Ga naar inhoud

juffie83 : 8 maart 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

 

Zoals de titel al zegt heb ik gisteren mijn borstvergroting al gehad, dit na jaren nadenken hihi.

Erg spannend geweest allemaal maar moet zeggen nu nog steeds...... ze zijn zo opgezet dat ik afvraag of het wel weer goedkomt hahahaha.

Nee grapje, ik maak me niet erg veel zorgen.

Ik hoop wat meer dames tegen te komen die ook kort geleden een bv gehad hebben en daar de voortgang te kunnen horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 3 weken geleden bij van der weij geweest was inderdaad de eerste paar dagen erg opgezet lekken wel ballonnen maar nu 3 weken verder beginnen ze steeds mooier en zachter te worden je mag gerust even een kijkje nemen bij me foto dat kan je het zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er erg mooi uit zeg!! Ik denk dat ze na nog een paar weken echt prachtig zijn. Ik zag dat je 300 cc had laten inbrengen.... welke maat heb je nu dan? En heb je nog veel vocht erin zitten?

Ik voel heel duidelijk de randen bovenaan mijn borsten zitten maar das normaal toch door de hoeveelheid vocht??

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder alle updates, en je operatie verslag neerzetten als je het leuk vind.

 

Voor nu lekker rustig aan blijven doen, goed drinken en op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dank je wel!!

 

Even een update

Nu 3 dagen PO en voel me prima. De dag na de operatie al geen pijnstilling meer nodig gehad en rommel wat rond in huis. Soms even wat bijslapen op de bank want op mijn rug slapen gaat nog niet zo goed (fijn als je een buikslaper bent). Gisteren even een tussenstukje voor mijn BH gehaald want het zat wel erg strak pffff dus dat was een opluchting. Vocht begint nu al aardig af te nemen... zat flink wat vocht onder mijn oksels en op mijn borstbeen. gevoel begint nu ook weer terug te komen alleen onderaan mijn borsten nog niet. Gisteren al flink jeuk gehad dus voorzichtig ingesmeerd met bio-oil.... huid stond ook nog flink onder spanning. Mijn rechterborst zit al wat lager dan de linkerborst en komt al wat vorm in. Dus ben ergggg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. Als ze in ieder geval nog maar wat kleiner worden.... heb nu het gevoel dat ze ontploft zijn hahahaha

Ik merk dat ik me soms wat laat verleiden om wat meer te doen.... dus nu trekt en brand het soms wat in mijn rechterborst (ben rechtshandig dus doe het meeste daarmee). Moet ik echt even op letten. Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juffie, wat fijn dat je het achter de rug hebt. Ik heb mijn operatie 13 april staan, dus de gezonde spanning begint te komen, als ik er over nadenk.

Ik ben heel benieuwd naar jouw verdere verloop, dus ga je volgen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik heb jullie toegevoegd.  Ja ik ben bij dat ik het gehad heb. Voel me echt 100% mee....weinig pijn maar ik lees dat veel meiden dat hebben als ze voor de spier geplaatst worden.  Nu de bv klaar is gaat de tijd niet snel genoeg hihi....geduld is niet mijn sterkste kant. Maar in een week al grote veranderingen!!

 

Spannend liefbeestje.....13 april. Gaat al snel! Waar laat je het doen en voor hoeveel cc heb je gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 07:46 zei juffie83:

ziet er erg mooi uit zeg!! Ik denk dat ze na nog een paar weken echt prachtig zijn. Ik zag dat je 300 cc had laten inbrengen.... welke maat heb je nu dan? En heb je nog veel vocht erin zitten?

Ik voel heel duidelijk de randen bovenaan mijn borsten zitten maar das normaal toch door de hoeveelheid vocht??

Hoi hoi ik hen nu van sportbeha 80d aan opzich valt het vocht mee ben morgen 4 weken po en heb vandaag nieuwe foto geplaatst dus je kan een kijkje nemen ik zelf begin steeds meer te vrede te worden vond ze eerst aan de kleine kant maar dat gevoel neemt met de dag af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto's gezien....wat een verschil in korte tijd zeg!! Echt heel mooi! Ik ben nu 9 dagen po.... kan niet wachten om het uiteindelijke resultaat te zien.  Ik merk dat ik nu wat druk krijg op de wond van binnen dus dat is wat vervelend.  Volgens mij komt het omdat ze beginnen te zakken maar we zien het wel! Geduld is het woord maar zooooooooo lastig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei juffie83:

Spannend liefbeestje.....13 april. Gaat al snel! Waar laat je het doen en voor hoeveel cc heb je gekozen?

Ik word door Laura Moojen in Hilversum (Velthuis Kliniek) geopereerd. Er komt 375CC medium profile in, dual plane geplaatst. Heel veel zin in. Af en toe komt er opeens twijfel en angst naar boven, en daarna weer de euforie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei juffie83:

Ik heb de foto's gezien....wat een verschil in korte tijd zeg!! Echt heel mooi! Ik ben nu 9 dagen po.... kan niet wachten om het uiteindelijke resultaat te zien.  Ik merk dat ik nu wat druk krijg op de wond van binnen dus dat is wat vervelend.  Volgens mij komt het omdat ze beginnen te zakken maar we zien het wel! Geduld is het woord maar zooooooooo lastig. 

Ja dat heb ik ook echt een irritant gevoel is dat denk inderdaad ook dat dat het is en inderdaad geduld is ehr lastig had ik zelf ook veel moeite mee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2017 om 08:45 zei juffie83:

Ik heb de foto's gezien....wat een verschil in korte tijd zeg!! Echt heel mooi! Ik ben nu 9 dagen po.... kan niet wachten om het uiteindelijke resultaat te zien.  Ik merk dat ik nu wat druk krijg op de wond van binnen dus dat is wat vervelend.  Volgens mij komt het omdat ze beginnen te zakken maar we zien het wel! Geduld is het woord maar zooooooooo lastig. 

 

Hey!

Hoe is het met de druk op je wonde? Zijn ze al mooi aan het zakken bij jou? :)

Ik ben de dag na jou geopereerd. Ook voor de spier. 

Zou ik eventueel eens mogen spieken bij jouw foto's? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.... druk valt nu wel weer mee gelukkig maar heb wel een tijdje gedacht dat ze er onderdoor zouden vallen hihi. Heb nu vooral last van het uitrekken van de huid onderin de borst. Verder gaat het prima.  Wondjes zijn dicht. En hoe gaat het bij jou? Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het herstel werkelijk fantastisch! Pijn heb ik niet, ze zakken mooi en de littekens worden ook steeds mooier. Hopelijk blijft het zo... Wat ben ik blij dat ik eindelijk deze stap gezet heb :D

Jouw borsten zien er ook prachtig uit he! Waw!

Je mag er fier op zijn!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei juffie83:

Ja scheelt echt heel erg met de pijn! Toch wel fijn voor de spier hihi. Maar fijn dat het zo goed gaat zeg! Mag ik bij jou ook meekijken???

 

Ik had je al toegevoegd in mijn album. Kan je het niet bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Gizmootje:

Hoi mag ik mee kijken ? 

Mij is ook met intake voor de spier geadviseerd. 

Dus ben me goed aan inlezen over voor de spier maar schijnt niet zo pijnlijk te zijn klopt dit ? 

Xx 

 

Klopt! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Gizmootje:

Oh ik zie het al .. mooi en dunne litteken lijntjes zeg fijn

 

Ja De Meyere maakt mooie he :D

Ze zitten perfect in de plooi, dus dat kan alleen maar mooier worden hoop ik ;)

Alles gaat zo vlot en gemakkelijk tot nu toe!

Hopelijk blijft het zo!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2017 om 10:40 zei juffie83:

@Desert-Rose Dank je wel!!

 

Even een update

Nu 3 dagen PO en voel me prima. De dag na de operatie al geen pijnstilling meer nodig gehad en rommel wat rond in huis. Soms even wat bijslapen op de bank want op mijn rug slapen gaat nog niet zo goed (fijn als je een buikslaper bent). Gisteren even een tussenstukje voor mijn BH gehaald want het zat wel erg strak pffff dus dat was een opluchting. Vocht begint nu al aardig af te nemen... zat flink wat vocht onder mijn oksels en op mijn borstbeen. gevoel begint nu ook weer terug te komen alleen onderaan mijn borsten nog niet. Gisteren al flink jeuk gehad dus voorzichtig ingesmeerd met bio-oil.... huid stond ook nog flink onder spanning. Mijn rechterborst zit al wat lager dan de linkerborst en komt al wat vorm in. Dus ben ergggg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. Als ze in ieder geval nog maar wat kleiner worden.... heb nu het gevoel dat ze ontploft zijn hahahaha

Ik merk dat ik me soms wat laat verleiden om wat meer te doen.... dus nu trekt en brand het soms wat in mijn rechterborst (ben rechtshandig dus doe het meeste daarmee). Moet ik echt even op letten. Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!!!

Hoi hoi,

 

Kun je een tussenstukje voor je bh ook online bestellen? Want waar heb jij het vandaan?

De mijne zit ook echt strak en hou na 1 week po nog heel erg veel vocht vast. Misschien komt dat wel doordat mijn compressievest te strak zit en kan een tussenstukje daar een oplossing voor zijn. Merkte jij daarin verschil met voor en na het tussenstukje?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.