Ga naar inhoud

2de borstvergroting doen of niet?


Bo89

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben een meid van 27 en een acht jaar geleden heb ik men eerste borstvergroting laten doen ik van ben van een a-cup naar c-cup gegaan. Ze hebben per borst 280 cc gestoken. Ik wou op dat moment 320 cc maar de chirurg vond dat iets te veel . Nu heb ik toch een beetje spijt .. nu was men vraag . Zijn hier nog meiden die een 2 de borstvergroting laten doen hebben? Hoe staat het met het litteken nadien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mijne nu 14 jaar 245cc dus nog minder en bij mij kon er ook niet meer in vertelde mijn PC toen.

Moet zeggen kwam toen van aa/plat uit op 70c een B voor het oog. (litteken komt denk op dezelfde plek)

Nu zoveel jaar verder ben ik ongeveer +-7kg zwaarder en omtrek 75c maar oogt nog steeds n Btje.

Maar het is toch tijd voor een wissel na zoveel jaar, ben ik mezelf nu goed in aan het lezen over alles een prothesewissel lijkt me niet niks.

Maar dat is meer mijn gevoel en ervaring van mijn 1e bv onder de spier.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bo89

 

Hoi hoi en welkom op BF :) 

 

Zijn genoeg dames die uit ontevredenheid een wissel hebben ondergaan of dat het gewoonweg tijd was hiervoor. Zijn er enkelen die kleiner zijn gegaan maar de meeste gaan groter. De meeste pc's werken vanuit hetzelfde litteken. Het enige is dat als je meer cc erin zet dat deze soms ietsie hoger boven je borstplooi uit kan komen. Dit kun je navragen in een consult met je PC. 

 

Als je in de zoekbal "wissel" plaatst komen er genoeg ervaringen uit.

 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.