Ga naar inhoud

Ontevreden


Lanavp

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Weet nog niet goed hoe het werkt, maar ik hoop toch enkele reacties te krijgen.

Ik heb een week geleden een borstvergroting laten uitvoeren.  220 cc. Ik had vroeger een 75 b, Ik worstel al jaren met het probleem dat ik mijn borsten te klein vond. Dus nu eindelijk de stap gezet. Na wat passen kwamen we dus op de maat 220 cc uit. Vooral de pc vond dit goed, nauwelijks kunnen passen, maar nu ziet dit er zo klein uit, zo teleurstellend. Ik droeg altijd bh met grote push up en er is echt nietd van verschil tussen. Nog mensen die dit voor hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Lanavp:

Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum. Weet nog niet goed hoe het werkt, maar ik hoop toch enkele reacties te krijgen.

Ik heb een week geleden een borstvergroting laten uitvoeren.  220 cc. Ik had vroeger een 75 b, Ik worstel al jaren met het probleem dat ik mijn borsten te klein vond. Dus nu eindelijk de stap gezet. Na wat passen kwamen we dus op de maat 220 cc uit. Vooral de pc vond dit goed, nauwelijks kunnen passen, maar nu ziet dit er zo klein uit, zo teleurstellend. Ik droeg altijd bh met grote push up en er is echt nietd van verschil tussen. Nog mensen die dit voor hebben?

Hoi ik ben ook nieuw hier,

 

Dat is super vervelend als je ze nu te klein vindt! en zeker als er wel meer in kon.

Ik denk aan een wissel omdat ik toen 245cc kreeg was toen max en ze er nu 14 jaar inzitten.

Moet wel zeggen ik kwam van een aa en ging naar een c maat bh, oogt als eens btje.

Heb jij rond en welk merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog maar een week po en zeker als je ze dual plane hebt gekregen gaan ze nog wat voller worden :) ze moeten immers nog wat soepeler worden en zakken. Kijk vooral hier op het forum even rond en dan zie je dat er een groot verschil zit tussen 1 week po en bijv. 6 weken of 3 maanden po. 

 

Je kan als je naast het aantal cc ook het merk en soort prothese weet en weet welk profiel de prothese heeft misschien vergelijkbare situaties vinden hier op het forum; waardoor je een idee krijgt van hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Kijk dan wel naar dames die ook een 75B hadden voor de borstvergroting, want het aantal cc pakt bij iemand met bijvoorbeeld een voorsituatie van 70B naar verhouding veel groter uit dan bij jou en bij iemand met een 80B weer veel kleiner uit. Dan heb je in ieder geval een 'idee' van hoe het wordt, want uiteindelijk kan het bij iedereen net even anders uitpakken. 

 

Helaas hoor je hier wel vaker dat meiden achteraf toch liever wat meer cc hadden gekozen. Maar ik hoop voor je dat het meevalt en dat je uiteindelijk toch de gewenste maat krijgt. Had je duidelijk met je pc besproken waar je op uit wilde komen en bijv. foto's laten zien van wat je mooi vindt? Maar zoals ik al zei ben je echt nog te kort po om nu al te kunnen oordelen over hoe het uiteindelijk wordt. 

 

Heel veel succes verder en ik hoop voor je dat het uiteindelijk meevalt. xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.