Ga naar inhoud

Maxil: 5 november 2010 : Dr Hoogbergen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een getrouwde vrouw van 37 jaar en heb 2 kinderen. Ik wil al ontzettend lang mijn borsten laten vergroten en nu gaat het dan ook eindelijk gebeuren...op 31 augustus jl. mijn 1e consult gehad met dr Hoogbergen van de Velthuis Kliniek in Eindhoven en 5 november is het "the big day".

Ook ik ben ontzettend aan het twijfelen tussen de cc's ... 260cc of 300cc. Ik ben vrij lang

(1.83 m) en weeg 73 kilo. Aan de ene kant denk ik 260cc (ik wil nl niet ineens mega boobs) maar misschien dat het na de operatie een beetje tegenvalt en toch liever de grotere had moeten nemen...zucht..

Gr, Maxil

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Maxil..

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum :43:

Spannend voor je! Knap dat je de stap hebt gezet!

Op welke cup maat wil je zelf graag uitkomen??

Als ik jou was zou ik voor de 300 cc's gaan!

Het zou inderdaad heel erg jammer zijn als je je borsten

straks nog steeds te klein vind, je betaalt er een hoop geld voor!

Grootte went ook snel hoor!!

Hoe worden ze geplaatst? en krijg je rond of anatomisch?

Wens je veel plezier hier op het forum!!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maxil

Welkom :)

de cc,s ja dat hebben we allen wel gehad,dat getwijfel hihi

het ligt ook aan je plaatsing hoe het uitpakt,met dual plane en achter de spier,verleis je zoiezo wat cc,s(ongeveer 20 a 25cc)

en voor de spier niet,en pakt het iets groter uit.

je bent vrij lang idd,dus je mag wel iets zien neem ik aan,en 260 is redelijk bescheiden,en net wat er al gezegd word,het went snel :6:

sucses met het maken van je keus,heb je nog een consult tussendoor??

aftellen tot november maar.....

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi maxil,

Wat leuk dat je een topic hebt geopend.

Nu kan ik je gaan volgen :141:

Heel veel succes!

Groetjes

[/quo

Goedemorgen Mama,

Hoe is het met je? De zwellingen al helemaal weg? Heb je het "gewone leventje" weer een beetje opgepakt?

Ik heb vrijdagavond een testje gedaan om de keuze voor het aantal cc's makkelijker te maken...heb diepvrieszakjes gevuld met water ..zag weinig verschil maar gezien jullie reacties neig ik toch meer naar de 300cc.. Als je het doet, moet je het gelijk goed doen toch :blush:

Gr. Maxil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Mama,

Hoe is het met je? De zwellingen al helemaal weg? Heb je het "gewone leventje" weer een beetje opgepakt?

Ik heb vrijdagavond een testje gedaan om de keuze voor het aantal cc's makkelijker te maken...heb diepvrieszakjes gevuld met water ..zag weinig verschil maar gezien jullie reacties neig ik toch meer naar de 300cc.. Als je het doet, moet je het gelijk goed doen toch

Gr. Maxil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Mama,

Hoe is het met je? De zwellingen al helemaal weg? Heb je het "gewone leventje" weer een beetje opgepakt?

Ik heb vrijdagavond een testje gedaan om de keuze voor het aantal cc's makkelijker te maken...heb diepvrieszakjes gevuld met water ..zag weinig verschil maar gezien jullie reacties neig ik toch meer naar de 300cc.. Als je het doet, moet je het gelijk goed doen toch

Gr. Maxil

Hoi,

Ja kan eigenlijk bijna alles weer. Vanaf maandag moet ik sowieso alles weer zelf doen, want mijn man gaat maandag weer aan het werk. Ben erg benieuwd hoe het gaat zo met twee kleintjes :unsure:

Ik zou zeker voor die 300cc gaan. Ik vind die 450cc bij mij al niet echt groot geworden en ben nog een heel stuk kleiner dan jij.

Als je twijfelt, kun je het beste altijd voor de grootste gaan. Anders krijg je spijt. Ik zat toen ook erg te twijfelen, was bang dat het TE groot zou worden, maar ben erg blij dat ik nu voor de grootste ben gegaan. Had ik dat niet gedaan dan was ik erg verdrietig geworden, want je gaat tenslotte onder het mes om verschil te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi Maxil, dat is gaaf zeg. Zelfde dag consult en de zelfde dag de operatie en dat bij de zelfde dokter (hoogbergen) en dat in Eindhoven. Echt heel gaaf, kunnen we nog koffie drinken na de operatie. Spannend, tenminste ik ben helemaal op van de spanning.

Groetjes,

Snoesje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxil, dat is gaaf zeg. Zelfde dag consult en de zelfde dag de operatie en dat bij de zelfde dokter (hoogbergen) en dat in Eindhoven. Echt heel gaaf, kunnen we nog koffie drinken na de operatie. Spannend, tenminste ik ben helemaal op van de spanning.

Groetjes,

Snoesje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoesje,

Ik kan ook haast niet meer wachten. Ik vind het ook onwijs spannend. Tijdens de pas-sessie zat ik te twijfelen tussen 260cc en 300cc, maar toen ik terug reed met mijn man neigde ik al meer naar de 300cc. Ik moet alleen de kliniek nog even bellen dat het definitief 300cc wordt.

Het lijkt me zeker leuk om voor/na de operatie even kennis te maken en daarna een bakje koffie/thee te drinken (mocht ik niet te misselijk zijn, want ik kan niet zo goed tegen de narcose).

Ik hoop gauw weer wat van je te horen!! Groetjes, Maxil

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey mama,

nou ik kan idd bijna niet meer wachten. Kreeg net een telefoontje...volgende week vrijdag om 10.15 uur is het zover...

Volgende week dinsdag ben ik nog een dagje vrij en dan ga ik de medicijnen halen en de sportbh.

Ben jij nog steeds helemaal tevreden met het resultaat?

Groetjes, Maxil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mama,

nou ik kan idd bijna niet meer wachten. Kreeg net een telefoontje...volgende week vrijdag om 10.15 uur is het zover...

Volgende week dinsdag ben ik nog een dagje vrij en dan ga ik de medicijnen halen en de sportbh.

Ben jij nog steeds helemaal tevreden met het resultaat?

Groetjes, Maxil

Hoi,

Hey dan gaan jij en Snoesje meteen na elkaar! Ik geloof dat ik net heb gelezen dat zij om 09.15 uur moet.

Verder ben ik nog steeds super blij met het resultaat. Het had wel wat groter gemogen, maar goed dat komt bij veel vrouwen voor :154: Heb eigenlijk ook niet veel last meer en ze zijn alweer een stuk zachter geworden.

Ben erg benieuwd naar je verslagje straks.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Dat klopt, ik mag idd na Snoesje..misschien kunnen we dan ook nog "live" kennis maken en ervaringen uitwisselen!!

Ik zal je zeker op de hoogte houden en ik vind het superattent van je dat mijn verhaaltjes "volgt", echt heel lief.

Heb je toevallig ergens foto's van voor en na staan of wil je dat liever voor jezelf houden (wat ik overigens goed kan begrijpen hoor).

Ik hoor het wel. Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

haiii,

ja, maar natuurlijk mag je fotoos bekijken.

Het voor fotoos kan je al bekijken via galerij, onder naam van snoesje

Trouwens, heb je ook voor fotoos gemaakt??

ik hoor het wel ....

groetjes van snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Dat klopt, ik mag idd na Snoesje..misschien kunnen we dan ook nog "live" kennis maken en ervaringen uitwisselen!!

Ik zal je zeker op de hoogte houden en ik vind het superattent van je dat mijn verhaaltjes "volgt", echt heel lief.

Heb je toevallig ergens foto's van voor en na staan of wil je dat liever voor jezelf houden (wat ik overigens goed kan begrijpen hoor).

Ik hoor het wel. Groetjes,

Hey Meid,

Had je dit tegen mij?

Ik heb je een pb gestuurd :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxil,

Nog een weekje voor je. Vind je t al spannend worden. Ik ben pas op 17 dec. aan de beurt bij dr. Hoogbergen. Ik ga in november nog voor een 2de passessie. Begin te twijfelen over aantal cc's, net als zovelen.

Ik zal je zeker gaan volgen.

Heel veel succes alvast!

Gr. Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihii,

ja, mama ik denk maxil voor het naar jouw fotoos :154:

maxil, het begint nu wel heel erg dichterbij komen he

nog...ff....jaaaaaaaaa :1big_boobs:

groetjes snoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Snoesje,

volgende week op dit tijdstip is het al gebeurd en zijn we waarschijnlijk aan het bijkomen van alles. Ik heb nu ook alles in huis, bh's, medicijnen...

Ik ben er continue mee bezig, heb ik voldoende vesten, zijden pyama's met voorsluiting, welke joggingbroek doe ik aan ..zucht...

Morgen voor de laatste x zelf de boodschappen voor de hele week halen en dan mag manlief het lekker overnemen :lol:

Fijn weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maxil,

Nog een weekje voor je. Vind je t al spannend worden. Ik ben pas op 17 dec. aan de beurt bij dr. Hoogbergen. Ik ga in november nog voor een 2de passessie. Begin te twijfelen over aantal cc's, net als zovelen.

Ik zal je zeker gaan volgen.

Heel veel succes alvast!

Gr. Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leentje,

Idd nog maar 1 weekje! Ik vind het reuze spannend en kan haast niet wachten.

Ik heb ook lang getwijfeld over het aantal cc's maar ben uiteindelijk voor de grootste gegaan.

Heb je al een datum voor je 2e passessie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames..

Heb al een paar keer berichten op t forum gelezen en me toch maar aangemeld...

Want ik heb ook besloten om een BV te ondergaan... spannend...

Een vriendin van me moet ook de 5e bij dhr Hoogbergen..

Wat een toeval allemaal zeg...

Zelf moet ik nog een paar weekjes wachten maar ben er net als vele nog niet uit ivm de CC's....

gr's...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.