Ga naar inhoud

San89 : 27 maart 2017 : Dr. Fresow : Sanavisie Mill : Faceland


Aanbevolen berichten

Hoi Dames, 27 maart is het dan zover, ik ga mijn protheses laten wisselen van 390cc naar 550cc via Faceland bij dr. Fresow. ik heb nu Monobloc silliconen voor de spier en ik ga naar Motiva dual plane, dus hopelijk wordt dat ook een stuk mooier. Ik ben slank en niet heel groot, 1.69cm en 53 kg en had echt 0 borsten, helemaal niks, net zoals een man had ik 2 tepels en dat was het. Toen ben ik in 2009 geopereerd bij de Arenborghoeve met 275cc want meer kon er niet in. Toen in 2012 dacht ik dat ze wel groter mochten dus dat toen gedaan en is mij 390cc geadviseerd, en dus ook gedaan. Uiteindelijk niet tevreden met het resultaat, en zo dus nu terechtgekomen bij Faceland, nu gaan ze dual plane dus achter de spier, wat ook mooier zal zijn bij mijn smalle lichaam volgens dr Fresow.  Ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden, en of ik meer pijn zal hebben dan de vorige keren, de eerste keer was een week lang heel veel pijn, en de tweede keer was echt 3 dagen wat last en that's it! toen kwam er ook maar 115cc bij dus dat is ook ergens logisch.. Nu dus 160cc extra, en ook dual plane dus verwacht wel wat meer pijn dan de vorige keer. Ik zal hier bijhouden hoe het allemaal gaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Pamuk:

Succes! Het aftellen kan beginnen!

gelukkig weet jij al wel een beetje wat je te wachten staat :)

Dankjewel! Ja nog een paar daagjes! alsnog best zenuwachtig moet ik zeggen hoor, maar ook veel zin in. Hoe gaat het nu met jou? jij hebt ook 550cc lees ik! Heb je al een nieuwe foto gemaakt? Ben heel benieuwd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Liefbeestje:

Spannend weer. Zelfs bij een 3e keer (en zelfs nu ze anders geplaatst worden) is het nog spannend .

Ja precies, ook omdat het nu bij een andere dokter en kliniek gedaan wordt is het toch net iets spannender, maar heb er vertrouwen in dat het mooier zal worden. Wel ben ik heel benieuwd naar de grootte..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja dat snap ik! Ik ben vanmorgen geopereerd dus nu zit het nog enorm strak, heeft wel even een aantal dagen nodig voordat ee wat vorm en rondingen zichtbaar worden. Ik ga van de week even fotos plaatsen van hoe het was en is geworden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Pamuk:

Oehh dus echt nog vers van de pers. Hoe voel je je?

Haha ja.. nou ik heb een extra band om mn borsten heen maar die zit echt mega strak die moet ik 24 uur dragen.. daardoor heb ik vooral pijn voor mn gevoel. Maar zolang ik lig en niet beweeg gaat het wel. Dus blij als dat ding morgen af mag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik las dat ze het hier op het forum 'de martelband' noemen. 

 

Ik heb em niet gehad, weet jij waarom sommigen em wel krijgen en anderen niet?

 

Hihi, niet dat ik em wil hoor, maar snap de logica niet altijd. Want... nij iedereen moet het indalen en zakken. 

 

Anyway, mooi dat je het achter de rug hebt en dan kun je je nu focussen op je herstel :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Pamuk:

Ja ik las dat ze het hier op het forum 'de martelband' noemen. 

 

Ik heb em niet gehad, weet jij waarom sommigen em wel krijgen en anderen niet?

 

Hihi, niet dat ik em wil hoor, maar snap de logica niet altijd. Want... nij iedereen moet het indalen en zakken. 

 

Anyway, mooi dat je het achter de rug hebt en dan kun je je nu focussen op je herstel :35:

Oh ja dat is het zeker een martelband, pffff echt niet fijn. Ik weet het eigenlijk niet ze zeiden gewoon dat ie 24 uur om moest naar weet niet waarvoor. Ik was nog best wazig toen ze dat vertelde.. Haha maar morgen vroeg mag ie af gelukkig!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ik zal even een verslagje typen. Gister ochtend om 9.00 moest ik aanwezig zijn bij de Bauland kliniek in Mill, nu netjes optijd daar aangekomen en mocht om 9.10 mee om mezelf om te kleden en alvast in bed te gaan liggen. ik kreeg al vrij snel het infuus in mn hand wat niet heel erg fijn was maargoed datwas het ergste eigenlijk aangezien je de rest niet meemaakt haha. Om 9.45 ging ik de OK op nadat dr Fresow alles afgetekend had. Iedereen was supr aardig, alle dames die er voor je zorgde en ook de anesthesist stelde me op mn gemak, erg prettig. Ik voelde al snel de narcose in mn lichaam stromen en binnen 15 seconden was ik denk ik weg, poosje later werd ik wakker op de uitslaap kamer maarik was echt nog heel wazig en dol van de narcose, dus daar heb ik weleen uurtje van bij moeten komen, maar ik had lekker een beschuitje gegeten en thee gedronken dus voelde me daardoor al snel beter. om 13.00 mocht mn vriend komen en om 13.30 mocht ik naar huis. Het vervelende was dat ik een band om mijn borsten moest dragen voor 24 uur, en die zat echt mega strak.. deze heb ik dus net 10 min af aangezien de 24 uur mom zijn, echt een bevrijdend gevoel! heb ook niet geweldig geslapen op mn rug maar had een lekker plekje gecreeerd met veel kussens en het was enigzins te doen, toch wel 6 uurtjes geslapen maar wel vaak wakker geweest..  echt pijn had ik eigenlijk alleen door de strakke band, verder gaat het goed, kan/mag niet veel met mn armen maar gelukkig is het lekker weer dus ik lig lekker te genieten in het zonnetje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid, hier bouwvrouw :D

Hoe is het met je?

Ik weet niet of jij het nou over een borstband hebt of over zo'n verband onder de band van je bh bij je hechtingen. 

 

Ik moet zeggen dat het me tot nu toe allemaal is meegevallen.  Maar misschien kunnen we via fb ofzo verder babbelen. 

 

Echt gaaf dat we elkaar nog hebben gezien 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei San89:

Dankjewel! Nee alleen wat opgezwollen onder mn oksels, aan de zijkant van mn lichaam maar verder valt t mee gelukkig :)

Ik heb alleen pijn en een blauwe plek aan de zijkant, zie foto.. het is ook wat opgezet, is dit raar? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po, heb het toch wel zwaarder dan bij de 2 operaties hiervoor, het gaat sinds gister wat beter maar slapen is en blijft echt een hel. Hoop dat ik snel ietsjes op mn zij kan liggen.. slaap zo slecht op mn rug. Gelukkig hoef ik de hele dag alleen maar op de bank te liggen dus is het geen ramp als ik slecht slaap maar fijn is anders. Verveel me ook maar zo hele dagen niks doen... Mja je moet er wat voor over hebben he :) 

hierbij een foto van vandaag:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei San89:

Vandaag 1 week po, heb het toch wel zwaarder dan bij de 2 operaties hiervoor, het gaat sinds gister wat beter maar slapen is en blijft echt een hel. Hoop dat ik snel ietsjes op mn zij kan liggen.. slaap zo slecht op mn rug. Gelukkig hoef ik de hele dag alleen maar op de bank te liggen dus is het geen ramp als ik slecht slaap maar fijn is anders. Verveel me ook maar zo hele dagen niks doen... Mja je moet er wat voor over hebben he :) 

hierbij een foto van vandaag:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi Meis.

De dual plane methode is gewoon de pijnlijkste vorm van een BV die heeft veel meer herstel nodig.

Heb je wel goede medicatie mee gekregen van je PC.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@San89 oehhhh ja snap helemaal wat je bedoelt. Verveling en slecht slapen. 

Zelf ben ik 2 weken eerder geopereerd en ik kan je zeggen, dat slapen wordt beter als je weer op je zij mag slapen. 

 

Euhhhh en de verveling blijft, je mag nl weinig doen en je voelt je steeds beter. Grrrr! Enige wat je kan doen is doorbikkelen en aftellen naar die 6 weken :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.