc Natrelle anatomisch implantaat (320 als hij medium profile kiest, 370 extra high profile).

De Dag des Oordeels zal begin september zijn, precieze datum krijg ik half juli te horen.

Wachten, wachten, wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer dat jouw zorgverzekeraar het niet vergoed. Het lijkt wel een oerwoud van willekeur. De een vergoed het wel en de ander niet. Heb ook wel eens gelezen dat bij de 4e aanvraag het opeens wel wordt vergoed. Maar goed, ik weet niet of je wel zo'n lange weg wilt in gaan.

Ik ben deze maand geholpen door Dr. Kolkman en tot nu zeer tevreden. Echter geen vergelijkbare situatie. (Ik kwam van helemaal niks). 

Je bent in ieder geval in goede handen ;)

Succes in september! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt inderdaad meer op een dobbelspel bij de verzekering dan dat ze daadwerkelijk de aanvraag beoordelen. Jammer, maar helaas.

Ik heb inderdaad het gevoel dat ik bij Dr. Kolkman goed zit, wat een aardige en professionele man! Voelde me meteen op mijn gemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.