Ga naar inhoud

Hoeveel controles?


Gast Leche

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Ik heb over 2 weken (30 maart) een eerste consult staan bij dr Nio in het OLVG West in Amsterdam. 

Om een beetje een beeld te krijgen van de uiteindelijke totale kosten, wil ik graag weten hoeveel consulten/nacontroles jullie hebben gehad, en binnen hoeveel tijd na de operatie. Mij is verteld door de zorgverzekeraar dat een nacontrole binnen 120 dagen na de ingreep bij de ingreep hoort en niet apart wordt gedeclareerd.

En hadden jullie aan 1 consult vooraf genoeg?

Hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen! 

Dit maakt voor mij nl het verschil of ik naar het OLVG ga of naar het ParkMedischCentrum in Rotterdam (dichterbij maar duurder). 

Liefs, Leche

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
Op 14-3-2017 om 10:41 zei Leche:

Lieve dames,

Ik heb over 2 weken (30 maart) een eerste consult staan bij dr Nio in het OLVG West in Amsterdam. 

Om een beetje een beeld te krijgen van de uiteindelijke totale kosten, wil ik graag weten hoeveel consulten/nacontroles jullie hebben gehad, en binnen hoeveel tijd na de operatie. Mij is verteld door de zorgverzekeraar dat een nacontrole binnen 120 dagen na de ingreep bij de ingreep hoort en niet apart wordt gedeclareerd.

En hadden jullie aan 1 consult vooraf genoeg?

Hoop dat jullie mij hier meer over kunnen vertellen! 

Dit maakt voor mij nl het verschil of ik naar het OLVG ga of naar het ParkMedischCentrum in Rotterdam (dichterbij maar duurder). 

Liefs, Leche

En weet je het inmiddels al? Want ik ben ook erg benieuwd ze zeggen helemaal niks daar bij OLVG. En zijn niet transparant over de tarieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @CupA84tje! Zeker, ik ben inmiddels alweer 7,5 PO. Ik heb 1 controle gehad vlak na de operatie (1 week later geloof ik) en nog 1 controle ongeveer 2 maanden na de operatie. Ik heb hier wel een aparte rekening voor gehad, waardoor ik uiteindelijk EUR 3900 in totaal heb betaald (3500 voor operatie en dus 400 voor controles en voorgesprek. Is nog altijd goedkoper dan bij het PMC. En ik had mazzel want ik ben wel in de kliniek geopereerd ivm capaciteitstekort. Bij mij kwam die optie naar boven toen ik zei dat ik in omgeving Rotterdam woon.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.