Ga naar inhoud

Weet iemand of dit normaal is aan het begin?


Aanbevolen berichten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi ik heb 5 dagen geleden een bv gehad. Maar ik ben erg geschrokken. Het lijkt net een borst boven een borst. Is dit normaal en gaat het nog samen 1 borst worden of is er iets erg mis gegaan? Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik wordt er helemaal onzeker en gek van. HELP!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jadina:

 

Ik ga zo even inlezen wat een double bubble is. Ik ben wel erg bang dat dit blijvend is:139:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mijne voor de borstspier gekregen dus ik weet niet zo veel van die double bubbles. Daar kan @best_boobie of @Desert-Rose je meer over zeggen. Zij weten erg veel over die dingen.

 

Een double bubble is een complicatie die je kan krijgen als je protheses dual plane geplaatst zijn. Je vindt er veel over terug hier op het forum. dit is een complicatie die niet zomaar weg gaat en dus moet hersteld worden. Maar blijkbaar wordt het bij Nio ook toegepast als techniek en komt dit dan wel nog goed? Ik ken het verschil niet en kan je dus niet met zekerheid helpen.

Maar ik kan je wel al deze topic van @Nina June laten lezen.

Maar ik snap dat je je ontzettend onzeker moet voelen momenteel!

Je kan ook steeds deze foto's mailen naar je arts he. Bij wie ben je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bo90, 

 

Dank je wel voor je reactie.  Ik ga mijn arts even mailen en zal ook die meiden mailen die veel verstand hebben van een double bubble. Pff baal hiervan en voel me inderdaad onzeker! Ik hoop dat het bij gaat trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Allereerst gefeliciteerd met je boobs!

 

Wat bij jou te zien is, kan de oude borstplooi zijn. Het kan ook een double bubble zijn, maar het is nog wat vroeg om daarover te oordelen.

Vaak moeten prothesen in het begin nog zakken, en zeker als de pc je borstplooi heeft moeten verlagen, kan het gebeuren dat je die oude plooi blijft zien in het begin.

 

Wie is jouw pc, als ik vragen mag? Vaak zegt dat ook al iets over het verloop. Uiteraard ken ik dat niet van iedere pc.

 

Even proberen af te wachten. Vaak zou dit tussen week 6 en week 10 po langzaam bij moeten trekken.

 

Heb jij een borstband mee gekregen?

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.