Ga naar inhoud

xxMalou : 16 maart 2017 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben Malou, 24 jaar oud en woon in Oldenzaal.  Ik woon samen met mijn lieve vriend en ons kindje van 18 maand. Al sinds mijn pubertijd ben ik onzeker over mijn borsten.  Ik heb een aa cup. Ik heb veel modellenwerk in het buitenland gedaan, waar het niet erg was dat ik zo'n kleine cup had, alleen ik heb het nooit kunnen accepteren. Ik heb dus nu de stap gezet. Ik heb gekozen voor Velthuiskliniek omdat deze, geloof ik, goed bekend staat en het is dicht bij mij in de buurt. Ik weet niet precies de datum van de operatie. Bewust niet, want anders vreet ik mij straks op van spanning. Mijn vriend weet het wel hoor. Ik weet nu dat het eraan zit te komen en dat makt mij zo nerveus. Ik ben doodsbang voor de dag zelf, maar ook de tijd erna. Ik heb een angststoornis waarbij paniekaanvallen horen. Als ik weinig slaap, krijg ik ze. Als ik aankom bij de kliniek wil ik direct om iets kalmerende vragen, maar hoe gaat het thuis? Ik weet dat ik het wil, maar nu de datum in de buurt komt ga ik steeds meer twijfelen omdat ik zo bang ben!!

 

Ook heb ik nog wat vraagjes voor jullie:

- zijn er mensen die ervaring hebben met drs. Smulders?

- hoe kan ik me het beste voorbereiden van tevoren?

- hoe/wanneer hebben jullie het aan mensen om je heen bekend gemaakt dat je dit gaat doen (schoonfamilie, vrienden enzo)

- zijn er meiden die ook een angststoornis hebben die me misschien wat gerust kunnen stellen? 

- hoe hebben jullie (meiden met ook een jong kind) de opvang geregeld en voor hoe lang? 

 

Alvast bedankt voor reacties!

Xxx Malou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef wat ingewikkeld lijkt het me. Ik werk met een client met een angststoornissen en aanverwante ervan. Pittig hoor. Wel super knap dat je toch de stap zet. De chirurg ken ik niet eerlijk gezegd. Zelf had ik voor m'n jongste, toen 8mnd 6wk oppas geregeld voor overdag. De oudste, toen 3 had ik na een week oppas weer bij me. Hoelang heb jij hulp geregeld?? M'n familie waren van te voren op de hoogte van alles. Zij hebben me dan ook overal mee geholpen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.