Ga naar inhoud

Charku : 14 april 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik ben nu al een tijdje hier de gesprekken aan het volgen en wil me nu toch graag zelf eens voorstellen.

Ik ben 23jaar, weeg 58kg, ben 1.68m en mama van die kleine kapoenen. Voor m'n zwangerschap had ik nog iets of wat van borsten en geen complexen hierover maar na 2x borstvoeding te geven en na de bevallingen terug veel af te vallen heb ik dus bijna niets meer over (kleine A). Begrijpelijk dus dat ik me hier enorm aan erger, zeker naar de zomer toe wil ik het mijn kinderen niet ontzeggen om samen met mama te kunnen gaan zwemmen en heb ik nu ook besloten om de stap te zetten. Ik heb mijn eerste afspraak bij Dr Verdonck op 1april en 2weken later op 14april zou de operatie al kunnen doorgaan. :D Kijk er enorm naar uit, juist wat schrik aangezien ik niet echt weet wat ik mag verwachten van de pijn en het herstel aangezien het bij iedereen anders is, ik zal na de operatie voor 5dagen ontlast kunnen worden door m'n man, onthaalmoeder en mijn ouders maar nadien ben ik terug een ganse dag alleen met de kids, zou dit al lukken (kleinste is 1jaar en oudste 2jaar'n half)? En na de operatie ben ikzelf 2weken thuis van het werk, ik heb dit nu zo aangevraagd maar het is dus geen verlof, zou ik na de operatie een wettig attest krijgen om thuis te blijven?, want kan dit nergens terug vinden.

 

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2017 om 22:16 zei Charku:

Hallo Dames,

 

Ik ben nu al een tijdje hier de gesprekken aan het volgen en wil me nu toch graag zelf eens voorstellen.

Ik ben 23jaar, weeg 58kg, ben 1.68m en mama van die kleine kapoenen. Voor m'n zwangerschap had ik nog iets of wat van borsten en geen complexen hierover maar na 2x borstvoeding te geven en na de bevallingen terug veel af te vallen heb ik dus bijna niets meer over (kleine A). Begrijpelijk dus dat ik me hier enorm aan erger, zeker naar de zomer toe wil ik het mijn kinderen niet ontzeggen om samen met mama te kunnen gaan zwemmen en heb ik nu ook besloten om de stap te zetten. Ik heb mijn eerste afspraak bij Dr Verdonck op 1april en 2weken later op 14april zou de operatie al kunnen doorgaan. :D Kijk er enorm naar uit, juist wat schrik aangezien ik niet echt weet wat ik mag verwachten van de pijn en het herstel aangezien het bij iedereen anders is, ik zal na de operatie voor 5dagen ontlast kunnen worden door m'n man, onthaalmoeder en mijn ouders maar nadien ben ik terug een ganse dag alleen met de kids, zou dit al lukken (kleinste is 1jaar en oudste 2jaar'n half)? En na de operatie ben ikzelf 2weken thuis van het werk, ik heb dit nu zo aangevraagd maar het is dus geen verlof, zou ik na de operatie een wettig attest krijgen om thuis te blijven?, want kan dit nergens terug vinden.

 

Vele groetjes

 

Hoi! 

 

Wat goed dat je de stap genomen hebt! Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde, ook na 2 zwangerschappen en t geven van borstvoeding niks meer overgehouden. 

 

Ik ben 6 weken geleden door dr. Verdonck geholpen en ben echt heel erg blij met het resultaat! Ik heb een kindje van 1,5 en eentje van net 3 jaar! Dus weet precies waar je je zorgen om maakt. 

 

Ik had 2 weken lang geregeld dat er opvang voor de kids in huis was. Ik ben erg blij dat ik dit heb geregeld want het herstel was erg pittig! De eerste week kon ik echt helemaal niks betekenen voor de kids qua verzorging. En de tweede week deed ik voorzichtig luiers verschonen, aankleden en boterhammen smeren maar optillen dat ging echt nog niet. Dit wordt ook afgeraden hoor!! 

 

In de derde week ging t allemaal wel weer maar was na een dagje voor de kids zorgen echt kapot en had veel last van m'n borsten. 

 

Elk herstel is natuurlijk anders en de een heeft er meer last van dan de ander. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 15:20 zei Eef.n:

 

Hoi! 

 

Wat goed dat je de stap genomen hebt! Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde, ook na 2 zwangerschappen en t geven van borstvoeding niks meer overgehouden. 

 

Ik ben 6 weken geleden door dr. Verdonck geholpen en ben echt heel erg blij met het resultaat! Ik heb een kindje van 1,5 en eentje van net 3 jaar! Dus weet precies waar je je zorgen om maakt. 

 

Ik had 2 weken lang geregeld dat er opvang voor de kids in huis was. Ik ben erg blij dat ik dit heb geregeld want het herstel was erg pittig! De eerste week kon ik echt helemaal niks betekenen voor de kids qua verzorging. En de tweede week deed ik voorzichtig luiers verschonen, aankleden en boterhammen smeren maar optillen dat ging echt nog niet. Dit wordt ook afgeraden hoor!! 

 

In de derde week ging t allemaal wel weer maar was na een dagje voor de kids zorgen echt kapot en had veel last van m'n borsten. 

 

Elk herstel is natuurlijk anders en de een heeft er meer last van dan de ander. 

  Hallo Eef.n,

 

Leuk dat jij je operatie al gehad hebt, is alles ondertussen al goed hersteld of nog steeds last van bepaalde pijn? Na 2weken moet ik al terug beginnen werken, hoop dat het dan toch zal lukken, is soms zwaar werk en m'n collega's weten niet waarom ik er 2weken niet zal zijn dus dan kan ik ook moeilijk vragen om bepaalde taken over te nemen. Maar ga me van tevoren nog niet te veel zorgen hierom maken en er van uitgaan datk al terug heel wat zal kunnen zonder dat het opvalt datk pijn heb. Deze vrijdag geweest de mammografie laten doen en al bevestiging gehad dat alles ok is dus goede vooruitzichten nu. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2017 om 21:45 zei Charku:

  Hallo Eef.n,

 

Leuk dat jij je operatie al gehad hebt, is alles ondertussen al goed hersteld of nog steeds last van bepaalde pijn? Na 2weken moet ik al terug beginnen werken, hoop dat het dan toch zal lukken, is soms zwaar werk en m'n collega's weten niet waarom ik er 2weken niet zal zijn dus dan kan ik ook moeilijk vragen om bepaalde taken over te nemen. Maar ga me van tevoren nog niet te veel zorgen hierom maken en er van uitgaan datk al terug heel wat zal kunnen zonder dat het opvalt datk pijn heb. Deze vrijdag geweest de mammografie laten doen en al bevestiging gehad dat alles ok is dus goede vooruitzichten nu. 

 

Groetjes 

Fijn dat de mammografie goed was! 

 

Ik heb inmiddels geen last meer en kan alles weer! Merk dat sommige dingen gewoon nog wat onprettig aanvoelen, zoals zwaar tillen. 

 

Ik weet niet wat voor zware werkzaamheden je op je werk moet doen, maar ik zou goed naar je lichaam luisteren. Je kunt je herstel maar 1x doen en er worden bepaalde dingen ook gewoon afgeraden! Ik zou t risico niet willen lopen, dat er een complicatie optreedt doordat ik me niet goed aan de regels houd. Maar goed, dit is ieder zijn eigen keuze! Ik hoop dat je je werkzaamheden gewoon kunt oppakken, zodat niemand iets van je operatie merkt! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren geopereerd geweest aan de boobies :D

Alhoewel ik ze zou gezien hebben kan ik me wel niet meer herinneren hoe ze eruit zagen, dus nu 2weken geduld eer het verband eraf mag. Maar zoiezo ben ik nu al super blij!

Ik moest om 8u in de BBC zijn en na foto's te nemen van hoe het eruit zag (die ik liever niet terug wil zien :P ) moest ik dan een shortje aan doen, werd er een infuus geplaatst en werd ik naar de operatie tafel gebracht, waar dr Verdonck de tekeningen maakte en tegen 8.30u mocht ik al een droom kiezen. Denk dat ik rond 10na 9 al terug naar m'n bed mocht stappen, alles voelde heel goed en de pijn was heel draaglijk. Dus ik dacht is het dit maar... -_- Om 10.15u mocht ik al naar huis vertrekken maar na een uur nalf te moeten rijden begon ik toch al verschil te merken. Eenmaal thuis snel de pijnstilling genomen die me werd voorgeschreven en was de pijn wel te houden. Toch onderschat dat ik bijna niets kan, had dit al wel gelezen hier op de forums, maar niet gedacht dat het zo erg zou zijn, ik ben volledig afhankelijk van m'n man (geraak niet zelf recht uit bed, naar het toilet gaan, kan niets heffen,...). Heb een vrij goede eerste nacht achter de rug gehad, ben wel regelmatig wakker geworden maar dan vooral doordat ik de ganse tijd op m'n rug moest liggen en ik geen rugslaper ben. Deze morgen dan wel opgestaan met vrij veel druk waar de borstband zit, is dit normaal? Kan precies niet voluit ademen! Terwijl dit gisteren niet het geval was. 

 

Vele groetjes xx 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charku

he meis,

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu alle verdere updates blijven doen.

 

De druk die je voelt komt doordat er veel vocht zit,probeer wel goed te blijven ademen,en mocht je zo last blijven houden kun je de borstband beter even de eerste paar dagen iets losser doen,dit geeft heel vaak verlichting, en als de zwelling weg trekt doe je de band weer iets strakker.

 

Rustig aan, goed op tijd pijnstilling en voldoende drinken en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat als je die onderhand wilt delen.

Ik ben 1,68m en 61kg, dus op de zwangerschappen na grotendeels gelijk? Ik heb nu 70A/B afhankelijk van merk. Jij? De eerste keer hebben wij 255cc motiva gepast maar vind ik toch wat te klein. Over iets meer dan een weekje eindelijk weer terug om te passen en een datum vast te leggen. Hopelijk 2 juni :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ellen125:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat als je die onderhand wilt delen.

Ik ben 1,68m en 61kg, dus op de zwangerschappen na grotendeels gelijk? Ik heb nu 70A/B afhankelijk van merk. Jij? De eerste keer hebben wij 255cc motiva gepast maar vind ik toch wat te klein. Over iets meer dan een weekje eindelijk weer terug om te passen en een datum vast te leggen. Hopelijk 2 juni :)

Dankje, ben er nu al superblij met hoor!

Heb ze helaas zelf nog niet kunnen bewonderen, dus foto's hebk al zeker niet, of tis met het verband & borstband aan, maar daaruit kan je ook nog niet veel afleiden. 2weekjes geduld dus :D Helaas.

Zie hier bij andere borstvergrotingen en andere dokters dat sommige al na enkele dagen een sportbh aanhebben. Begrijp niet goed waarom het bij mij dan 2weken moet, beetje schrik als er dan iets ontsteekt datk het ook niet zal zien.

Ik had een 70A (denkek) afhankelijk van merk, maar m.a.w. eiglijk zo goed als plat.

Dr Verdonck zij dat ik nu op een mooie C zou uitkomen. Dus voor mij ideaal, hoefde niet meer of minder te zijn, gwn natuurlijke boobies.

Op wat zou jij dan uitkomen met 255cc?

 

Veel succes bij je volgende keer passen en zoiezo zal je er wel uitgraken welke maat je wilt, kan alleen maar beter worden :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.