Ga naar inhoud

Wie weet welke Protheses het langst op de markt zijn?


lena76

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Aangezien ik nu dus de 410McGhan Soft Touch heb van 14 jaar geleden.

Ben ik nu toch wel erg nieuwsschierig geworden welke prothese het langst wordt gebruikt?

Ben er best van geschrokken dat deze ook gewoon als smurrie eruit gehaald zijn bij enkele dames of gescheurd:blink:.

Mij is toen echt verteld kunnen niet lekken, en met een mes ingestoken worden, ook een auto ongeluk kunnen ze nog niet stuk!

Nou Jah en ook hebben deze protheses al verschillende namen gehad, is dat vreemd?

Het maakt me aan het twijfelen of ik dan niet beter voor Mentor kan gaan bvb.

 

Xx Lena

hoop niet dat ik lastig ben:blush:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee of iemand dit weet meid..
Ikzelf heb er eigenlijk ook geen idee van...
Weet dat Mentor en Natrelle door de FDA gekeurd zijn en goedgekeurd, maar wil niet zeggen dat andere implantaten slecht zijn.
Eurosilicone is een merk dat ook al meer dan 20 jaar op de markt is, en ook goed aangeschreven staat.
Van mentor hoor ik echter (maar weet niet of dit representatief is) zelden dat ze scheuren.. Schijnt ook dat deze een vierde laag hebben (de meeste implantaten bestaan uit 3 lagen aan de buitenkant) Of dit net dat beetje extra geeft? Geen idee....

Meer kan ik er helaas niet over zeggen, mijn kennis reikt niet zo ver..

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

Ik heb geen idee of iemand dit weet meid..
Ikzelf heb er eigenlijk ook geen idee van...
Weet dat Mentor en Natrelle door de FDA gekeurd zijn en goedgekeurd, maar wil niet zeggen dat andere implantaten slecht zijn.
Eurosilicone is een merk dat ook al meer dan 20 jaar op de markt is, en ook goed aangeschreven staat.
Van mentor hoor ik echter (maar weet niet of dit representatief is) zelden dat ze scheuren.. Schijnt ook dat deze een vierde laag hebben (de meeste implantaten bestaan uit 3 lagen aan de buitenkant) Of dit net dat beetje extra geeft? Geen idee....

Meer kan ik er helaas niet over zeggen, mijn kennis reikt niet zo ver..

 

xxx BB

 

BB,

 

Dank je voor jou reactie!

Dat van Mentor is fijn om te weten dat extra beschermlaagje.

Jah ik denk dat er vaak pas nadat een implantaat lang op de markt is, echt iets van gezegd kan worden

En soms heb je gewoon pech.

Dat Fda geeft me op een of andere manier net toch een beter gevoel, omdat het in Amerika anders wel op grote rechtzaken uit kan draaien.

Ik weet ook goed dat alles gesponsord wordt, maar dat CE keurmerk vertrouw ik al helemaal niet na het zien van dat programma met dat bekkenbodem matje (mandarijnen netje) bij Radar:blink:.

 

Xx Lena

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja dat CE keurmerk..... Dat staat eigenlijk niet echt ergens voor.. Is ook al vaker in het nieuws geweest....

Wat betreft FDA, zo heb ik ook gedacht in de tijd dat ik voor een bv ging, maarja.. je hoort toch wel veel gedoe met de Natrelle prothesen (misschien dat daarom ook de naam veranderd is, evt in combi met een fusie, van McGhan, naar Natrelle? geen idee hoor)
Er zijn echter ook andere goede implantaten, die echt niet vaker scheuren, zover ik de verhalen ken. Maar je moet doen wat goed voelt! Altijd je gevoel volgen in dit soort dingen. Niet dat je jezelf achteraf verwijten maakt: 'had ik maar' :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

haha, ja dat CE keurmerk..... Dat staat eigenlijk niet echt ergens voor.. Is ook al vaker in het nieuws geweest....

Wat betreft FDA, zo heb ik ook gedacht in de tijd dat ik voor een bv ging, maarja.. je hoort toch wel veel gedoe met de Natrelle prothesen (misschien dat daarom ook de naam veranderd is, evt in combi met een fusie, van McGhan, naar Natrelle? geen idee hoor)
Er zijn echter ook andere goede implantaten, die echt niet vaker scheuren, zover ik de verhalen ken. Maar je moet doen wat goed voelt! Altijd je gevoel volgen in dit soort dingen. Niet dat je jezelf achteraf verwijten maakt: 'had ik maar' :) 

 

xxx

 

Thanks BB:119:

 

 

Toen ik mijn 1e BV liet doen werd me weinig verteld en al helemaal niks bijzonders over keurmerk.

Och jah nu heb ik gelukkig internet, en kan een beetje alles opzoeken voordat ik beslis.

Betreft die McGhan die ik nu heb, pfff die naam is wel vaak veranderd idd dus dat wekt ook niet echt vertrouwen.

Dus voor nu denk ik echt aan Mentor, misschien hebben ze ook wel meer keuze voor mij:3:

Haha jah da CE keurmerk, toch keek ik er naar als ik speelgoed kocht voor de kinderen toen ze klein waren.

Nu weet ik natuurlijk wel beter idd.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.