Ga naar inhoud

Dr. Coenen Sint Augustinus mei 2017


Aanbevolen berichten

Hallo,

De kogel is eindelijk door de kerk, ik heb een afspraak gehad bij Dokter Coenen. De operatie zou op 11/5 kunnen doorgaan.

Toch een beetje zenuwachtig. Veel vragen. Ik speel al een aantal jaren met de gedachten, maar nooit echt een beslissing genomen. Naar welke dokter? Wat als het misloopt? ...? Langs de andere kant, minder gewicht en bijgevolg minder last van nek, schouders en rug, oh en ik zal terug een BH kunnen dragen met sierlijke bandjes ipv die met kussentjes

Ik heb momenteel een F-cup en er werd vandaag gesproken over een c-cup, dat is 20 jaar geleden. Iemand ervaring met deze Dokter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je niet helpen met de dokter. Maar je vindt hier veel informatie terug... Spannend, nu kan het aftellen beginnen! Het is niet meer zo heel lang wachten! Welke omtrek heb je? Ik vergelijk graag... :-D 

zelf word ik vrijdag geopereerd! Ik heb veel geduld moeten hebben... Ik ga van een 75F of G naar een hopelijk 75C. Mijn pc heeft gezegd dat ik een sportbh moest meebrengen. Ik heb er al een paar keer naar zitten kijken en het lijkt zo onwaarschijnlijk dat het zou passen. Ik ben dus heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met deze arts maar heb je de naam al gegoogeld. Vaak komt er wel wat naar boven. De twijfel is heel herkenbaar ik heb wel 20 jaar getwijfeld. Telkens kwam het weer naar boven. Ondanks een tegenslag met een wat langer herstel en ben ik superblij dat ik door gezet heb. Geen moment spijt heb ik gehad. Je nek en schouders zullen je dankbaar zijn. Alsof je rugzak afdoet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.