Ga naar inhoud

KelD : 12 maart 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi dames, ik ben een jong volwassen student van 21 jaar. Het afgelopen jaar ben ik ongeveer 40kg afgevallen omdat dit ook echt noodzakelijk was. Ik hoor heel blij te zijn met mijn nieuwe lichaam aangezien ik geen overtollig huid heb bij mijn benen of buik. Maar doordat ik van een cup E naar een A ben gegaan, ben ik toch niet zo happy als ik had gewilt. Het volume van mijn borsten is ernstig afgenomen. Op 12 maart word ik geopereerd, uiteraard een borstvergroting om het volume in mijn borsten terug te krijgen. Ik krijg 375cc. Veel vrouwen uit mijn omgeving hebben een borstvergroting laten doen. Ik ben via hun dus ook bij borstenforum gekomen. Ik hoop doormiddel van jullie verhalen en ervaringen wat geruster door het revalidatieproces heen te gaan. Alvast heel erg bedankt! X KelD!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Sandra87:

@KelD welkom! Wat een knap om zoveel in gewicht af te vallen! Waar laat je de operatie uitvoeren? Spannend! Nog een week...

Dankjewel Sandra87! Ik word geopereerd in Vlaardingen door dokter Kevin Peters. Via Diana Gabriels ben ik met hem in contact gekomen. Ik ben heel erg zenuwachtig en ik weet echt niet wat me te wachten staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag 12 maart 2017 word ik geopereerd, ik krijg een borstvergrotingmet 375cc. De reden dat ik op zondag wordt geopereerd is omdat de chirurg die mijn operatie gaat uitvoeren erg gewilt is en tot en met juli helemaal volstaat. 12 maart is een extra ok datum ingesteld. De operatie vindt plaats in Vlaardingen en wordt gedaan door dokter Kevin Peters. Door Diana Gabriels ben ik met deze chirurg in contact gekomen. Na vele goede recensies die ik over deze chirurg heb gelezen zie ik met volle moed de operatie tegemoet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan en blijft et zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

Hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, en dadelijk na de operatie ook je verslag neerzetten.

 

xx

Heel erg bedankt! En ik ga zeker mijn verhaal delen wat betreft mijn operatie!

 

xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KelD welkom hier. 12 maart das volgende week al ... spannend 

krijg je eindelijk weer je cup terug. Top :D ben benieuwd. Succes alvast x x hou ons op de hoogte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Wuppie:

@KelD welkom hier. 12 maart das volgende week al ... spannend 

krijg je eindelijk weer je cup terug. Top :D ben benieuwd. Succes alvast x x hou ons op de hoogte 

Dat doe ik zeker, heb er wel echt zin in. Maar is het normaal dat je twijfelt of je wel genoeg of juist teveel cc heb gekozen? Ik ben namelijk echt onzeker daarover

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei KelD:

Dat doe ik zeker, heb er wel echt zin in. Maar is het normaal dat je twijfelt of je wel genoeg of juist teveel cc heb gekozen? Ik ben namelijk echt onzeker daarover

Ja dat heb ik bij mijn eerste bv ook gehad en nu weer. Dus ook ik heb morgen wederom een gesprek met mijn pc over het aantal cc :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Wuppie:

Ja dat heb ik bij mijn eerste bv ook gehad en nu weer. Dus ook ik heb morgen wederom een gesprek met mijn pc over het aantal cc :D 

 

Ik ben al van 350cc naar 375cc gegaan. Ik wil het namelijk nog enigszins natuurlijk laten lijken. Ik ben 169cm en ik weeg 60kg. Dus ik denk zelf dat dit al aardig aan de grote kant is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei KelD:

Ik ben al van 350cc naar 375cc gegaan. Ik wil het namelijk nog enigszins natuurlijk laten lijken. Ik ben 169cm en ik weeg 60kg. Dus ik denk zelf dat dit al aardig aan de grote kant is.

Ik ben ok 1.70 en ok 60 kilo. Ik heb nu 310cc en mooie volle borsten. Krijg nu met mijn wissel 345 of 390 cc. Morgen heb ik daar ff nog gesprek over. Maar wil denk ik wel nu de 390 :D ( of meer??? Ik weet het echt ff niet) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Wuppie:

Ik ben ok 1.70 en ok 60 kilo. Ik heb nu 310cc en mooie volle borsten. Krijg nu met mijn wissel 345 of 390 cc. Morgen heb ik daar ff nog gesprek over. Maar wil denk ik wel nu de 390 :D ( of meer??? Ik weet het echt ff niet) 

Het blijft lastig natuurlijk. Bij de praktijk is mij verteld dat als ik een 375cc neem ik voor het zicht op een 350cc uitkom. Ik vond de pasvorm van 350cc heel mooi en heb daarom voor de 375cc gekozen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei KelD:

Het blijft lastig natuurlijk. Bij de praktijk is mij verteld dat als ik een 375cc neem ik voor het zicht op een 350cc uitkom. Ik vond de pasvorm van 350cc heel mooi en heb daarom voor de 375cc gekozen

Vertel mij wat Ha Ha. Blijf daar ook mee emmeren :D

top dat je de keuze al hebt genaakt ik hoop ik morgen ook :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat knap @KelD, om zoveel af te vallen. Ik ben de afgelopen maanden ook ruim 15 kilo afgevallen en weeg nu ook bijna 60 kilo (ben 164 lang). Grappig om te lezen dat iedereen zo twijfelt over de CC's. Ik ga voor de 275 of 300. Wil graag uitkomen op een C cup. Ik lees met je mee, nog maar een paar dagen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Wuppie:

Vertel mij wat Ha Ha. Blijf daar ook mee emmeren :D

top dat je de keuze al hebt genaakt ik hoop ik morgen ook :rolleyes:

Komt echt wel goed! Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Liefbeestje:

Wat knap @KelD, om zoveel af te vallen. Ik ben de afgelopen maanden ook ruim 15 kilo afgevallen en weeg nu ook bijna 60 kilo (ben 164 lang). Grappig om te lezen dat iedereen zo twijfelt over de CC's. Ik ga voor de 275 of 300. Wil graag uitkomen op een C cup. Ik lees met je mee, nog maar een paar dagen!!!!

Ook heel knap natuurlijk! En zoals je dan ook wel uit ervaring weet verminderd het volume in je borsten hierdoor. Ik heb geen andere keuze dan een 350cc of een 375cc te nemen. Dit omdat het huid bij mijn borsten opgevuld moet worden. Maar je moet natuurlijk doen waar je je het beste bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

alvast heel veel succes ! Ik heb deze week mijn intake bij Diana gabriels. 

Hoelang van te voren heb jij je intake gehad tot nu al zo snel een operatie datum ? Ik wil ook graag bij peters maar door de lange wachttijd weet ik niet of het mogelijk is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Gizmootje:

Hoi

alvast heel veel succes ! Ik heb deze week mijn intake bij Diana gabriels. 

Hoelang van te voren heb jij je intake gehad tot nu al zo snel een operatie datum ? Ik wil ook graag bij peters maar door de lange wachttijd weet ik niet of het mogelijk is.

 

 

Ik ben 20 januari 2017 voor het eerst op consult geweest bij Diana Gabriels en ik wordt 12 maart 2017 geopereerd door dokter Kevin Peters. 12 maart valt op een zondag, dokter Peters heeft een extra ok datum ingesteld omdat hij over vol zit. Ik had met geluk een plaatje weten te bemachtigen. Ik hoop voor je dat hij snel tijd heeft! Ik ben heel zenuwachtig maar heb er echt heel veel zin in! Heel veel succes en laat je weten hoe je consult is geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei San89:

Hoi, ik ben me ook aan het orienteren bij diana gabriels. Zijn de andere chirurgen niet goed volgens jullie omdat er alleen over meneer Peters gesproken word?

Ben benieuwd hoe je consult gaat deze week!

Ha @San89 natuurlijk zijn er andere goede pc. Alleen gaat dit topic over de heer peters. Je kan in de zoekfunctie op naam van pc zoeken en de ervaringen etc over hem / haar vinden :rolleyes: succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gizmootje:

Welke consulente heb je gesproken van praktijk gabriels ? Ik heb j verweijen dat is volgend mij de dochter van Diana 

Mijn eerste consult was ook bij J. Verweijen, inderdaad de dochter van Diana. Ik ben toen heel lang bezig geweest met de verzekering om misschien toch iets los te kunnen maken waardoor een bv vergoed zou worden, maar helaas is dat niet gelukt. Nu heb ik 20 januari een consult bij Desiree van den Bout gehad. Een hele lieve vrouw die me echt heeft geholpen met kiezen van de juiste cc. Maar Joanne zoals ze volgens mij heet (de dochter van Diana) is ook echt een leuke en lieve meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.