Ga naar inhoud

JennyC : 25 oktober 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast JennyC

Aanbevolen berichten

hey meid,

proficiat, gelukkig is alles goed gegaan.

ik heb vandaag echt aan je gedacht en zat heletijd op je topic te checken.

geniet van je boobies, kei spannend nog voor mij over 3 dagen.

ik spreek je nog en wacht op je verslagje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey

meiden dank je wel

werd vanochtend wakker en kwam me nest niet uit haha oh wat erg zeg ppfff zo hopeloos

hier even mijn verslag

Ik moest er om half 1 zijn (half 2 was de operatie), werd naar een mooie kamer gebacht met tv enzo, dus goed te doen.

Iets voor half kwam Laban en die maakte nog een foto en tekende wat op mijn borsten.

We liepen naar 1 ste verdieping, moet op het bed gaan liggen (toen dacht ik even 'oh mijn god waar begin in ik aan haha)

Infuus in enzo en uiteindelijk een kapje op en een spuit en toen werd ik wakker in de uitslaapkamer ;) en was het al voorbij

Na een half uurtje werd ik al naar mijn eigen kamer gebracht waar me vriend was en daar heb nog een paar uurtjes tv gekeken, geplast en om half 7 mocht ik naar huis. in de auto zitten ging prima, maar kreeg thuis mijn gordel niet eens los haha kon hem niet goed indrukken

De zusters waren echt super aardig en zeker de dokter ook, hij kwam even voor na controle omdat één silicoon mijn onderkin in wilde haha en kreeg daarom een extra band om.

Kreeg ook een tas met litteken creme en zelfs ook gezichtscreme en masker, super aardig.

foto's volgen nog, mijn gsm wil ineens niet verzenden, maar wel nog de inkepakte boobies hoor want durf alleen nog niks af te doen ;)

maar goed ik zeg wel eerlijk, dat mijn bevallingen makkelijker waren. raar hè

de pijn is wel te doen, maar dat je je bed niet uitkomt alleen en het is heel zwaar

ben benieuwd hoeveel dagen ik daar last van hou

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey JennieC,

Leuk verslagje hoor haha wat spannend allemaal he!!

Ben heel erg benieuwd naar je nieuwe :1bouncingboobs::D

Ik was gister om half 8 in de bergman kliniek voor mijn eerste consult bij dkt Maas,

vond het heel mooi daar binnen en voelde me echt op me gemak!

Dat je niet je bed uit kan komen zal denk niet lang duren zoals ik van de meeste hoor alleen de eerste 2/3 dagen,

Heb je nog kleine kinderen of al wat ouder ik heb een zoontje van 2 en zie er wel tegenop ivm tillen enzo..

Heel veel beterschap en hoop dat je je snel beter voelt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jenny,

gefeliciteerd met je nieuwe borsten, het zit erop meid!!!!

Klinkt allemaal goed hoe het gegaan is en tja, hoe je je nu voelt hoort erbij he, helaas haha.

rust lekker uit, laat je goed verwennen en ik ben benieuwd wat je ervan vindt als je voor de eerste keer gaat douchen....lijkt me erg spannend.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bambi

ik heb 2 kleine kindjes (2 en eentje van een half jaar)

vriend moet gewoon veel doen ben ik bang

en de oudste probeer uit te leggen dat ik au heb en niet kan tillen

hij knikte vanochtend dus hoop dat hij het begrijpt

weet je al wanneer het bij je gaat gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zei ik ook al tege mijn vriend, ze zullen 't tog wel merken dat je ze niet optild en daarom nog meer er naar gaan vragen mischien maar laat de mannen er nu maar eens voor zorgen haha hoelang heeft hij vrij genomen?

5 januarie krijg ik m'n boobies duurt nog ff maarja gedult is een schone zaak:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenny,

Jij ook gefeliciteerd!!! Moeilijk he, uit bed komen!!!!! :139: Doet echt zeer. Met mij is ook alles goed gegaan. Heb nu veel pijn aan de bovenkant van mijn borsten. De rest is goed te doen. Neem wel elke vier uur paracetamol, anders trek ik het niet.

We mailen snel weer, want ik hou typen niet lang vol.

:54: groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bambi: nou mijn vriend heeft geen vrij, kinderen zijn bij de oma;s gelukkig. spannend al een datum, duurt nog even ja

@ka1:oh bovenin. dat heb ik geluikkig niet.. ik onder mijn armen en de zijkanten pfff

maar ze worden vast prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo nacht 2 overleeft

douchen ging gisteravond goed, was heerlijk

ze zijn nog wat vlak vind ik en zitten wat hoog

als je te lang ligt is de pijn het ergst vind ik en omhoog komen is een drama

ben helemaal niet blauw (komt door de arnicadruppels denk ik)

ik slik braaf elke periode paracetamol dan is het wel vol te houden

heb last onder mijn armen en links erger dan rechts

maar goed even doorbijten maar denk ik

heb vandaag ook echt geen flikker gedaan haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het na de 3de dag al beter hoor om recht te komen, zolang je de pijnstillers neemt gaat het wel

Ik had ook voornamelijk pijn aan zijkant, onder de oksel en in het midden

We zullen het weer vlug vergeten zijn en als het zomer is zijn onze boobies lekker in orde!!!

Geniet van de rust

Link naar reactie
Delen op andere sites

@evi: ja die pijn herken ik zeker en ja gaat vast goedkomen haha

meiden heb foto's geplaatst ;)

zien er nog een beetje vlak uit vind ik maar gaat vast goedkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb die band omdat mijn linker omhoog wilde haha

ik slaap er inderdaad mee, niet heel fijn allemaal hoor

het lijkt ingedaald maar is volgens mij helemaal niet zo, komt denk ik door mijn oude vorm

er zit echt zo'n schijf onder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel stom.. ik had de druppels wel gekocht, maar helemaal vergeten! Je moet ze een half uur voor een maaltijd innemen... nou, ik vergeet dat soort dingen! Vooral op werk en school. Omdat ik nu toch allemaal pilletjes slik, wil ik liever dat de blauwe plekken op eigen tempo weggaan.

Ohh echt!! dus je borsten zijn heel eigenwijs hehe... Het heeft een belangrijk doel, dus volhouden! Moet je die band ook je hele herstelperiode aan?

Ik vind ze nu al mooi! maar natuurlijk moet er nog veel gaan veranderen. Ze veranderen elke dag, echt grappig! Komt zeker goed! :)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jennyc ,

die band is kl.te he !! pfff

ik heb m ook !

nog 2 daagjes en dan mag ie eindelijk af:3:

heel herkenbaar , ik mis de ronding ook nog bij mij hoor , het is al een beetje aan het bij trekken maar nog niet zoals ik gehoopt had .

mischien is dat gewoon zo bij dual plane ?

maar ik ben hier op t forum toch ook fotos tegengekomen met

dual plane waar ze wel mooi rond bij waren , dus mischien toch nog maar wat meer geduld hebben !

ze zijn in ieder geval mooi vol :1bouncingboobs:

voor je het weet ben je weer n week verder en dan merk je

dat het elke dag steeds beter gaat met je !

maar neem je rust want je merk het echt als je dat niet doet hoor !

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.