Ga naar inhoud

Even voorstellen!


xmichxrocky

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik zal mij even voorstellen! Ik ben Michelle, 21 jaar.

Ik roep al vanaf een jaar of 13 dat ik later een borstvergroting wil. Ik ben 1.67 lang en heb een kleine B70. Altijd super onzeker geweest over mijn borsten en nu ben ik er serieus over na aan het denken om er een te laten doen. Moet nog wel even sparen!

Ik hoor/lees goede dingen over Gabrietz en Verdonk. Zitten er ook goede omgeving Arnhem? Velthuis kliniek in Velp zit dichtbij, maar vind er niet zo heel veel over terug. Maakt mij verder niet veel uit als ik een stukje moet rijden ervoor. Als het maar goed gedaan word :)

Hoe doen de pc's het met betalingen? hebben jullie ervaring met in termijnen betalen? 

 

Groetjes Michelle

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xmichxrocky

 

Hoi meis en welkom.

 

Er zijn wel klinieken waar je het op afbetaling kunt doen, maar ik zou je toch aanraden om verder te sparen, zodat je het gelijk kunt betalen, want gespreide betaling ga je toch over het algemeen een lening aan.

 

Er zijn genoeg goede pc's te vinden, Verdonck- Belgian Breast Clinic is zeker goed, Dr. Straten- Kliniek Heyendael Groesbeek, Dr. Nio of van Selms- OLVG in Amsterdam( hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is)  Dr.van der Weij- Boerhaave in Amsterdam, Dr. DeMeyere - Artemedis-Gent

 

Kijk anders eens via de zoekbalk naar topics over deze artsen, en degene waarvan je zegt die spreekt mij aan, daar kun je dan uiteindelijk een consult gaan plannen, wij raden hier altijd wel aan om bij meerdere pc's een consult te plannen, omdat iedere pc zijn eigen werkwijze en adviezen heeft.

 

Er is genoeg informatie te vinden hier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2017 om 02:12 zei Desert-Rose:

@xmichxrocky

 

Hoi meis en welkom.

 

Er zijn wel klinieken waar je het op afbetaling kunt doen, maar ik zou je toch aanraden om verder te sparen, zodat je het gelijk kunt betalen, want gespreide betaling ga je toch over het algemeen een lening aan.

 

Er zijn genoeg goede pc's te vinden, Verdonck- Belgian Breast Clinic is zeker goed, Dr. Straten- Kliniek Heyendael Groesbeek, Dr. Nio of van Selms- OLVG in Amsterdam( hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is)  Dr.van der Weij- Boerhaave in Amsterdam, Dr. DeMeyere - Artemedis-Gent

 

Kijk anders eens via de zoekbalk naar topics over deze artsen, en degene waarvan je zegt die spreekt mij aan, daar kun je dan uiteindelijk een consult gaan plannen, wij raden hier altijd wel aan om bij meerdere pc's een consult te plannen, omdat iedere pc zijn eigen werkwijze en adviezen heeft.

 

Er is genoeg informatie te vinden hier ;)

Bedankt! Ik heb nu een bericht gedaan naar Dr. Verdonck.. deze geeft mij toch het beste gevoel :) Als ik het consult heb gehad, zal ik een update doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei xmichxrocky:

Bedankt! Ik heb nu een bericht gedaan naar Dr. Verdonck.. deze geeft mij toch het beste gevoel :) Als ik het consult heb gehad, zal ik een update doen!

 

Super, je moet ook echt op je gevoel af gaan, schrijf al je vragen op, neem foto's mee van wat jij mooi vind, en dan zien we je update na je consult.

 

Succes

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.