Ga naar inhoud

Sportbh na wissel. Help nergens te verkrijgen


Aanbevolen berichten

Ladies. Ff jullie hulp nodig 

ik kom net terug Vd stad en zowel bij de livera, Hema en de Hunkemöller hebben momenteel geen sportbh met sluiting voor. 

Dus nu mijn vraag welke kan ik dan het beste online bestellen die gied is en voldoende steun etc. 

Krijg 440cc voor de spier 

zat zelf te denken om de sport bh Anna te halen op de website mooihoofd maar weet niet of die goed is ??? Help 

moet hem sowieso hebben voor de 21e maart x x 

Thanks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie ..enige nadeel bij de voorsluitingen is dat je volgens mij geen tussenstukje kan plaatsen als ie te strak in je onderband zit ivm vocht. 

 

En ik heb zelf geen last ervan gehad om eentje met achtersluiting aan te doen. Deed de haakjes eerst aan de voorkant aan en draaide deze om mijn taille en armen erdoor :106:

 

Heb je al gekeken op zalando? 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei lovelife:

Ik heb de Anna ook nog voor je als je wilt. Heb maat S en M nog.

 

Gr lovelife 

@lovelife heel lief van je maar zal niet gaan passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei B00bies:

De Carefix Mary schijnt een stuk meer steun te geven, dan de Anna. Ook deze heeft een voorsluiting. :)

Oké ja enigste die ze hadden in winkel hier was de Anita. Met achtersluiting. Had even gezocht hier op forum en deze word ook vaak gebruikt. Ja zal er toch 2 moeten hebben. Maar de carefix Mary. Op site van mooihoofd? Of bedoel je een andere @B00bies

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie Ja, deze bedoel ik: http://www.mooihoofd.nl/prothese-bh-mary

 

Ja, de Anita en Anna lees je ook wel vaak over. Je kan ook twee verschillende nemen is misschien wel fijn voor de afwisseling. Ik zou ook even aan je pc vragen of hij die sportbh's/postoperatieve bh's  geschikt acht. 

 

Zelf heb ik de Triumph Tri action workout en waarschijnlijk bestel ik later de Mary er nog bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei B00bies:

@Wuppie Ja, deze bedoel ik: http://www.mooihoofd.nl/prothese-bh-mary

 

Ja, de Anita en Anna lees je ook wel vaak over. Je kan ook twee verschillende nemen is misschien wel fijn voor de afwisseling. Ik zou ook even aan je pc vragen of hij die sportbh's/postoperatieve bh's  geschikt acht. 

 

Zelf heb ik de Triumph Tri action workout en waarschijnlijk bestel ik later de Mary er nog bij. 

Oké zal sowieso de Mary bestellen dan. Vind alleen de maatstabel beetje klein uitvallen. Ik heb nu 75e of 80d. Denk dat ik de l dan neem ?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei BrownieG:

@Wuppie ..enige nadeel bij de voorsluitingen is dat je volgens mij geen tussenstukje kan plaatsen als ie te strak in je onderband zit ivm vocht. 

 

En ik heb zelf geen last ervan gehad om eentje met achtersluiting aan te doen. Deed de haakjes eerst aan de voorkant aan en draaide deze om mijn taille en armen erdoor :106:

 

Heb je al gekeken op zalando? 

 

xx

 

 

Thanks klopt. Wordt er toch een met achtersluiting. Ben nog Vd oude stempel hi hi dacht dat da niet mocht :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Wuppie:

Thanks klopt. Wordt er toch een met achtersluiting. Ben nog Vd oude stempel hi hi dacht dat da niet mocht :D

 

Heey Wuppie,

 

Heeft niks met oude stempel te maken, gewoon die van de Hema werd mij geadviseerd.

En betreft die haakjes, bij een gewone kun je idd een tussenstukje plaatsen en die voorsluitingen met rits/haakjes niet nmw.

Wat gaf Tits jou als advies?

 

Xx Lena

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 ja eigenlijk vergeten te vragen ..maandag wel 's bellen wat hun voor advies geven..

ga sowieso nu de carfix Mary bestellen.. :D 

maar inderdaad als je met sluiting achter pak is da tussenstukje wel weer hendig he. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Wuppie:

@lena76 ja eigenlijk vergeten te vragen ..maandag wel 's bellen wat hun voor advies geven..

ga sowieso nu de carfix Mary bestellen.. :D 

maar inderdaad als je met sluiting achter pak is da tussenstukje wel weer hendig he. 

xxx

 

Idd da is zeker hendig:P, en die van de Hema kosten geen drol hihi.

Ik was heel blij met mun Hema BH toen:45:, als ik hier rond lees (de ene knelt,de ander te klein/los/groot, dus even puzzellen welke lekker en goed zit).

Als je dan de goede hebt gevonden ben je 6 weken verder hihi, (grapje)

Ik blijf jou volgen Wuppie, ben zo benieuwt, nog 10 dagen :1bouncingboobs:.

Heb gisteren nog even gebelt naar van Rappard:75: ik dacht wa geef ik erom hihihi.

Hij is namelijk hoofopleider geweest PC en schijnt mede te bepalen hoe of wat ook ivm Cosmedic (zei de secretaresse), laat de chirurg nou net bij haar komen whaaaaa ik hoor hun gewoon praten hihihi.

Dus lang verhaal kort, vroeg ik wie het meest gespecialeerd was in wissels bij hun!

Ze gaf hierop als antwoord idd van Rappard en Tits, ik zei oke en hoe zit het met nazorg etc etc.

Jah ik ben een echte lulkous, en die secretaresse lag helemaal dubbel:154:toen ik zei oke dat is mooi!

Maar ik kan mezelf ook opgeven voor lelijke eendjes vroeg ik, ik zei nog nooit een prothese wissel gezien bij hun:45::45:op TV!

Ik vroeg ook bloed serieus, of telt dat alleen voor mensen die meestal helemaal lelijk zijn?:45::45:, Dan val ik er buiten want ik ben niet zo lelijk whaaaaa.

Pak zo'n Wallie bvb, die is geen knappert geworden ook niet na die oog operatie (wel iets beter)! Ze ging helemaal stuk, ik zei nou ik ga ophangen want ik kan je dag zo vol lullen:3:

Dan wacht ik even af hoe het gaat met een kennis van mij, die gaat namelijk bij Tits (dat ben jij nu even) en dan kijk ik effe of ik even langs kom om ea te bespreken.

Ik ga in ieder geval geen E4700,- betalen ;), over wat ik hoorde op de achtergrond is dat gewoon een richtprijs.

Nou ik heb geen haast, dus orienteer mezelf dus Super goed nu!

En kijk ook veel voorbeeldjes pffff lastig hoor.

Als het mogelijk is wil ik idd toch iets dichter bij huis, gewoon voor mn gevoel.

Kan ook niet wachten op jou ervaring:D.

 

Xx Lena

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 haha vrouwke ik lig helemaal dubbel met jou:4:.. gij maakt mijn dag weer goed (bietje baaldag,veel stress :121:en hoe dichter het bijkomt en geen BH kan vinden etc):77:voelde me zo grrrr vandaag , ok nog in mijn stopweek... witte gij het wel.:85:

 

Maar goed.. ja da zijn echt leuke mensen die je aan de telefoon krijgt bij Cosmedics..die ervaring heb ik ook... ja die met die wallen echt he :154:

Goed om te horen (al wist ik het wel) dat Rappart en Tits daar een van de beste PC zijn met wissel.. 

ja ik ben ook echt blij met Van Tits... echt hele fijne positieve rustige fijne man... :)

En ik wil jou kennis wel zijn hoor.. hihi.. :wub:

 

Ik zou het erop gooien dat je gewoon veel pijn hebt:P.. zijn ze toevallig niet wat harder geworden .. heb je ook kapselvorming.. krijg je mooi de helft vergoed... ;)

oke baal ervan dat ik pijn heb en dat ze hard zijn maar zie het als een geluk bij een ongeluk :wacko: dat ik nu maar de helft hoeft te betalen.. 

en inderdaad dicht bij huis vind ik ook fijn hoor.. hoef maar een stukje te rijden ben zo weer thuis.. 

kan me nog herinneren van de eerste BV dat elk hobbeltje in de weg geen pretje is :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wuppie:

Oké zal sowieso de Mary bestellen dan. Vind alleen de maatstabel beetje klein uitvallen. Ik heb nu 75e of 80d. Denk dat ik de l dan neem ?? 

 

Ja, volgens mij stond er bij de Mary ook bij dat deze klein uitvalt. Dus dan moet je idd de L bestellen.

 

En goede tip inderdaad om ook eentje met achtersluiting te nemen vanwege het tussenstukje. Ik heb zelf ook al zo'n tussenstukje voor de Triumph Tri action workout, want die draag ik nu al op het laatste haakje (terwijl ik normaal die omvangmaat altijd op het eerste haakje draag). Valt dus vrij klein qua omvang.

 

Die van hema zijn idd ook goed en goedkoop. Maar ze verkopen helaas geen 70 omvang en ook geen 75D :s

 

Succes met je bh-jacht! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei B00bies:

Ja, volgens mij stond er bij de Mary ook bij dat deze klein uitvalt. Dus dan moet je idd de L bestellen.

 

En goede tip inderdaad om ook eentje met achtersluiting te nemen vanwege het tussenstukje. Ik heb zelf ook al zo'n tussenstukje voor de Triumph Tri action workout, want die draag ik nu al op het laatste haakje (terwijl ik normaal die omvangmaat altijd op het eerste haakje draag). Valt dus vrij klein qua omvang.

 

Die van hema zijn idd ook goed en goedkoop. Maar ze verkopen helaas geen 70 omvang en ook geen 75D :s

 

Succes met je bh-jacht! xx

@B00bies thanks.. haha.. waar je toch allemaal niet van in de stress kan schieten :P ik ben zo bang dat ik niet de juiste maat heb voor na de operatie en ik dan geen goede bh heb.. hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een stomme vraag maar op de site bij mooihoofd kan ik alleen de Prothese BH mary vinden .. maar is dat hetzelfde als de Carefix Mary.. volgens mij is de Prothese BH als je borstamputatie of zo hebt gehad.. maar zoals ik het kan zien op een andere site is dit zelfde als de Carefix Mary ..maar ik begin te twijfelen.. oh sorry voor mijn vragen :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei BrownieG:

@Wuppie  is hetzelfde zover ik dat zie. Deze bh valt ook onder de medische bh's! ( dus ook voor borstamputatie) Heb nog ander linkje voor je 

 

https://bhsupport.nl/product-categorie/bh-na-borstoperatie/na-borstoperatie/

 

x

Thanks @BrownieG voor het linkje.. die had ik ook al gevonden en daarom begon ik te twijfelen.. bij BH support is deze BH namelijk veel duurder als bij Mooihoofd, scheelt dus 20,- euro :5: bij mooihoofd is deze 41,95 en bij het linkje van jou 60,-euro 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei B00bies:

Ja, volgens mij stond er bij de Mary ook bij dat deze klein uitvalt. Dus dan moet je idd de L bestellen.

 

En goede tip inderdaad om ook eentje met achtersluiting te nemen vanwege het tussenstukje. Ik heb zelf ook al zo'n tussenstukje voor de Triumph Tri action workout, want die draag ik nu al op het laatste haakje (terwijl ik normaal die omvangmaat altijd op het eerste haakje draag). Valt dus vrij klein qua omvang.

 

Die van hema zijn idd ook goed en goedkoop. Maar ze verkopen helaas geen 70 omvang en ook geen 75D :s

 

Succes met je bh-jacht! xx

@B00bies ik heb ook bij de HEMA gehaald, nu 2de halve prijs. Maar 75D is op moment niet leverbaar, heb de klantenservice gebeld vandaag. De maat staat er niet tussen ook niet op de website, maar ook niet uitverkocht want anders zou dan grijs van kleur zijn. Vrouwtje van de klantenservice zei dat ze volgende week weer op voorraad hebben. Dus even in de gaten houden. Blijkbaar een populaire maat die 75D.:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wuppie:

@B00bies thanks.. haha.. waar je toch allemaal niet van in de stress kan schieten :P ik ben zo bang dat ik niet de juiste maat heb voor na de operatie en ik dan geen goede bh heb.. hihi 

Hey @Wuppie,

Daar ben ik ook dus bang voor. Geen idee of ze passen, ze lijken iig enorme legen slappe zakken:rolleyes:. Kan niet geloven dat ze binnenkort gevuld worden, haha.

Tussenstuk lijkt mij ook een goed idee. Heb ook al aangeschaft bij de Livera. 

Gelukt met bh bestellen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cicike nee ga maandag bestellen kan ik eerst nog ff met de klantenservice bellen. Wilde ze wel vandaag bestellen maar zo n twijfel over maat enz :rolleyes: dus doe maandag wel ff. Tijd zat 

ja zo n tussenstuk ga ik ook halen. 

:D oh jij nog 5 dgn :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Wuppie:

@Cicike nee ga maandag bestellen kan ik eerst nog ff met de klantenservice bellen. Wilde ze wel vandaag bestellen maar zo n twijfel over maat enz :rolleyes: dus doe maandag wel ff. Tijd zat 

ja zo n tussenstuk ga ik ook halen. 

:D oh jij nog 5 dgn :1bouncingboobs:

Haha, das slim van je, effe bellen dan! 

Kan niet geloven, 5 dagjes!:wub:

Waar haal je de springende tieten vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cicike:

Haha, das slim van je, effe bellen dan! 

Kan niet geloven, 5 dagjes!:wub:

Waar haal je de springende tieten vandaan?

Gevonden haha:1bouncingboobs:over paar dagen kan ik het ook:101: theoretisch haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei BrownieG:

@Wuppie oh haha, had niet naar de prijzen gekeken maar dan zou ik wel weten waar ik zou bestellen ;) 

xx

HAHA of niet.. bij mooihoofd... 

snap die verschillen ook niet .. maar tis wel echt veel 20,- euro :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.