Ga naar inhoud

Voorstelrondje(maak me wat zorgen)


Ivi23

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Mijn naam is Ivana en ik heb me vandaag aangemeld omdat ik in januari geopereerd ben en me wat zorgen maak over mijn borsten. De linkse borst lijkt goed te dalen en te genezen terwijl de rechtse niet goed daalt en wat boller blijft. 

Door mijn zorgen besloot ik me op deze forum aan te melden. Ik hoop dat er mensen zijn die dit herkennen en mij hun verhaal kunnen vertellen. Hoop van jullie te horen. 

Liefs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil wat je bedoelt valt voor mij minimaal op. Maar je bent nog vrij kort po en dit kan zeker nog bijtrekken! Je hebt twee afzonderlijke wonden van binnen en die genezen ook afzonderlijk van elkaar. Geef het even de tijd. Komt wel goed.

 

Je kan ook mijn album bekijken en daar zul je zien dat er bij mij ook genoeg verschil was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ivi23

 

Hoi hoi, zie mooie boobs die apart van elkaar herstellen. Zie idd dat eentje nog moet dalen en dat moet je nog tijd geven. Ook kan vocht nog een rol spelen. Bij mij duurde dit ongeveer 10 weken voordat ze in balans waren en op elkaar leken. Je zou je schouderbandjes van je sportbh wat losser kunnen zetten aan die kant zodat je prothese meer ruimte in de cup heeft om te dalen.

 

Je kunt je PC altijd hierover informeren en een foto van voor/zijzicht van beide borsten mailen. Wellicht dat hij nog advies kan geven of wellicht een borstband nodig heb ter ondersteuning. Je hebt recht op je nazorg en ben je ook wat geruster. Ik gok dat jij je luie tiet nog tijd moet geven!! 

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt me met je laatste opmerking even aan het lachen kunnen brengen. 

 

13 maart kan ik terecht voor een extra controle. Had ze inderdaad een foto en mijn zorgen al doorgebeld/gemaild. 

Ik hoop inderdaad dat het bij mij ook nog bij trekt.  Je weet op een gegeven  moment niet meer wat normaal Is en wat niet. Gericht via Google zoeken naar antwoorden op dit soort vragen lukt niet. Vandaar dat ik dacht ik probeer het hier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ivi23

 

We hebben hier bijna allemaal een luie tiet in het proces hoor :P  De mijne waren ook zo eigenwijs voordat ze in balans waren. ( had ook een die een bolleboos bleef) Het duurt effe voordat je spier zich helemaal ontspant en je vochtregulatie in balans is. Als je op controle gaat zou ik je adviseren om al je foto's mee te nemen. Kan de PC het hele proces bekijken. 

 

Gaat vast goed komen en je controle is zo!! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ivi23

 

He meis, 

 

ik heb even al je topics samengevoegd,want je had er 3 met dezelfde vraag,en dat is een beetje veel van het goede, nu heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Het verschil valt mee, maar kan me voorstellen dat het je zelf meer opvalt dan een ander, wat je in de tussentijd kunt doen,is even je schouderbandje van je bh iets losser gaan dragen, op die manier kan de borst iets meer ruimte krijgen om te zakken.

 

Maar het zijn echt 2 verschillende wonden die allebei op hun eigen manier en tempo herstellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ivi23:

@Desert-Rose

Bedankt. Ik ben net nieuw hier en begrijp nog niet precies hoe alles werkt.

Bedankt voor de koppeling en je advies. Zal zeker de rechtse bh's bandje losser zetten. Hopelijk trekt het snel bij. 

 

Geen probleem meis, het is opgelost zo.

 

Heel vaak helpt het inderdaad, want wij vrouwen hebben eigenlijk altijd de bandjes vrij hoog, terwijl je de steun van een bh echt uit de band haalt.

Daarbij zou je ook eens kunnen informeren bij je pc of je geen borstband kunt krijgen, dit is ook dan weer een extra hulpje om de prothese te helpen met zakken.

 

Maar het gebeurt echt heel vaak dat er altijd 1 borst eigenwijs is, maar uiteindelijk toch ook netjes gaat zakken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

Alle berichten hier zijn iig heel geruststellend.  13 maart heb ik mijn extra afspraak bij de PC. Ik zal eens vragen naar de band. Volgens mij werken ze daar niet mee bij Boerhaave.  Daar hebben we iig nooit over gesproken. 

Nu maar hopen dat de PC me ook kan gerust stellen en dat er inderdaad niks mis is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ivi23:

@Desert-Rose

Alle berichten hier zijn iig heel geruststellend.  13 maart heb ik mijn extra afspraak bij de PC. Ik zal eens vragen naar de band. Volgens mij werken ze daar niet mee bij Boerhaave.  Daar hebben we iig nooit over gesproken. 

Nu maar hopen dat de PC me ook kan gerust stellen en dat er inderdaad niks mis is. 

 

Oh je bent bij Boerhaave geholpen,nou over het algemeen zie ik daar dat de borsten altijd gelijk gaan worden,en je bent natuurlijk nog maar kort po, het lijkt al heel lang, maar het is een behoorlijke operatie geweest, en dat onderschatten we heel vaak, en het lichaam heeft echt tijd nodig om te herstellen.

 

Dat is het belangrijkste, dat de pc jou ook kan geruststellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.