Ga naar inhoud

Even voorstellen


NeshaBiruglic

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

 

Wat ben ik blij dat dit forum er is! Ik merk dat er best een taboe op rust. Sinds ik een dochtertje heb gehad ben ik erg onzeker over mijn borsten. Het volume is afgenomen, ze zijn slap en vind ze er altijd een beetje droevig uit zien. Met een BH aan valt dat niet echt op dus mensen zeggen al snel van ach wat zeur je nou.. dat gebeurd nu eenmaal als je een kind hebt gehad. Maar m'n dochter is nu een jaar en 8 maanden en ik heb besloten.. nee ik wil tevreden zijn over mijn lijf.. ik heb 29 maart een consult bij Frans Straten van kliniek Heyendael.. ik twijfel nog over welke volume en op welke manier plaatsen etc.. ik wil denk ik wachten tot september dan is mijn dochtertje 2 geweest en hoef ik denk ik minder met haar rond te zeulen. Ik hoop dat ik door het lezen van jullie ervaringen wat meer kennis op doe betreft wat ik verwachten kan. 

Vriendelijke groetjes,

Nesha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.