Ga naar inhoud

Even voorstellen


Beccie

Aanbevolen berichten

Hi!

 

Ik ben een drukke meid, die hard werkt en top op heden nog studeert. al jaren heb ik geroepen, wanneer ik kinderen heb gehad ik wat aan mijn borsten laat doen. Ik heb een E cup, maar dit is helaas niet te zien. Ze zijn niet vol en hangen er maar bij... met bikini's uitzoeken is altijd een drama, omdat ik nooit een leuke betaalbare bikini kan vinden. Ik heb altijd steun nodig (een beugel) anders zien ze er niet uit. Waar ik ook rekening mee moet houden is in mijn bikini topje en bh, dat het goed gevuld is, anders heb ik een soort leegte daarboven. Het maakt mij vet onzeker en ik vind het echt niet mooi. Ik heb er wel eens met mijn vriend overgehad en van hem hoeft het niet. Ik doe het niet voor hem maar voor mijzelf. Dat ik mooie vrouwelijke rondingen heb. 

 

Nu hebben wij een kinderwens, maar ik zou ook graag wat aan mijn borsten willen laten doen. Ik ben bang dat wanneer ik eerst een borstvergroting doe, daarna kinderen krijg, alles voor niks is geweest. 

 

Ook ben ik iemand die snel lelijke littekens krijg en mij enorm kan stressen wie een goede arts is. Ik heb me hier aangemeld om mij een beetje te oriënteren waar ik het best naar toe kan gaan en een idee te krijgen wat voor traject ik dan zou lopen, met een beetje steun van dames die mij kunnen begrijpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.