Ga naar inhoud

missy89 : 18 april 2017 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Sammy 27 jaar. Ik wilde 10 jaar geleden al een borstvergroting maar mijn moeder stond hier toen niet achter.

Jaren lang heb ik geprobeerd mijzelf te accepteren toch is de onzekerheid over mijn borsten een terugkomend probleem.

Ik heb nu de knoop doorgehakt om toch mijn borsten te laten vergroten. Mijn operatie staat gepland op 18 april bij Velthuis.

Ik heb nu een A80 1.78 lang en weeg 73 kilo, ik krijg 440cc dual plane anatomisch.

Ik ben onwijs zenuwachtig voor de operatie en het herstel maar ben ook onwijs blij dat ik na al deze jaren eindelijk mooie borsten krijg.

Het lijkt mij leuk om hier op het forum in contact te komen met dames die ook een bv nemen of al gehad hebben.

 

Groetjes,

Sammy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy89

 

Meis wat fijn dat je nu eindelijk voor je eigen geluk kiest, want als je niet tevreden bent, dan kun je dat eigenlijk nooit niet accepteren.

En ik weet zeker dat je dadelijk na de operatie zoveel beter in je vel gaat zitten, en eindelijk trots in de spiegel kunt gaan kijken, mooie lingerie kunt gaan dragen en van de zomer een mooi gevulde bikini, zonder dat jij je schaamt.

 

Ik heb je titel iets aangepast,en het topic verhuisd naar een andere categorie,als jij alleen nog kunt vertellen door welke pc je word geopereerd dan zet ik dat ook nog even in de titel.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@missy89 Welkom op het forum.. gezellig.. Ik ben eerder geopereerd geweest in het Velthuiskliniek Eindhoven..maar dit is 15 jaar geleden.. echt super tevreden daarover..:35: Nu krijg ik een prothesewissel ook de 440CC anatomische van Mentor aanstaande dinsdag bij dr. Van Tits..Ik heb helaas graad 4 kapselvorming..dus vandaar mijn wissel....

18 april is ook zo.. nog een goed maandje wachten dan...en dan zul jij er zeker trots bijlopen.. hihi..mocht je vragen hebben dan ben je op dit forum zeker op het juiste adres.. tenminste ik ervaar dit als veel steun..lekker af tellen nu :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy,

 

Ik word ook bij Velthuis geopereerd, op 13 april in Hilversum, en krijg 375CC anatomisch dual plane, kunnen we mooi samen herstellen.

Ik ben nu ook wel wat nerveus hoor, alle twijfel slaat soms toe, en dan ga ik weer alle risico's en ellende opzoeken, maar daarna kan ik het ook weer loslaten. Ik heb nu zin in de zomer; nieuwe bikini, die gewoon prachtig gaat zitten, ipv die ellendige push-ups en maximizers. Ik ga je volgen meid!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie Dankjewel :) wat fijn dat je zo tevreden bent over de Velthuis kliniek, heb ook via via gehoord dat Velthuis een goede kliniek is en mensen tevreden zijn over het resultaat. 

Wat spannend dat je weer onder het mes moet. Heb je erg veel last van de kapselvorming? en hoe komt het?

 

Wat grappig dat we allebei dezelfde maat krijgen, krijg jij ze voor of achter de spier?

Zeker hartstikke fijn om met andere dames het hierover te hebben die in het zelfde schuitje zitten/hebben gezeten.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liefbeestje Zo dat is dicht achter elkaar ;) Kunnen we idd samen onze ervaringen delen. 

Ja het is ook heel wat inderdaad, je wilt mooie boobies en aan de andere kant ben je bang voor eventuele complicaties en dan dat verhaal over die auto immuun ziekten. 

Maarja er zijn ook zoveel verhalen dat het wel goed gaat en je leeft maar 1 keer :D

 

Zal zeker leuk zijn van de zomer eindelijk mooie bikini's aan :wub:

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei missy89:

@Wuppie Dankjewel :) wat fijn dat je zo tevreden bent over de Velthuis kliniek, heb ook via via gehoord dat Velthuis een goede kliniek is en mensen tevreden zijn over het resultaat. 

Wat spannend dat je weer onder het mes moet. Heb je erg veel last van de kapselvorming? en hoe komt het?

 

Wat grappig dat we allebei dezelfde maat krijgen, krijg jij ze voor of achter de spier?

Zeker hartstikke fijn om met andere dames het hierover te hebben die in het zelfde schuitje zitten/hebben gezeten.

 

Xxx

Ja helaas heb ik graad 4 kapselvorming. Sinds paar maanden en veel pijn en branderig gevoel binnnin mijn rechterborst. En helaas trekt dit ook niet weg dus is :unsure:een wissel wel echt noodzakelijk. 

Aangezien ze ook nog eens hard aanvoelen wat ook niet echt prettig is 

 

ergste was dat mijn kapsel was ingescheurd toen ik op een bankje lag op mijn buik ( nooit moeten doen maar ja ) en ik rug aan trainen was met losse gewichten. En ineens scheurde er iets. Volgens chirurg heeft het er wel al gezeten maar door krachttraining is het ook echte eruit gekomen 

dus tja. Balen. Nu wissel ( kan ik meteen iets voller ) :D

en dus nu aan aftellen , slecht slapen enz enz. Echt blij als het achter de rug is 

 

en ik krijg ze ook weer voor de spier. Dit heb ik nu ook. Bevalt heel goed. 

Ben benieuwd naar onze nieuwe boobies dinsdag. 

Alvast succes Meis. :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie

 

Lijkt me een hele opluchting dat ze er nu weer uitgaan. Fijn ook dat je weer wat groter kan haha.

Bij mij is 440cc het maximale wat erin kan.. ik krijg achter de spier, daarom veel voorzichtigheid geboden met sporten niet armen/borst trainen volgens pc. 

 

Ik wens je heel veel sterkte en succes dinsdag!:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei missy89:

@Wuppie

 

Lijkt me een hele opluchting dat ze er nu weer uitgaan. Fijn ook dat je weer wat groter kan haha.

Bij mij is 440cc het maximale wat erin kan.. ik krijg achter de spier, daarom veel voorzichtigheid geboden met sporten niet armen/borst trainen volgens pc. 

 

Ik wens je heel veel sterkte en succes dinsdag!:D

 

Ik wens jou ook een heel fijn weekend en heel veel succes dinsdag x x x voeg jr ff toe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.