Ga naar inhoud

Even vorstellen.


Viollet

Aanbevolen berichten

Hallo 

 

Ik ben Wiola ,43jaar ,168 cm en 57 kg moeder van 2 kinderen ( 16 en 18)

Ik kom uit Polen dus direct mijn excuse voor eventueele fouten -Nederlandse taal is moeilijk.

 

Sinds ik 18-19 jaar was had ik een droom over BV , eerder was dat niet mogelijk nu wel.

Wij (ik en mijn man) zijn nu bezig met paar consult afspraken te maken-met deze manier kunnen we beter vergelijken verschillende klinieken/doktors.

 

Ik had voorige dinsdag een consult afspraak bij MediConsult in Haarlem ,met dr.Koeijers.

Eerste invloed van deze dr. was positief

Hij heeft alles gemeten ,ik proberede verschillende "borst malen"-en later heb ik informatie gekeregen dat volgens dr.Koeijers   ,kan ik borstimplantaten ,rond , mat. 375cc of 400cc of 425 cc krijgen -welke precies dat kon hij niet nu direct zeggen .Hij zei dat eind beslissing neemt hij bij de operatie ,hij wilt alle 3 maten in het echte aanpassen .

 

Is dat normaal procedure???Of niet???

Implantaten komen boven de spier-volgens hem heb ik genoeg "dikke huid"

 

Wat is jullie opinie over deze doktor??

 

Ik heb nog aankomende zondag een consult afspraak bij Boerhaave in Amsterdam met dr.Van der Weij

 

Dit is echt spannend voor mijn ,nog meer vanwege taal verschill.

Willen jullie misschien nog paar advicen mee geven over andere doktors of klinieken??

Velthuis en Bergman -eerlijk zeggen zijn te duur voor ons .

 

Zelf wil ik geen anatomische inplantaten -rond vind ik mooier .

Maar niet altijd wat ik wil -kan voor mijn goed zijn .

 

Als jullie nog paar interesante kliniken kennen ,wil ik graag meer informatie en opinie van jullie krijgen .

 

Alvast bedankt.

Wiola

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was de laatste zondag bij Boerhaave-een consult afspraak met dr.Van Der Weij.

 

Dat was iets helemaal anders dan afspraak met dr.Koeijers-meer proffesioneel,ik heb enorme veel informatie gekregen,hij heeft bijna in mijn gedachten gelezen.

 

Met dr.Koeijers was ik 25min bezig -met dr.Weij 60min plus later nog 15 met consulent.

 

Hij heeft allees opgemeten ,heb ik echt duidelijke antwoorden gekregen( er is belangrijk voor mij vanwege ik buitenlander bent)

Anders dan dr.Koeijers zei hij dat implantanten moeten voor de operatie gekeuzen worden -dus geen 3 "maten"bij operatie (dr.Koeijers zei dat)-

Ik was ontzettend tevreden.

 

Op dit moment weet ik zeker dan bij dr.Koeijers ga ik geen borstvergroting doen.

 

Nu nog een afspraak -12 april bij dr.Straten -Heyendael kliniek.

 

Ik denk dat ga ik tussen deze 2 dr. kiezen .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Wat spannend dat he het "eindelijk" gaat doen! En wat is de voorpret dan leuk he! 

 

De borstenkoning van dit forum (sorry @best_boobie ik pik je woorden even in :P) is dokter Nio die kun je via het OLVG ziekenhuis vinden of bij het parkkliniek! (Informatie via de zoekbalk op dit forum)

 

Zelf ben ik door dokter Schietecatte geopereerd bij kliniek Amstelveen! Daar ben ik echt heel tevreden over...:)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sereen hartelijke bedankt voor informatie

April heb ik mijn 3-de consult afspraak en als kan ik nog niet een beslissing meenemen (over plaats doktor) misschien ga ik naar dr.Nio .

Over dr.Straten heb ik hier ook veel positiefe opinie gelezen.

Daarom wil ik graag met hem praten.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren had ik een consult afspraak met dr.Straten.

En....wat moet ik zeggen?

 

Ik moest naar hem 2u40min rijden,afspraak was geplend om 18:00 -en eerste tegenslag-ik moest 35min wachten ,dus ik ging naar consulent om 18:35

Consulent zelf -heel aardige vrouw,sympatiek ,ik heb veel informatie gekregen.

Na volgende 30min kon ik eindelijk naar dr.Straten gaan 

 

Ik heb hier paar relatie gelezen (over consul afspraak )-elke positieve-dames schreven dat dr. heeft hun veel,tijd gegeven ,was niet zo snel, alles goed uitgelegd, eerst foto's liet zien ,ze konden zeggen welke form van borsten vinden ze mooi ,meeting ect

 

Ja ,bij mij was zo-geen foto's gezien,snelle meting ,paar informatie en "doei" -totaal was ik daar 15!!!!!!minutjes -belahelijk -2,5 uur rijden voor 15 min afspraak

Bij dr.Van der Weij -alleen bij dr.was ik 1uur plus later nog consulent

 

Dus ,ja ,ik heb geen goed gevoel gekregen-ik voel beetje als ongewenste persoon ,doome poolse vrouwtje welke moet snel behandeld worden

Een vrouw -ze had afspraak net voor mij -was bij hem ongev 45 min -we hebben samen nog gepraat.

 

Ik weet het niet waarom deze afspraak liep zo snel en nonchalant-maar een ben ik zeker dat ik ga niet naar dr.Straten met bv-het maak niet uit wat voor opinie andere dames over hem hebben -als hij met dezelfde manier zou mij opereren als consult afspraak was -dat durf ik niet deze risico meenemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.