Ga naar inhoud

Petrova : 10 maart 2017 : Dr. D'Hondt : Tongeren


Aanbevolen berichten

hello girls,

 

graag wil ik mij even voorstellen.

 

ik ben 23 jaar, 1.70 groot en weeg 67 kg, voorheen had ik een kleine 75B.

 

afgelopen vrijdag heb ik dan EINDELIJK, na jarenlang dromen, mijn bv gekregen bij dokter de hondt in tongeren.

 

ik heb 370 cc anatomische protheses dual plane geplaatst gekregen en ben tot nu toe super tevreden! 

 

Ik ben nu 4 dagen po en merk dat ik al vrij bewegelijk ben, kan mijn armen goed bewegen en begin ook te wennen aan het idee van mijn nieuwe borsten. 

 

wat mij opgevallen is, is dat mijn rechterborst meer opgezwollen is, pijnlijker is en harder. Is dit normaal? 

Hoelang duurd het ongeveer dat je minder last krijgt van dat drukkende gevoel op je borstkas? 

 

liefs,

 

Petrova

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petrova

 

He meis, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Het is echt heel normaal dat de borsten in het begin enorm verschillend van vorm en grote zijn, er eer dat de borsten gelijk worden ben je echt weken verder.

In het begin zit er ook nog veel vocht,en daarvoor moet je veel drinken,zo kan jouw lichaam dit vocht goed afvoeren.

 

De eerste 3 tot 5 dagen is de pijn het heftigste, maar dit kan bij sommige ook langer aanhouden, is bij iedereen verschillend.

Maak iedere week foto's zo kun je zelf de veranderingen heel goed bij houden.

 

Ik heb even je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates neerzetten.

 

Probeer verder echt je rust te nemen,je goed aan de regels te houden, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.