Ga naar inhoud

Katotheren : 23 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Mijn naam is Karen, ik ben 24 jaar en heb dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt om een afspraak te maken bij diana gabriels. 25 maart heb ik mijn 2e consult. Ik heb me op dit forum aangemeld om verslagen en ervaringen te lezen en dit ben ik voorafgaand aan de bv zeker nog van plan. Ik ben best groot en heb cup a en bij het eerste consult viel mijn voorkeur op 450cc. Ik ben super benieuwd naar het 2e consult en heb veel research gedaan naar dr. Grabietz. Natuurlijk ben ik ook bereid een verslag van mijn eigen ervaringen te plaatsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Sorry voor de late reactie maar leuk zeg @Mommy1704 ! Ik had begin Maart mijn eerste consult. Na een superfijn gesprek met drs. Grabietz heb ik 23 April een afspraak gemaakt. Heb jij verder al iets gepland ? Zou leuk zijn als ik ervaringen kan delen met iemand met dezelfde arts zeg!

Op 12-3-2017 om 23:12 zei Mommy1704:

Hoi Karen,

 

zag net je bericht voorbij komen, wat een spannende periode! Ik heb morgenochtend een consult bij Drs. Grabietz. Wanneer heb je je eerste consult gehad als ik vragen mag?

 

groetjes 

 

Sam

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

 

geen enkel probleem :-) ik ben afgelopen zaterdag geopereerd. Ik heb 400cc HP achter de spier gekregen. Alles viel gelukkig reuze mee ook qua pijn. 

Het is een super fijne arts en hij heeft heel mooi werk afgeleverd. Ik ben verliefd op m'n nieuwe boobs. 

Ik zal straks even in een andere topic een uitgebreid verslag doen dan kan je t daar lezen. 

Ben je er al overuit hoeveel cc het gaat worden? Spannend je kan nu gaan aftellen :-) hou me op de hoogte! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mommy1704

 

Good to know! Gefeliciteerd met je boobs & goed om te horen dat de pijn mee viel. Is natuurlijk altijd even afwachten. Ik ben benieuwd naar je verslag. Bij mij word het waarschijnlijk 450cc hp achter de spier. Ik hoorde dat dr. Grabietz veel dual plane opereert, heeft hij bij jou aangegeven waarom hij dat niet heeft gedaan? Bij mij komt het door het gebrek aan borstweefsel, maar ben eigenlijk vergeten door te vragen. Ik heb wel vertrouwen dat hij weet wat hij doet, dat scheelt een hoop, maar toch de spanning denk ik. Nog 19 dagen haha ik heb het dik onderstreept in mijn agenda!

 

Gr. Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Beter laat dan nooit!

 

De 23e was het zover mijn bv!! Ik was best zenuwachtig en aangezien ik een uur te vroeg was en alles uitliep werd dit er niet minder op. Ik was pas om half 1 aan de beurt. Gelukkig stelde dr. Grabietz me gerust en maakte wat grapjes waardoor ik me meer op mijn gemak voelde. Ook de verpleging voor en na de operatie waren lief en behulpzaam. Toen het eindelijk zover was, was het eigenlijk ook zo weer voorbij. Wat me verraste was dat ik al huilend wakker werd, maar dit was vooral opluchting en de pijn viel toen reuze mee. Na even wat eten, drinken en plassen, raakte ik aan de praat en voor ik het wist, stond ik weer buiten.

 

De eerste dag was ik vrij moe en sliep ik verassend genoeg best goed. Ik werd superstijf wakker en had vooral last van pijn in m'n borstspier en opgezette delen op mijn borst en onder m'n oksel. De afgelopen 5 dagen gaan best oke. Ik word gek van het niksen en de pijn in m'n rug en benen van het zitten. Dit werd niet beter bij het zien van mijn nieuwe boobies want het zag er echt afgrijselijk uit. Nu zie ik met de dag verschil en beginnen het echt op boobies te lijken ipv teenage mutant ninja bobbels. Ook nemen de pijntjes met de dag af en ben ik met de dag blijer! :)

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 

Ik hoor inderdaad vaker dat de eerste paar dagen best schrikken zijn na het zien van het resultaat. Fijn te horen dat er nu iedere dag verbetering is! Ik mag morgen op consult bij dr Grabietz en dan 10 mei operatie! Als het goed is ga ik voor 450cc, maar ik hoor morgen of dat mogelijk is. 

Heel veel plezier van je boobies en houd ons op de hoogte van je herstel! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2017 om 09:56 zei Katotheren:

@Mommy1704

 

Good to know! Gefeliciteerd met je boobs & goed om te horen dat de pijn mee viel. Is natuurlijk altijd even afwachten. Ik ben benieuwd naar je verslag. Bij mij word het waarschijnlijk 450cc hp achter de spier. Ik hoorde dat dr. Grabietz veel dual plane opereert, heeft hij bij jou aangegeven waarom hij dat niet heeft gedaan? Bij mij komt het door het gebrek aan borstweefsel, maar ben eigenlijk vergeten door te vragen. Ik heb wel vertrouwen dat hij weet wat hij doet, dat scheelt een hoop, maar toch de spanning denk ik. Nog 19 dagen haha ik heb het dik onderstreept in mijn agenda!

 

Gr. Karen

Hoi meis,

 

zojuist je verslag gelezen hoop dat je je inmiddels steeds beter voelt! Fijn dat het ook allemaal goed is verlopen ondanks de uitloop. 

Ben je ondertussen blij met het resultaat? :-)

 

In eerste instantie was het de bedoeling om dual plane te doen, maar de reden waarom hij uiteindelijk heeft gekozen om het volledig achter de spier te doen is omdat ik een dunne huid heb. En om het zo natuurlijk mogelijk te laten ogen was dit de beste oplossing. 

 

Ik wens je een spoedig herstel en geniet ervan. Voordat je het weet lijkt het alsof ze er altijd zijn geweest. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.