Ga naar inhoud

Bie1 : 16 mei 2017 : Dr. Oelbrandt : Singelberg Kliniek : Beveren


Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik stel me graag even voor. Ik ben 32 jaar, moeder van een zoon en sinds mijn bevalling helaas niet meer gezegend met een mooie decolleté :-) en daar wil ik nu verandering in brengen. Ik ben op consultatie geweest bij Dr. Verdonck en Dr. Thiessens. Graag zou ik dus ervaringen over deze dokters willen krijgen, tips voor goede chirurgen in Antwerpen (België). Ook twijfel ik nog over het uitzicht, is dit wel natuurlijk? Graag had ik dan ook wat foto's bekeken om zo een goed beeld te kunnen vormen van het eventuele resultaat. Ik zou graag de operatie rond april/mei van dit jaar wil uitvoeren.

 

Ook stel ik me de vraag hoe de borsten er gaan uitzien na een eventuele 2de zwangerschap, iemand daar ervaring mee?

 

Alvast bedankt voor jullie info.

 

Groetjes

Bie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo iedereen 

 

Ik overweeg sterk om een bv te laten doen maar zie door het bos de bomen niet meer. Elke pc heeft zo zijn voorkeur qua merk. Weten jullie welk merk het beste is? De meeste dat ik heb gehoord zijn Motiva, Mentor, Sebbin? Wat zijn de verschillen? Ik wil de meest natuurlijke vorm en dan hoog of midden profiel? Ook had ik een vraag over de arbeidsongeschiktheid. Moet je lang thuis blijven alvorens terug te kunnen werken en schrijft de pc een ziekte attest voor die dagen?

 

Iemand nog zwanger geworden na de bv, zijn deze daarna nog ok?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees graag met je mee, zit zelf ook voor in het traject (as maandag mijn eerste consult), en er zijn idd veel merken, maar of er 1 het beste is.....? Volgens mij zijn ze allemaal onderhevig aan alle strenge controles en eisen, zal meer de vorm zijn of waar de pc mee werkt, waardoor je een keuze moet maken.....maar deze vraag staat idd ook op mijn lijstje en zal die dus maandag ook stellen aan de pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ik ben ondertussen op consultatie geweest bij dr. Oelbrandt. Was een aangename man. Heb verschillende protheses gepast en ook een 3D simulatie laten doen maar ik vind het nog steeds moeilijk op er echt een goed beeld van te krijgen. Ik heb nu een A/B cup naargelang het merk en hij zei voor 250cc te gaan omdat ik niet al te breed van borstkast ben. Nu zie ik hier op het forum weinig mensen die maar 250cc hebben. Ik heb dan ook bang dat ik het te klein ga vinden. Iemand ervaring met 250 cc en de uiteindelijke cupmaat? Ik zou graag een grote C hebben. Ik zou de operatie eind mei begin juni laten uitvoeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.