Ga naar inhoud

FDG : 18 februari 2017 : Dr. Schellekens : Bosch en Duin


Gast FDG

Aanbevolen berichten

Hoi hoi ladies,  18 februari  was het eindelijk zover en heb ik de grote stap gemaakt ben er zo blij mee, ondanks alle pijn. Het is erg wennen als je eerst niks hebt en dan 2 boobies haha. Ik had eerst cup A en heb nu 350 cc laten zetten dual playne. ik zat te twijfelen of ik nu 375cc moest of 350 maar ben toch voor 350 gegaan omdat ik het zo normaal mogelijk wil houden. nu lees ik dat veel meiden een Borstband hebben gekregen en ik vraag me eigen af waarom ik niet. Weet iemand hier toevallig meer over ? Of is dit een stomme vraag :P groetjesss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FDG

 

Hoi hoi,

 

Het ligt geheel aan de pc of je een borstband krijgt ja of nee.Over het algemeen dalen protheses ook goed in zonder de hulp van een borstband.

Wel kan het zijn dat er vaker een band word gegeven als iemand anatomische protheses krijgt, omdat deze dan door de band goed gefixeerd worden.

 

De band heeft dus 2 functies,om te fixeren, of om een extra handje te helpen met indalen.

 

Ik heb even je titel voor een gedeelte aangepast,als je mij alleen nog even kunt vertellen door welke pc en in welke kliniek je bent geholpen dan zet ik dat er nog even bij.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.