Ga naar inhoud

Plooi aan zijkant weinig vet in borsten??


Aanbevolen berichten

Heyhoi!

 

Ik heb een consult gehad met dr lichtenegger bij Bergman kliniek.

Ik heb nu 70aa en zou 335cc krijgen, Ronde prothese.

 

Tijdens mijn consult vertelde zij mij dat er een plooi te zien zal zijn aan de zijkant van de prothese als ik op mijn zij lig. Dit omdat ik niet veel vet in mijn borsten heb.

 

Heeft iemand met de zelfde voor situatie als mij hier ervaring mee? 

 

Het lijkt mij totaal geen mooi beeld en ben heel bang dat ik straks niet blij ben met het resultaat door de plooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Een plooi kan idd een minder mooi beeld geven, maar... je zou eens naar een pc kunnen gaan die met Motiva werkt. Deze prothese schijnt een stuk minder kans op rimpels/plooien te geven dan de gel van andere merken.. Misschien is dit een optie voor je?
Zo uit mijn hoofd, weet ik dat dr. Nio ermee werkt, en dr. Verdonck.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Een plooi kan idd een minder mooi beeld geven, maar... je zou eens naar een pc kunnen gaan die met Motiva werkt. Deze prothese schijnt een stuk minder kans op rimpels/plooien te geven dan de gel van andere merken.. Misschien is dit een optie voor je?
Zo uit mijn hoofd, weet ik dat dr. Nio ermee werkt, en dr. Verdonck.

xx BB

Dankje voor je reactie en je tip!

 

via mijn verzekering krijg ik he vergoed bij bergman. Ergens anders ga ik dus niet heen omdat ik het daar niet vergoed krijg, helaas! maar al super blij dat ik het hier vergoed krijg natuuuurlijk :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Benieuwdmens:

Dankje voor je reactie en je tip!

 

via mijn verzekering krijg ik he vergoed bij bergman. Ergens anders ga ik dus niet heen omdat ik het daar niet vergoed krijg, helaas! maar al super blij dat ik het hier vergoed krijg natuuuurlijk :):):)

 

Wat ik uit dit bericht van je begrijp is dat je verzekering je BV vergoed.

Maar ben je dan niet vrij om bij een andere PC op consult te gaan?

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Ank:

 

Wat ik uit dit bericht van je begrijp is dat je verzekering je BV vergoed.

Maar ben je dan niet vrij om bij een andere PC op consult te gaan?

xx Ank

 

Hoi! Jaaa correct, ik heb het vergoed gekregen door een fout bij mijn verzekering. Ik heb het nu eenmalig toch vergoed gekregen maar kan geen nieuwe aanvraag doen bij een nieuwe pc omdat deze dan wordt afgewezen. Verder heb ik veel vertrouwen in mijn pc bij Bergman! Alleen maak ik mij druk om de plooi die gaat ontstaan.

 

ik vroeg mij daarom af of er iemand was die ook gehoord had dat ze plooien zou krijgen en of ze hier daadwerkelijk last van heeft gekregen na de operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.