Ga naar inhoud

KelD : 12 maart 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi dames, ik ben een jong volwassen student van 21 jaar. Het afgelopen jaar ben ik ongeveer 40kg afgevallen omdat dit ook echt noodzakelijk was. Ik hoor heel blij te zijn met mijn nieuwe lichaam aangezien ik geen overtollig huid heb bij mijn benen of buik. Maar doordat ik van een cup E naar een A ben gegaan, ben ik toch niet zo happy als ik had gewilt. Het volume van mijn borsten is ernstig afgenomen. Op 12 maart word ik geopereerd, uiteraard een borstvergroting om het volume in mijn borsten terug te krijgen. Ik krijg 375cc. Veel vrouwen uit mijn omgeving hebben een borstvergroting laten doen. Ik ben via hun dus ook bij borstenforum gekomen. Ik hoop doormiddel van jullie verhalen en ervaringen wat geruster door het revalidatieproces heen te gaan. Alvast heel erg bedankt! X KelD!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Sandra87:

@KelD welkom! Wat een knap om zoveel in gewicht af te vallen! Waar laat je de operatie uitvoeren? Spannend! Nog een week...

Dankjewel Sandra87! Ik word geopereerd in Vlaardingen door dokter Kevin Peters. Via Diana Gabriels ben ik met hem in contact gekomen. Ik ben heel erg zenuwachtig en ik weet echt niet wat me te wachten staat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag 12 maart 2017 word ik geopereerd, ik krijg een borstvergrotingmet 375cc. De reden dat ik op zondag wordt geopereerd is omdat de chirurg die mijn operatie gaat uitvoeren erg gewilt is en tot en met juli helemaal volstaat. 12 maart is een extra ok datum ingesteld. De operatie vindt plaats in Vlaardingen en wordt gedaan door dokter Kevin Peters. Door Diana Gabriels ben ik met deze chirurg in contact gekomen. Na vele goede recensies die ik over deze chirurg heb gelezen zie ik met volle moed de operatie tegemoet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,