Ga naar inhoud

Twijfel over cc's


Aanbevolen berichten

Hi, ik word zondag 12 maart geopereerd. Nu twijfel ik of ik wel het juiste cc's heb gekozen. Ik ben 169cm en ik weeg 60kg. Ik heb gekozen voor 375cc, eerst wilde ik 350cc maar op aanrade van de clinic heb ik 25cc groter genomen. Ik wil mooie volle borsten maar niet dat het heel nep is. Nu weet ik zeker dat er meer vrouwen hier ervaring mee hebben. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie zeker waren van het aantal cc's die jullie hebben gekozen. En hoe het kwam dat jullie voor dit aantal cc's hebben gekozen. Xx liefs KelD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, bijna boob-dag! Mijn pc kwam eerst met 225/245. Uiteindelijk heb ik zelf voor 295 gekozen. Ik heb de paskoffer 3x mee naar huis gehad.  Wat is je voorsituatie? Want dat is heel bepalend voor het eindresultaat. Kijk gerust bij mijn foto's om te zien wat 295 tot ju toe bij mij doet (ik ben 12 dagen PO, dus kan nog veel veranderen). Alvast succes en vooral veel plezier van je nieuwe borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Karin1985:

Ik had dezelfde beginsituatie en heb 375 en 400 gekregen. Super natuurlijk en niet klein maar ook nie mega groot. Ben hiervoor gegaan nav m'n passessie en advies PC. en natuurlijk wat ik zelf mooi vond staan

Ik ben zo zenuwachtig en vooral bang dat het tegen gaat vallen.. Ik ben vooral bang dat ik te groot heb gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lio25:

Spannend, bijna boob-dag! Mijn pc kwam eerst met 225/245. Uiteindelijk heb ik zelf voor 295 gekozen. Ik heb de paskoffer 3x mee naar huis gehad.  Wat is je voorsituatie? Want dat is heel bepalend voor het eindresultaat. Kijk gerust bij mijn foto's om te zien wat 295 tot ju toe bij mij doet (ik ben 12 dagen PO, dus kan nog veel veranderen). Alvast succes en vooral veel plezier van je nieuwe borsten!

Ik heb nu een A/B70, ik ben 40kg afgevallen dus het volume bovenin mijn borsten is weg. Ik hoop het volume vooral bovenin terug te laten komen. Dankjewel voor je verhaal, ik zal eens gaan kijken:) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei KelD:

Ik heb nu een A/B70, ik ben 40kg afgevallen dus het volume bovenin mijn borsten is weg. Ik hoop het volume vooral bovenin terug te laten komen. Dankjewel voor je verhaal, ik zal eens gaan kijken:) xx

Ik denk dat je ook wel een aantal cc nodig hebt gezien je afvalverhaal. PC daar iets over gezegd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lio25:

Ik had enorme hang en geen enkel volume meer bovenin. Was ooit een 70D, maar na 3 kids niets meer van over. En nu? Ik ben zooooo gelukkig!! En dat zonder lift, waar ik wel beetje bang voor was....

Wauw, ik snap dat je heel gelukkig bent! Het ziet er echt super uit!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei KelD:

Ik heb nu een A/B70, ik ben 40kg afgevallen dus het volume bovenin mijn borsten is weg. Ik hoop het volume vooral bovenin terug te laten komen. Dankjewel voor je verhaal, ik zal eens gaan kijken:) xx

Wat een topprestatie!! Een sterk mooie borsten zijn dan echt een beloning. Respect hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lio25:

Wat een topprestatie!! Een sterk mooie borsten zijn dan echt een beloning. Respect hoor!

Dankjewel en dat vond ik ook wel inderdaad hihi! Toen ik 40kg zwaarder was voelde ik me een vrouw, ik had borsten E85. Nu wil ik me ook weer volledig vrouw voelen^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo meiden,

 

ik twijfel ook nog enorm over het aantal cc. Ik ben 1.68 en weeg net iets onder de 50Kg, ben erg smal gebouwd. Ik kreeg als advies 350 cc rond HP voor de spier. Ik heb nu een kleine 70C en wil weer terug naar een volle 70E, wat ik had voor m'n zwangerschap. Ik hoor en lees overal dat je beter wat groter kan nemen, brengt me alleen maar aan het twijfelen :( Iemand advies of foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei LindsayS:

Hallo meiden,

 

ik twijfel ook nog enorm over het aantal cc. Ik ben 1.68 en weeg net iets onder de 50Kg, ben erg smal gebouwd. Ik kreeg als advies 350 cc rond HP voor de spier. Ik heb nu een kleine 70C en wil weer terug naar een volle 70E, wat ik had voor m'n zwangerschap. Ik hoor en lees overal dat je beter wat groter kan nemen, brengt me alleen maar aan het twijfelen :( Iemand advies of foto's?

Hoihoi, ik heb 375cc dualplane gekozen. Ik kom van een A/B70 af. Ik ben nu bijna 3 weken po. Het past nu in verhouding tot mijn lichaam. Ik ben 169cm en ik weeg 60kg. Ik vind ze nu nog best groot maar had ze niet kleiner willen hebben. Ik krijg nu nog vragen van vriendinnen en familie of ik al een bv heb laten doen omdat het er natuurlijk uit ziet en je in een shirt bijna geen verschil ziet met een goede maximizer of nu. Daar ben ik wel blij mee. Heb je al een passessie gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei KelD:

Hoihoi, ik heb 375cc dualplane gekozen. Ik kom van een A/B70 af. Ik ben nu bijna 3 weken po. Het past nu in verhouding tot mijn lichaam. Ik ben 169cm en ik weeg 60kg. Ik vind ze nu nog best groot maar had ze niet kleiner willen hebben. Ik krijg nu nog vragen van vriendinnen en familie of ik al een bv heb laten doen omdat het er natuurlijk uit ziet en je in een shirt bijna geen verschil ziet met een goede maximizer of nu. Daar ben ik wel blij mee. Heb je al een passessie gehad?

Ja ik heb 2 passessies gehad toen vond ik 350cc er wel goed uit zien. Maar dan hoor ik toch weer van anderen dat je beter wat groter kan nemen. Ik raak er echt van aan t twijfelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2017 om 18:55 zei LindsayS:

Ja ik heb 2 passessies gehad toen vond ik 350cc er wel goed uit zien. Maar dan hoor ik toch weer van anderen dat je beter wat groter kan nemen. Ik raak er echt van aan t twijfelen...

Ik had 375cc gepast en die vond ik mooi. Nu ben ik 3 weken po en moet er nogsteeds aan wennen. In een shirtje ziet het er natuurlijk uit maar zonder shirt of bh vind ik ze heel groot. Maar zelf denk ik dat het een questie van wennen is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei KelD:

Ik had 375cc gepast en die vond ik mooi. Nu ben ik 3 weken po en moet er nogsteeds aan wennen. In een shirtje ziet het er natuurlijk uit maar zonder shirt of bh vind ik ze heel groot. Maar zelf denk ik dat het een questie van wennen is. 

Nou het is 350 geworden en ben blij dat ik niet groter heb genomen. Ik had natuurlijk nog redelijk wat van mezelf dus nu zijn ze groot maar niet overdreven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.