Ga naar inhoud

ishdyl : 17 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi hoi ik ben mama van 2 kindjes 30 jaar oud en heb op 17 feb 2017 mijn borstvergroting ondergaan met 300 cc anothomise prothese van een a cup draag ik nu sportbeha d cup ik ben door dokter van der weij geopeerd maar als ik nu in de spiegel kijk vind ik met borsten klein en hellemaal niet wat ik verwacht had ik hoop dat dit gevoel met de tijd weg gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik ben op 17-02-17 geholpen aan borstvergroting bij dokter van der weij boerhaave kliniek ik heb er 300 cc in laten zetten maar als ik in de spiegel kijk vind ik ze niet mooi en te klein ik hoop dat dit gevoel overgaat je zet toch borstvergroting om je beter erna te voelen in je lichaam dat gevoel heb ik nu nog niet ook had ik nog een vraag mij is vertelt 6 weken dag en nacht sportbeha aan een meisje wat ik ken is ergens anders geweest en mocht na 2 weken in de nacht sportbeha al af hoe komt het dat hier verschillen in zijn wat is nou goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Elke chirurg heeft zijn eigen methode :) als jouw chirurg zegt 24/7 sport bh, dan zou ik me er ook aan houden, alle behalve ongebruikelijk. Jouw chirurg gaat tenslotte over jouw herstel! Je bent echt pas 2 weken PO! Dat is nog niets! Geef ze nog tijd om echt te herstellen, te dalen en zachter te worden! Zeveranderen nog echt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zelf ook zeker wel van plan om het 6 weken om te houden stond meer verstelt ervan dat het zo verschilt per kliniek ja en inderdaad het is 2 weken geleden maar de wauw gevoel heb ik nog echt niet ik ben wel van een a cup naar nu sportbeha 80 d gegaan dus zo ie zo voor uitgang kwa grote

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ishdyl

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd, en de titel aangepast.

 

Je bent nog maar zo kort po, er valt nu echt nog niets te zeggen over hoe het eindresultaat eruit komt te zien, dit kun je meestal pas zeggen na een maand of 3. 

Er gaat nog zo enorm veel veranderen, maak iedere week foto's. zo kun je zelf de veranderingen goed vastleggen, en verder is het nu echt, een hoop geduld hebben.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Desert-Rose:

@ishdyl

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd, en de titel aangepast.

 

Je bent nog maar zo kort po, er valt nu echt nog niets te zeggen over hoe het eindresultaat eruit komt te zien, dit kun je meestal pas zeggen na een maand of 3. 

Er gaat nog zo enorm veel veranderen, maak iedere weeIik foto's. zo kun je zelf de veranderingen goed vastleggen, en verder is het nu echt, een hoop geduld hebben.

 

xx

Hoi hoi bedankt 

Ja voor nu voel ik me echt nog niet te vrede en vind ik ze klein maar inderdaad het is geduld hebben ook denk ik achteraf had ik niet beter rond moeten nemen omdat dat waatschijnlijk zonder bh in een shirtje mooier staat ik ga elke week foto.s maken vanaf nu 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei ishdyl:

Hoi hoi bedankt 

Ja voor nu voel ik me echt nog niet te vrede en vind ik ze klein maar inderdaad het is geduld hebben ook denk ik achteraf had ik niet beter rond moeten nemen omdat dat waatschijnlijk zonder bh in een shirtje mooier staat ik ga elke week foto.s maken vanaf nu 

 

Maar het is ook een heel proces waar je doorheen gaat, je moet toch wennen aan een ander lichaam,klinkt raar,maar is wel zo, de protheses zitten ook nog niet op het goede plekje,en als dat eenmaal gebeurt is, dat ze volledig ingedaald zijn en netjes ingekapseld dan ga je pas het verschil zien.

 

Ook is het zo dat de protheses nu nog vrij hard aanvoelen,maar dat gaat ook allemaal veranderen met de tijd,, tevens went het zo snel een bv, en vaak zijn er meerdere die achteraf denken, had ik maar.

Maar een anatomische geeft behoorlijk wat projectie, dus je moet echt af gaan wachten helaas.

 

Ook komt het omdat we natuurlijk allemaal voor een bv met gevulde bh's lopen, en dat het dan na een bv lijkt alsof alles hetzelfde is gebleven in truitjes en shirtjes.

Nu draag je ook nog een sport bh die de borsten ook echt niet mooi uit laat komen, maar als je dadelijk eenmaal weer beugel mag dragen,is dat al een enorm verschil.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb/had hetzelfde @ishdyl. Vandaar dat ik ook even jou topic las. Bij ons is het herstel ál zoveel werken, maar voor de pc's is het pás zoveel weken... Ik vind het soms moeilijk te geloven maar ze zullen nog echt veranderen en zeker tot 3 maanden kun je er niks over zeggen... succes met wachten ik wacht met je mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2017 om 07:52 zei ishdyl:

Hoi hoi ik ben op 17-02-17 geholpen aan borstvergroting bij dokter van der weij boerhaave kliniek ik heb er 300 cc in laten zetten maar als ik in de spiegel kijk vind ik ze niet mooi en te klein ik hoop dat dit gevoel overgaat je zet toch borstvergroting om je beter erna te voelen in je lichaam dat gevoel heb ik nu nog niet ook had ik nog een vraag mij is vertelt 6 weken dag en nacht sportbeha aan een meisje wat ik ken is ergens anders geweest en mocht na 2 weken in de nacht sportbeha al af hoe komt het dat hier verschillen in zijn wat is nou goed

@ishdyl ha vrouwke. las net je berichtje en heb ff je foto gezien.. ze zijn  prachtig op de foto die ik gezien heb en echt niet klein hoor.^_^ D-cup is een flinke maat...

komt helemaal goed.. gun het de tijd... hoe vind je ze nu na ongeveer 2 maanden?:D gaat de genezing goed.. xxx:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

@ishdyl ha vrouwke. las net je berichtje en heb ff je foto gezien.. ze zijn  prachtig op de foto die ik gezien heb en echt niet klein hoor.^_^ D-cup is een flinke maat...

komt helemaal goed.. gun het de tijd... hoe vind je ze nu na ongeveer 2 maanden?:D gaat de genezing goed.. xxx:wub:

Hoi hoi dank je wel ja een d cup is inderdaad niet klein komt meer in shirts dat ik het gevoel heb dat het klein is vast nog door die sport beha moet wel goed komen ik ben 3 weken po en vind ze met de dag mooier worden en zachter gelukkig de genezing gaat goed krijg de laatste paar dagen erg jeuk en heb eigenlijk ook geen pijn gehad erg heb ze voor de borstspier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ishdyl:

Hoi hoi dank je wel ja een d cup is inderdaad niet klein komt meer in shirts dat ik het gevoel heb dat het klein is vast nog door die sport beha moet wel goed komen ik ben 3 weken po en vind ze met de dag mooier worden en zachter gelukkig de genezing gaat goed krijg de laatste paar dagen erg jeuk en heb eigenlijk ook geen pijn gehad erg heb ze voor de borstspier 

@ishdyl goed om te horen.. krijg ze ook voor de borstspier , ik hoop ook dat ik niet zoveel pijn ga krijgen... en lekker zacht weer worden... 

goed herstel... benieuwd naar nieuwe foto's .. ga je volgen..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi dames ik ben inmiddels 3 maanden po alleen ben ik echt niet te vrede met mijn borsten ik vind ze zo slap en hangen zelf zou ik niet eens een leuk shirtje zonder bh aan doen ik had zo gehoopt dat ik na me borstvergroting me lekkerder in me fel zou zitten iedereen om me heen vind ze wel mooi maar ik zelf totaal niet vind ze ook een peren model hebben aan de bovenkant 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ambiedebembie:

Jeetje meid. Dit is niet waarvoor je een bv doet... heb je al met je pc gesproken hierover?

Ik moet woensdag voor me 3 maanden controleren heen en zou ik het zeker over hebben ik voel de silicon ook amper zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is inderdaad handig ik ben wel zou iemand die dingen vergeet voor mij gevoel heeft die me niet goed geadviseerd en te weinig cc gezet waardoor ze niet goed zijn opgevuld me eigen borsten en er nog wel huid over is van mezelf 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies. Jij ging er vanuit dat het voller zou zijn dan deze natuurlijke 'vol'. En daar mag je best wat van zeggen en vragen of daar wat aan te doen is. 

 

Al zegt de hele wereld dat ze zo mooi zijn, jij leeft ermee en kijkt er elke dag naar. Ga echt op je gevoel af en niet laten afwimpelen ofzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.