Ga naar inhoud

xverox86 : 7 april 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Vandaag mijn intakegesprek gehad en besloten te kiezen voor de Motiva implantaten.

Ik word 7 april geopereerd en ik kijk er enorm naar uit.

Ik heb 2 keer borstvoeding gegeven en hopelijk krijg ik nu weer de mooie vrouwelijke vormen terug van vroeger.

Wij hebben gekozen voor Dr Verdonck in Brussel. Ik voelde me al gelijk enorm op mijn gemak.

Nu aftellen en hopen op een mooi resultaat!

 

Liefs van Mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

7 April is voor mij de grote dag! 

Vandaag alle formulieren op orde gebracht, en alles nog eens goed doorgenomen.

Afgelopen zaterdag bij dokter Verdonck gepast en alles eens besproken.

Nu beginnen toch een beetje mijn twijfels over welk merk ik zal nemen... De Sebbin of de Motiva,

Ik ben 30, moeder van 2 kindjes, 170cm en weeg 67kg. Dokter Verdonck zei dat ik met gemak 385 tot 400 cc kon nemen.

(Denk dat ik dan voor de 400 ga omdat ik hier veel lees dat je achteraf miss een beetje spijt zal kunnen krijgen)

Welk merk hebben jullie en wat vinden jullie er fijn aan?

Ik heb nu een gevulde a (haha gevuld) en wil graag mooie volle borsten... 

Zoooo lastig! 

 

Liefs van mij!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag 13 dagen na mijn operatie. De eerste dagen heb ik enorm afgezien, maar na 4 dagen werd het allemaal wat beter te verdragen. Ik kon al wat kleine dingetjes zelf doen :) na 10 dagen ook geen pijnstillers meer genomen. Mn borsten zitten nog ingepakt maar wat ik kan zien daar ben ik al heel blij mee! Zaterdag mag mijn verband eraf en dan gaan Mn hechtingen eruit! Eindelijk! :) kan bijna niet wachten! 

Stiekem ben ik enorm nieuwschierig.

400 cc motiva is denk ik een goede keuze geweest! Happy me!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.