Ga naar inhoud

Opzien tegen werk na 6 weken, iemand advies ?


M.S

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 3,5 week herstellend van een uitgebreide buikwandcorrectie met reven van de spieren en een borstlift met verkleining. Opzich gaat het herstel goed, maar kan en mag nog zo weinig dat ik er nu al tegenop zie dat ik over 2,5 week weer werken moet. 

Ik werk op het kinderdagverblijf en ben van vroeg tot laat aan het tillen, bukken en lopen. Kindjes tillen aan en van tafel, op en van de commode, in en uit de box, in en uit bed, van de grond tillen en neerzetten, speelgoed van de grond (samen met kids) opruimen en alle huishoudelijk taken die je naarnaast doet... en die lieve kindjes wegen soms wel 10 kilo...of 12. Ze schoppen per ongeluk tijdens het verschonen wel eens tegen je borst(en) en komen soms heel enthousiast op je afgerend en komen met een knal in je buik...

Ik zie daar vreselijk tegenop.

Zijn er meer mensen hier met een uitgebreide operatie die na 6 weken aan 't werk moesten en geen kantoorbaan hadden op dat moment ? 

Ik weet niet goed hoe ik dit moet gaan aankaarten bij mijn leidinggevende....maar zie er echt als een berg tegenop.

2,5 week is zo om.

En dan begin ik waarschijnlijk nog erg vermoeid ook omdat ik niet goed kan slapen op mijn rug. Ik slaap alleen telkens korte stukjes.

Iemand advies ??? Please ??? 

De kliniek zegt gewoon, na 6 weken mag alles weer !!! Maar hoor meerdere verhalen overal lekkende  3 landenpunten na 6 weken of meer...en wijkende littekens. 

Ik had afgelopen maandag (na precies 3 weken) even te lang rond gelopen en gedaan (afwasje, samen boodschappen doen met mam maar niks getild) ook ineens lekkage onder m'n borsten.

Daarna weer wat rustiger gedaan en geen lekkage meer. Toeval ?

 

En weet iemand misschien of je binnen die 6 weken dingen mag opbouwen ? Mag je bv na 4 weken meer of zwaarder tillen of wel boven je hoofd met je armen...? Of is het echt tot 6 weken (bijna) niks en vanaf 7 weken alles ? Dat zal.toch niet ? Ik heb in mijn info map niks gezien over een opbouw naderhand. 

 

Groetjes M.S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.