Ga naar inhoud

voorstellen, denk aan wissel


lena76

Aanbevolen berichten

Lieve dames,

 

Zoals velen ben ik al enige tijd een stille lezer en vond het nu wel tijd om me aan te melden.

Even iets over mezelf ben nu 40 en heb 2 fijne kinderen en woon in omgeving eindhoven, maar helaas wordt ik er niet jonger op hihi.

Ben getrouwd en heb nu al 14 jaar protheses achter de spier, 245cc niet heel erg veel dus.

ik ben toen met deze prothese van een 70aa naar 70c gegaan leek meer een Btje, maar het was beter als niks.

Mijn borstvergroting heb ik gedaan toen mijn eerste kind 1,5 was, daarna nog een kind gekregen en gelukkig wat meer gewicht erbij gehouden na veel eten.

Denk er over om ze te wisselen maar de angst houd me echt tegen omdat de eerste bv zo'n traumatische ervaring is geweest.

Wel was het resultaat gelukkig erg mooi, nu ben ik dus op zoek naar een chirurg met veel ervaring in prothesewissels met eventueel een ooglidcorrectie tegenlijk.

Ik ben nu echt van plan om me beter voor te bereiden, toen wist ik niks als druppel en rond.

Lees erg graag jullie adviezen en ervaringen.

 

groetjes Lena

ps, hoop dat ik het zo goed heb gedaan voorstellen?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hee meid, leuk dat je je even voorstelt!

14 jaar is lang, snap dat je nu toe bent aan een wissel.

 

dokter nio staat hier heel goed opt forum aangeschreven en ik denk dat hij ook wel meteen een ooglidcorrectie kan uitvoeren maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

en dat is een mooie foto maar ik durf niet te zeggen of dat rond of anatomisch is, aangezien ronde prothese ook beetje platter worden geduwd indien ze tussen of achter de spier zijn geplaatst. Maar je wil ze ongeveer zoals op de foto hebben of groter ??

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lena76:

 

Nee ik twijfel niet, weet jij of dat ronde zijn.

Ik vind het zo moeilijk om te zien.

 

Xx Lena


Ik ben nog steeds niet dom
Beeck even wat rustig aan, want vorige keer is het ook mis gegaan.
Laten we er deze keer voor zorgen dat we elkaar begrijpen....

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Beeck = Beter :21:
Mijn autocorrect is af en toe sneller dan mijn vingers :45: 

Had al een heel verhaal getypt:blink:

Zeker ben je niet dom, zal de laatste zijn die dat ooit zal zeggen!

We gaan het zeker gezellig houden, heb ook een album aangemaakt en serieus:35:

 

XX Lena

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Beeck = Beter :21:
Mijn autocorrect is af en toe sneller dan mijn vingers :45: 

 

Zou jij aub eens naar mijn foto's willen kijken? als ik het goed heb gedaan tenminste.

Pfff zie door de bomen het bos niet meer, vindt het zo moeilijk.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei lena76:

 

Zou jij aub eens naar mijn foto's willen kijken? als ik het goed heb gedaan tenminste.

Pfff zie door de bomen het bos niet meer, vindt het zo moeilijk.

 

Xx Lena

En de vraag is dan?

Ik bedoel, wat moet ik dan zeggen als ik naar je foto's ga kijken?

Ik kan geen aantal cc bepalen. Je moet echt eens !nu echt! een afspraak maken met een pc, niet steeds van dat halfslachtige gedoe. Steeds lees ik over bellen met assistentes, ook 3 jaar geleden al, maar alleen een pc kan een advies geven. Dat weet jij ook, maar het lijkt of je hier alleen maar zit om op andermans topic te reageren en je verhaal te doen. 

Dit gaat dezelfde kant op als 3 jaar geleden en vandaar hierboven mijn waarschuwing.

Gisteren die paniek zaaien, dat was voor mij echt dat er een lampje ging branden.

Heb je nog mazzel gehad dat ik het erg druk had de laatste tijd en niet meer van je gelezen heb. 

Dus vanaf nu gewoon serieus, en niet van dat geblabla 

 

Xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.