Ga naar inhoud

Ook even voorstellen


Miszy31

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik zal mij uiteraard eerst even voorstellen. Ik ben een 31 jarige sportieve meid en ik woon samen met mijn vriend en zoontje van 4 jaar oud.

Zolang ik mij kan herinneren ben ik niet tevreden met mijn borsten, maar ik durfde toch nooit echt de stap te zetten.

Na mijn zwangerschap werden mijn borsten nog lelijker (in mijn ogen). Sinds vorig jaar sport ik 3a 4x in de week (krachttraining) waar ik heerlijk al mn energie in kwijt kan, maar je zult hem al aan zien komen, van mijn borsten is bijna niks meer over :(, ze hangen ook een klein beetje en volgens mij heb ik nu nog een kleine B-cup, maar dat weet ik niet zeker.

 

Ik heb nu de knoop doorgehakt en besloten om mijn borsten te laten vergroten!

Volgende week donderdag heb ik een consult bij Dr. Nio in Amsterdam (ziekenhuis). Ik vind het zoo verschrikkelijk spannend en ben ook weer super blij dat ik eindelijk die stap durf te zetten. Waar ik wel heel bang voor ben is dat ze te groot worden. Ik wil namelijk niet te groot en wel dat het bij mijn lichaam past, maar ik las namelijk dat Nio wel van de grote boobies is, maar goed eerst maar even het consult afwachten.

 

 

Ik twijfel nog of ik ook op consult zal gaan bij een andere pc, maar ik ben zo bang dat als zij allebei wat anders voorstellen ik dan zo erg ga twijfelen en dan uiteindelijk geen keuze kan maken. Ik ben namelijk een onwijze twijfelkont haha.

 

Het lijkt me leuk om hier ervaringsverhalen te lezen, te kletsen met andere meiden en natuurlijk om te zien wat nou uiteindelijk het resultaat is geworden.

 

Nou hopelijk is het een beetje duidelijk zo :)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.