Ga naar inhoud

Mommy1704 : 1 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

heb me zojuist voor het eerst "officieel" aangemeld op het forum, maar al geregeld heb ik meegelezen als gast. Fijn dat er zoveel informatie wordt gedeeld met elkaar!

 

Ik ben mama van twee kindjes (8 en 5) en nu we zeker weten geen derde meer willen, heb ik besloten om eindelijk m'n bv te doen. Heel spannend!

 

Morgen staat er een consult gepland bij Drs. P. Grabietz, tevens ben ik vandaag ook op consult geweest in de Praktijk van Diana Gabriels. Wat overigens ondanks de drukte, heel fijn is verlopen. Ik heb me al veel ingelezen, dus wist enigszins wat me te wachten stond. Maar ondanks dat vond (vind) ik het onwijs spannend.

 

De consulente raadde mij 375 cc dp aan, dus ben benieuwd wat de pc morgen zegt. 

In principe staat het mooi en oogt het natuurlijk, gezien m'n lengte van 160 en 57kg. Maar gezien ik de meeste verhalen lees dat de boobs best een maatje groter mogen zijn, twijfel ik nog om voor de 400cc te gaan. 

 

De operatie staat tevens al gepland op 25 maart in Amstelveen. Dus nog een kleine twee weekjes en ik mag m'n hangende theezakjes verruilen voor hopelijk mooie boobs :D

 

Mijn huidige cup is trouwens een b/c, dit hangt van het type BH af. Ik had vroeger geen grote borsten, maar ze waren heel erg vol, waardoor ze groot oogde. Toen was het een volle C.

Zoals de meeste bekend zijn met zwangerschappen of veel gewichtsverlies, gaat dat volume helaas weg :139:

 

Ik kom graag in contact met dames die door deze arts geholpen zijn of nog worden geholpen. Maar vooral ben ik benieuwd naar foto's van dames die 375/400/425cc hebben. 

 

Alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Kan je geen ervaringsverhalen vertellen, ben ook nog niet geholpen. Mijn operatie staat voor 13 april gepland, bij Dr Moojen van de Velthuis Kliniek. Ik krijg 375CC dual plane. Heb nu een 75B/80A, en hoop naar een volle C te gaan (misschien kleine D). In mijn topic staan foto's van mijn passessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

 

dank je wel voor jullie lieve reacties! Sorry dat ik nu pas reageer, heb een hel week achter de rug!

De hele operatie is last minute (gisteren) opeens geannuleerd, omdat de anesthesist het niet aandurfde. Heb een medische achtergrond, niets ernstigs ofzo, alleen een zeldzame botaandoening.

Ik was dus helemaal over de rooie gisteren! Ik had alle papieren van de internist en de huisarts aangeleverd, maar schijnbaar was het niet voldoende.

Vervolgens word ik net om 13.15 gebeld dat de anesthesist het gisteren om half 6 als nog heeft goed gekeurd of ik kan komen. Dus ik was helemaal blij. Snel oppas geregeld voor de kids hup de auto in en vanuit Rotterdam naar Amstelveen. Word ik om 2.15 gebeld waar ik ben. Ik zeg binnen 45 min ben ik er, ja dat hoeft niet meer dan kunnen ze je niet helpen. Je zei dat je hier binnen 50 min zou zijn.

Nee ik heb gezegd dat het 50min rijden is vanuit Rotterdam en nu kan ik dus pas 27 april geholpen worden! 

Maar dan heb ik geen vakantie meer, had expres vrij genomen tot 3 april, om dit allemaal te regelen. 

Eindstand ben ik tig keer blij gemaakt met een dooie mus! Wel op tijd betalen maar zelf maken ze er een groot zooitje van, zowel de kliniek van Diana als Amstelveen. 

Ben echt helemaal verbouwereerd en ontzettend boos! 

Dus als iemand anders nog een goede kliniek weet dan hoor ik het graag. Hier ben ik namelijk helemaal klaar mee.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg, ze leren het ook nooit daar he, het blijft een zooitje.Ga je helemaal blij er naar toe, je moet toch ineens van alles regelen,en kan je weer terug.

 

En ik denk dat alle informatie die jij hebt gegeven wel voldoende is geweest, maar het gebeurt heel vaak daar, dat ze de "medische gegevens over bepaalde "aandoeningen"niet direct doorgeven, en die pas last minute worden doorgenomen door de anesthesioloog, en dan krijg je dit soort dingen,en ben jij de dupe.

 

Is toch onvoorstelbaar dit, en kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent, en ik zou ook inderdaad geld terug vragen en ergens anders gaan kijken.

 

Je kunt naar Dr. Straten, Kliniek Heyendael, of Dr. van Selms of Nio in het OLVG ( hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is.

 

Nio zit ook in de Park Kliniek, maar daar is het wel veel duurder.

 

Ik heb alleen geen idee hoe lang de wachtlijsten zijn tot consult, en dan tot operatie.

 

Maar meis, niet de moed opgeven, je krijgt hoe dan ook je bv.

Nu even tot rust komen, en je frustratie weg huilen en dan maandag gaan bellen.

 

Ik heb de datum en arts/kliniek even weggehaald uit de titel.als er iets veranderd, dan hoor ik het van je en pas ik titel weer aan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-3-2017 om 15:12 zei Desert-Rose:

Nou ja zeg, ze leren het ook nooit daar he, het blijft een zooitje.Ga je helemaal blij er naar toe, je moet toch ineens van alles regelen,en kan je weer terug.

 

En ik denk dat alle informatie die jij hebt gegeven wel voldoende is geweest, maar het gebeurt heel vaak daar, dat ze de "medische gegevens over bepaalde "aandoeningen"niet direct doorgeven, en die pas last minute worden doorgenomen door de anesthesioloog, en dan krijg je dit soort dingen,en ben jij de dupe.

 

Is toch onvoorstelbaar dit, en kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent, en ik zou ook inderdaad geld terug vragen en ergens anders gaan kijken.

 

Je kunt naar Dr. Straten, Kliniek Heyendael, of Dr. van Selms of Nio in het OLVG ( hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is.

 

Nio zit ook in de Park Kliniek, maar daar is het wel veel duurder.

 

Ik heb alleen geen idee hoe lang de wachtlijsten zijn tot consult, en dan tot operatie.

 

Maar meis, niet de moed opgeven, je krijgt hoe dan ook je bv.

Nu even tot rust komen, en je frustratie weg huilen en dan maandag gaan bellen.

 

Ik heb de datum en arts/kliniek even weggehaald uit de titel.als er iets veranderd, dan hoor ik het van je en pas ik titel weer aan.

 

xx

 

 

Hoi meis,

 

hierbij eindelijk een officieel verslag. Afgelopen zaterdag 1 april en nee het is geen grap haha, was het dan eindelijk zo ver mijn D-day. 

 

Na een hoop miscommunicatie en alles wat fout kan gaan, fout is gegaan. Heeft de praktijk van Diana er alles aan gedaan dat ik zsm weer geholpen kon worden. Ze zijn me aardig tegemoet gekomen in alles. Al met al een positief einde gelukkig!

 

Ik mocht me melden om 7:15 's ochtends en was als eerste aan de beurt. De avond ervoor heb ik weinig geslapen door de zenuwen en was bang dat t weer gecanceld zou worden.

Pas toen ik in de kliniek in Amstelveen binnen stapte en ze me naam riep dacht ik yes eindelijk, nu gaat t gebeuren.

 

Ik werd naar boven begeleid en mocht me omkleden in charmante kleding haha. Vervolgens kwam Drs. Grabietz om alles nogmaals te bespreken en af te tekenen. Hij was super vrolijk, lekker aan t zingen en maakte grapjes. Dat zorgde ervoor dat ik minder zenuwachtig was.

We besloten dat het 400 cc HP achter de spier zou worden. Omdat ik veel losse huid had en 375 net niet genoeg zou zijn en ik misschien plooien zou krijgen.

 

Uiteindelijk kwam de broeder en heeft hij een infuus geplaatst en toen mocht ik meelopen naar de OK. Ik had verwacht dat het er kouder zou zijn, maar dat viel op zich mee. Alleen de handen van de anesthesiste waren koud. Ik werd rond 8e aan alles aangesloten, kreeg een zuurstofmasker op en toen begon de pret haha. Het laatste dat ik me herinner is dat de anesthesiste vroeg hoe ik me voelde en ik zei als het plafon bij jullie ook bounced dan goed haha. Toen mocht ik nog een keer diep adem halen en erna was ik weg. 

 

Om 9:15 was ik alweer wakker en het eerste wat ik zei was dat ik over tekenfilms heb gedroomd haha. Geen idee of het zo is of waarom ik dat zei. Toen dacht ik hee boobies, ze zijn er eindelijk! En ze zien er prachtig uit, kon niet geloven dat ze van mij zijn.

 

Toen kreeg ik van de broeder wat te drinken en te eten en moest ik wachten tot de arts en anesthesist langs kwamen voor de laatste check. Aan de overkant was ondertussen ook een vrouw komen te liggen en raakte we aan de praat. Ze was nieuwsgierig naar de operatie en hoeveel cc ik had etc. Dus ik vroeg wil je ze zien haha. Terwijl de broeder net m'n bh aan had gedaan. Ik dacht ohja miss niet zo slim, dus ik vraag aan de broeder of het mocht. Hij zo ja hoor is prima. Liep ik daar zo trots als een pauw. En gelukkig beaamde zij ook dat ze er mooi uitzagen. Was toch maar even af te wachten aangezien ik schijnbaar nog high was van de narcose haha. 

 

Ze hielp me nog om m'n bh dicht te maken super lief. Toen kwam de arts en anesthesist langs en was ik goed gekeurd om naar huis te gaan en namen ze m'n gesprekspartner mee naar t OK. 

 

10u zat ik alweer in de auto opweg naar huis, vol verbazing hoe snel en goed het allemaal (eindelijk) is verlopen. Nu is het dag 2 sinds PO en ik moet zeggen dat de pijn reuze mee valt. Ik had het veel erger verwacht. Het voelde aan als soort stuwingen met spierpijn. En het enige waar ik nu vooral "last" van ondervind is de jeuk vd pleisters af en toe. 

 

Vandaag heeft m'n partner me geholpen om me op te frissen alleen krijg ik de "nieuwe" bh niet aan. En ik wilde zo graag en schone bh aan daarom had ik er twee gekocht. Maar denk dat deze is meegerekt sinds de operatie en daarom goed zit. En de andere nog te nieuw is en m'n boobs nog opgezwollen zijn.

 

M'n linker borst is ook al minder hard en oogt ook minder hoog dan m'n rechter. Maar waar ik vooral heel blij mee ben is dat ze gelijk zijn. Dat was ook maar de vraag, omdat de ene 1,5 cm lager hing.

 

Al met al kan ik zeggen dat ik super blij ben dat ik deze stap heb gezet en dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen! 

 

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mommy1704

 

He meis, 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs, en super dat alles alsnog op korte termijn geregeld kon worden.

 

Fijn is dat als je door een arts op deze manier op je gemak gesteld word,want het is gewoon altijd hartstikke spannend, helemaal na wat er allemaal is gebeurt.

Maar je hebt ze, en je bent nu al hartstikke trots, en daar gaat het om.

 

De eerste tijd zit er heel veel vocht,dus dan maar even de andere bh aanhouden,het is even niet anders,over een dag of wat gaat het wel lukken hoor, nu is alles ook nog te pijnlijk.

 

Neem wel goed op tijd je pijnstilling, zo rol je er vaak redelijk goed doorheen, en veel rust nemen.

 

Nou meis, lekker genieten en ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

Heb ook weer netjes even een datum etc in je titel gezet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 4-4-2017 om 23:28 zei Hanna_A:

Hi Mommy1704!

 

Fijn om te horen dat alles toch goed is gegaan. Ik word 17 april door dokter Grabietz geholpen. Hoe voel je je nu? 3 dagen na de operatie? Ben erg benieuwd !

 

Groetjes, 

Hanna

Hoi Hanna,

 

 

sorry voor de late reactie, maar beter laat dan nooit haha. Na dag 3 heb ik een lichte verhoging gehad, dat was wel even schrikken omdat ik me voor de rest goed voelde. Dan gaan er allemaal rare dingen door je hoofd. Maar gelukkig was t dezelfde dag ook weer weg, nadat ik paracetamol in had genomen. Na vijf dagen ben ik ook gestopt met de medicatie, omdat het super goed ging. Nam alleen s avonds nog ibrufen in maar dit was meer voor een eventuele ontsteking te remmen. 

 

Al met al is het mij reuze mee gevallen, na een week was ik aan het werk en moest ik mezelf vooral remmen door niet te veel te gaan doen, ondanks dat ik het idee had dat het wel kon. 

 

Nu ben ik 4 weken PO en ben nog steeds heel blij met m'n boobs. De linker is al netjes ingedaald en de rechter begint nu ook eindelijk. 

 

Hoe gaat t met jou? Hoe is je operatie verlopen? Heb je al een verslag gemaakt dan wil ik t graag lezen :-) 

 

veel plezier met je nieuwe boobs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.