Ga naar inhoud

Lynes : 11 januari 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Lynes, 39 jaar en heb 8 weken geleden een bv laten doen, 500 cc achter de borstspier. Hoewel ik nog steeds pijnlijke borsten en het herstel heb onderschat, ben ik super happy met het resultaat!!! De reden van mijn bv is het overhouden van theezakjes naar 3 zwangerschappen en 30 kilo afvallen!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, 

Ik ben Lynes, 39 jaar...getrouwd en trotse moeder van 3 zoon's. Na 3 zwangerschappen ben ik 30 kilo afgevallen. Een enorme aanslag op mijn borsten, daarom besloot ik mijn hangende theezakjes in te ruilen voor mooie stevige boobs!!! Op 11 januari ben ik in Amstelveen geopereerd door dokter Koeijers. Ik heb 500 cc in beide borsten, achter de borstspier. Ik ben erg tevreden met het resultaat de nazorg is ook super, ik moet in april voor de laatste na controle. Ik heb na de operatie 2 weken vakantie genomen om te herstellen. Eerlijk gezegt heb ik het herstel enorm onderschat, ik dacht....dat doe ik wel ff!!! Ik ben 8 weken veder en nog heb ik soms pijn of zwelling. Ik ben nu aan het wennen met een beugel bh maar dat lukt nog maar een paar uurtjes! De littekens zijn gevoelig maar wel heel mooi genezen. Wel heb ik onderhuids bij beide borsten een bultje (verdikking) achter het litteken zitten. Dit schijnt te maken te hebben met de hechtingen van binnen. Op advies van de kliniek maseer ik 2 keer per dag de littekens en de onderkant van mijn borsten. Hopelijk verdwijnen de bultjes dan vanzelf!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Dankjewel!!! Ik ben op consult geweest in kliniek Veldhoven, geopereerd in Amstelveen. Ik heb tijdens mijn herstel 2 keer griep gehad, niet echt bevorderlijk dus!!! Het zal vanzelf goed komen, gewoon geduld hebben!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynes,

 

Ik ben rond dezelfde tijd als jij geopereerd.

Heb dual plane. 

Herken dat wel qua beha's.

Wissel nog regelmatig tussen sportbeha en beugels. Heb nu wel een hele fijne non padded beugelbeha, heb toch het gevoel dat ze daar lekkerder 'inzitten' dan de padded.

Ik masseer ook dagelijks de littekens met vit E en draag siliconenpleisters op de littekens. Zijn al best soepel. Nog wel paars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn siliconenpleisters van Scarban.

Ik heb 4 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad en dan heb je echte een flink litteken. Ik kreeg toen van de pc deze voorgeschreven. Had nog wat liggen dus gebruik ze nu ook voor deze littekens.

Voordeel is dat ze het litteken masseren en mooi laten genezen. Ik draag ze 's avonds en 's nachts. Ook beschermen ze UV 50, dus handig onder de zonnebank.

 

Ik heb trouwens wel aan de onderkant van mijn borsten best wel hobbels of hoe leg je dat uit. Rechts meer dan links. Herkent iemand dat? Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, wat een bijzondere pleisters!!! Ik ben 8 weken veder, nu heeft het vast geen zin meer om die pleisters te gebruiken of maakt dat niet uit? Ik smeer litteken creme en masseer met huidolie. Vooral savonds staan de littekens strak...pppfffff! Ik herken je hobbels of bobbels. Bij mijn linker borst zit een bobbel en rechts een hobbel. Goed masseren is het advies van de verpleegkundige. Maar waneer het  weg is, geen idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pleisters heb ik toen 2 jaar gedragen... 

Maar zijn volgens mij erg prijzig en werden toen voorgeschreven door pc. Mijn buikwandcorrectie was namelijk medisch noodzakelijk omdat mijn buikspieren gescheurd waren na een tweelingzwangerschap.

 

Wat voor massage bedoel je voor die bobbels? Ik heb in april pas nacontrole en dit nog niet besproken. Ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen op internet gezocht, idd erg prijzig! Zag dat hansaplast ze ook verkoopt 22,50....ik wil dat wel uit proberen. Masageolie en litteken creme van de kruitvat, deze blijven niet vet. Ik vind het fijn spul en betaalbaar!!! Mijn bobbels zitten onderhuids, niet zichtbaar op het litteken. Ik heb het mijn man laten voelen maar die voelt het dus niet. Ik moet ook in april, wil wel weten wat me te wachten staat. Zit niet op litteken weefsel te wachten! Volgens de verpleegkundige van de kliniek goed blijven maseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs girl!!! Gaat het goed met je herstel?  Ehhh, bij mij zijn ze gelukkig niet kleiner geworden! Ik heb voor 500 cc gekozen omdat ik voordat ik 35 kilo afviel erg tevreden was over mijn voorgevel. Ik ben 1.78 en bij mn schouders grof gebouwd. Alles onder de 500 cc deed niks bij mij!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.